Aankomende matches zijn easy, tegen twente krijgen ze het pas benauwd, maar tot dan heeft Schreurdertje alweer credits opgebouwd en 6 punten in de pocket, zo overleeft die nog tot de uitschakeling in europa

2236ce9ba8c272ff670fdb7bff00a0ea.png
 
Aankomende matches zijn easy, tegen twente krijgen ze het pas benauwd, maar tot dan heeft Schreurdertje alweer credits opgebouwd en 6 punten in de pocket, zo overleeft die nog tot de uitschakeling in europa

2236ce9ba8c272ff670fdb7bff00a0ea.png
Ik hoop toch wel op 12 punten eigenlijk. :nocheer:
 
Vraag me af waarom het ineens makkelijk zou zijn voor dit Ajax om en Volendam en Excelsior te verslaan.
Op Woudestein is vaker gestunt tegen "topclubs" en dat zou zondag zo maar weer kunnen.
 
Met 6 punten uit 3 wedstrijden zit ik niet rustig achterover.
:unsure: Dat is meer dan de 5 punten uit de laatste 6 wedstrijden. :)
Voor je rust moet je niet bij Ajax zijn. Gelukkig ben jij PSV-fan. :D
Bij het gemoedelijke PSV is het altijd rustig. :lying:
 
Begin dit seizoen dacht ik dat wij samen met PSV favoriet zouden zijn voor de titel. Na blamage op blamage en de eindeloze onkunde van onze Alfredo was ik ervan overtuigd dat de titelrace zou gaan tussen Feyenoord en PSV. Inmiddels denk ik serieus dat het zal gaan tussen Feyenoord en AZ, AZ, PSV, Twente en Sparta. Ajax en PSV doen er iig alles aan om Feyenoord kampioen doet er iig alles aan om als enige geen aanspraak te maken op het kampioenschap dit jaar. Ik verwacht daar volgend weekend geen uitzondering op. In elk geval niet vanuit ons.

[ ]
Zo.

Volgende week uiteraard een volgende wetenschappelijk onderbouwde update van de prognose. Adios en een slotje op dit topic nog steeds welkom, hoor!
 
Luis Enrique is beschikbaar. Niet realistisch misschien maar wel Cruijff adept en werken in het originele thuis van Johan zou misschien aantrekkelijk kunnen zijn.

#OutOfTheBoxThinking
 
Luis Enrique is beschikbaar. Niet realistisch misschien maar wel Cruijff adept en werken in het originele thuis van Johan zou misschien aantrekkelijk kunnen zijn.

#OutOfTheBoxThinking
Ajax heeft wel altijd een aantrekkingskracht op Cruijff-adepten. Geldt ook voor het Nederlands elftal. Ik zou Guardiola na z'n clubperiode proberen te polsen voor Oranje, ook aangezien hij Spanje ivm Catalonië niet gaat trainen. Ik weet niet of Luis Enrique een onhaalbare kaart is, ik vind 't een goede suggestie van je, zeker omdat Ajax financieel slagvaardig kan zijn en doorgaans een redelijke indruk maakt in de Champions League.
 
Ajax heeft wel altijd een aantrekkingskracht op Cruijff-adepten. Geldt ook voor het Nederlands elftal. Ik zou Guardiola na z'n clubperiode proberen te polsen voor Oranje, ook aangezien hij Spanje ivm Catalonië niet gaat trainen. Ik weet niet of Luis Enrique een onhaalbare kaart is, ik vind 't een goede suggestie van je, zeker omdat Ajax financieel slagvaardig kan zijn en doorgaans een redelijke indruk maakt in de Champions League.
Nou, dan is het hopen dat de powers that be bij Ajax hier meelezen 😆
 
Schreuder mag dus blijven met een extra assistent. Mijn God wat moet er gebeuren om die nare galbak eruit te pleuren.

Liever Heitinga doorschuiven als interim met Bogarde als assistent. Reiziger terug naar Jong Ajax.
Dit jaar is toch al zo goed als verloren en Heitinga zal het niet slechter doen als Schreuder. Mocht het qua resultaat vergelijkbaar zijn dit jaar heb je in ieder geval een Ajax adept aan het roer.
Schreuder, Kaltenbach en vooral Sar eruit.
Schreuder liefst met stadionverbod.

Geen Bosz in ieder geval.
 
Schreuder mag dus blijven met een extra assistent. Mijn God wat moet er gebeuren om die nare galbak eruit te pleuren.
EL mislopen en nog een of twee keer puntverlies? O, en spelers die hun onvrede kenbaar maken helpt ook. Hoewel, Blind werd zonder pardon opzij geschoven..
 
Conclusie binnen Ajax: het lag allemaal aan Michael Reiziger.
 
Terug
Bovenaan Onderaan