Eens dat hij in zijn zwakte komt te spelen, maar oneens dat hij niet goed zou presteren in een ander Ajax. Bassey is voor mij de linksbenige versie van Davinson Sanchez, die uitstekend presteerde onder Bosz (en daar wil ik niet per se mee zeggen dat ik Bosz graag terug zie keren momenteel). Bassey heeft nagenoeg exact dezelfde kwaliteiten en is opbouwend zelfs nog iets minder slecht dan Sanchez was.
Sanchez heeft het verder na Ajax ook niet meer laten zien, dacht ik?
 
Het zou toch wat zijn als vanavond Ajax weer niet kan winnen. Dat zou de 7e keer op rij zijn, hetgeen een evenaring is van het mooie seizoen 1964/65 toen hen dat ook overkwam.
En Ajax als 13e , zegge 13e van de 16 clubs, eindigde.
Fingers crossed, mensen.:)
 

Ajax ziet in Heitinga beoogde assistent van Schreuder​

link

John Heitinga is een belangrijke kandidaat om assistent-trainer van Alfred Schreuder te worden bij Ajax. De Amsterdammers zijn in gesprek met de 39-jarige trainer van Jong Ajax over een rol in de technische staf bij het eerste elftal.

:unsure: De redder in nood. :rolleyes:
 

Ajax ziet in Heitinga beoogde assistent van Schreuder​

link

John Heitinga is een belangrijke kandidaat om assistent-trainer van Alfred Schreuder te worden bij Ajax. De Amsterdammers zijn in gesprek met de 39-jarige trainer van Jong Ajax over een rol in de technische staf bij het eerste elftal.

:unsure: De redder in nood. :rolleyes:
Lekker aan de stoelpoten zagen;)
 

Ajax ziet in Heitinga beoogde assistent van Schreuder​

link

John Heitinga is een belangrijke kandidaat om assistent-trainer van Alfred Schreuder te worden bij Ajax. De Amsterdammers zijn in gesprek met de 39-jarige trainer van Jong Ajax over een rol in de technische staf bij het eerste elftal.

:unsure: De redder in nood. :rolleyes:
Maw Ajax bereidt Heitinga voor op trainerschap eerste elftal
 
Overtreding op Klaassen die de grond een paar keer flink met zijn vuist mept, maar een paar seconden later rent hij alweer. Theaterstukje
 

Ach sneu voor Alfred Schreuder, maar hij heeft nog nooit zoveel geld verdiend in een half jaar tijd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan