Algemene transfergeruchten

Ajax heeft Brobbey teruggekocht en nu wil hij niet zijn best doen op de training. Hij heeft geen zin om te trainen.

Ja schandalig. Mentaliteit van deze generatie is echt verziekt. Brobbey die doodleuk aangaf er alles aan zou doen om Ajax terug te betalen met de geweldige kans om terug te kunnen keren nadat het toch niet zo fijn vertoeven was in Duitsland kan het niet opbrengen een stapje harder te lopen.
 
Ja schandalig. Mentaliteit van deze generatie is echt verziekt. Brobbey die doodleuk aangaf er alles aan zou doen om Ajax terug te betalen met de geweldige kans om terug te kunnen keren nadat het toch niet zo fijn vertoeven was in Duitsland kan het niet opbrengen een stapje harder te lopen.

Wat een eikel.
 
Ja schandalig. Mentaliteit van deze generatie is echt verziekt. Brobbey die doodleuk aangaf er alles aan zou doen om Ajax terug te betalen met de geweldige kans om terug te kunnen keren nadat het toch niet zo fijn vertoeven was in Duitsland kan het niet opbrengen een stapje harder te lopen.
En nog superzonde ook, want heeft verder eigenlijk alles om een uitstekende spits te worden, ook voor Oranje. Fysiek sterk, goede afronding en ook best snel. Maar ja, als je er niet voor wilt werken...
 
Alles is leuk en aardig want we verkopen onze troep.. maar volgens mij zou zon Brynildsen een prima opvolger zijn voor Madueke.. ze lijken qua spel zelfs op elkaar al maakt Brynildsen sneller een goal... ik wou eigenlijk niet meer reageren deze transferperiode.. maar mijn teleurstellig is overgeslagen in haat, Dijkhof ga aub terug naar de VVD en neem die van der wallen mee.
 
Mens eigen om bij mindere prestaties een schuldige aan te wijzen. Maakt eigenlijk geen reet uit wie

Ze zijn vooral als collectief gefaald, alle hoge piefen. Van Financieel Directeur tot aan RVC. Voor mij is er niet eentje die meer verantwoordelijk is dan de ander.
 
Dus dat is puur vanuit je politieke onderbuik iemand afzeiken. Kom je inderdaad wel een eind mee

Uiteindelijk maakt de politieke partij geen flikker uit in een monarchie als Nederland. Maar ik mag toch boos zijn dat mijn club naar de vernieling gaat omdat er nu een clubje zoals de VVD aan de macht is...
 
Ze zijn vooral als collectief gefaald, alle hoge piefen. Van Financieel Directeur tot aan RVC. Voor mij is er niet eentje die meer verantwoordelijk is dan de ander.
Niet alleen de hoge piefen hebben gefaald. Heel de organisatie heeft gefaald. Technische staf en spelers erbij inbegrepen

Er zit iets mis in de club cultuur want een andere verklaring heb ik niet dat steeds weer dezelfde problemen terug komen bij verschillende selecties en verschillende trainers
 
Uiteindelijk maakt de politieke partij geen flikker uit in een monarchie als Nederland. Maar ik mag toch boos zijn dat mijn club naar de vernieling gaat omdat er nu een clubje zoals de VVD aan de macht is...

Nee, ik vind dat je doorslaat met je politieke voorkeuren. Dat Dijkhof in de RVC zit betekent niet dat we ineens een VVD clubje zijn geworden. Hopelijk besef je ergens ook dat dat onzin is.
 
Nee, ik vind dat je doorslaat met je politieke voorkeuren. Dat Dijkhof in de RVC zit betekent niet dat we ineens een VVD clubje zijn geworden. Hopelijk besef je ergens ook dat dat onzin is.
bij een VVD clubje denk ik niet aan politiek.. dat is ook wat ik hiervoor al zei.. bij de RVC zit 1 voetballer(Keeper) de rest zijn allemaal CEO's, en het werkt gewoon niet...
 
Ja schandalig. Mentaliteit van deze generatie is echt verziekt. Brobbey die doodleuk aangaf er alles aan zou doen om Ajax terug te betalen met de geweldige kans om terug te kunnen keren nadat het toch niet zo fijn vertoeven was in Duitsland kan het niet opbrengen een stapje harder te lopen.
Misschien omdat hij dacht eerste keus te zijn? Vervolgens loopt dat dan of Kudus of Tadic (die beiden volgens mij beter renderen op andere posities). Niet dat ik het daarmee goed wil praten, ik probeer alleen te raden naar de gedachtegang van Brobbey.
 
Misschien omdat hij dacht eerste keus te zijn? Vervolgens loopt dat dan of Kudus of Tadic (die beiden volgens mij beter renderen op andere posities). Niet dat ik het daarmee goed wil praten, ik probeer alleen te raden naar de gedachtegang van Brobbey.
Ze hadden Brobbey in begin wel moeten laten staan ja, deed het toch gewoon goed en later moest Kudus er ineens in. Misschien dat Brobbey eerst nog weer aan het Ajax systeem moest wennen....
 
Terug
Bovenaan Onderaan