Algemene transfergeruchten

De puzzel van PSV: sportieve ambitie botst met financiële krapte - https://nos.nl/l/2458952

Ook dit klinkt niet hoopgevend. Als we die Japanner nog kunnen aantrekken of zo mogen we blij zijn. Een topspeler erbij verwacht ik al lang niet meer, maar er moet toch echt wel wat bij.
Dat zou toch echt schandalig zijn. Wat een enorme puinhoop hebben ze ervan gemaakt als je na zo'n transfer niet eens een speler kan halen van een paar mln. Schandalig. Ze hebben nog een paar weken om deze schande te voorkomen. Maar als ze niks doen kun je het seizoen wel vergeten. Teveel twijgelgevallen voorin.
 
Dat zou toch echt schandalig zijn. Wat een enorme puinhoop hebben ze ervan gemaakt als je na zo'n transfer niet eens een speler kan halen van een paar mln. Schandalig. Ze hebben nog een paar weken om deze schande te voorkomen. Maar als ze niks doen kun je het seizoen wel vergeten. Teveel twijgelgevallen voorin.
We zijn Feyenoord geworden. Eigenlijk zelfs slechter als Feyenoord. Die hebben na vorig seizoen flink binnengeharkt en kunnen nu daadwerkelijk weer spelers kopen, ook met de wetenschap dat de afschrijvingen en salarislasten daar gewoon veel lager liggen als bij ons. Wij zitten nu in de situatie van Feyenoord begin vorig seizoen: er is dus blijkbaar geen geld dat rustig uitgegeven kan worden zonder dat je daarmee diepe rode cijfers gaat schrijven (lees: negatief eigen vermogen). Zou dus heel goed kunnen dat we nu moeten gaan huren, in de zomer Sangare verkopen, en dan pas kan er weer gekocht worden. En ook dan zal het weer karig worden, als ik er voor het gemak maar even vanuit ga dat we ook volgend seizoen geen CL gaan spelen.

Dit is de prijs die PSV betaalt voor incompetent kutbeleid, waar buiten miskopen er overal mega salarissen zijn uitgedeeld om Ajax bij te benen, met als probleem dat wij gewoon niet de inkomsten van Ajax hebben. Er is vol gegokt op CL halen en dat is telkens niet gelukt.
 
Laatst bewerkt:
De puzzel van PSV: sportieve ambitie botst met financiële krapte - https://nos.nl/l/2458952

Ook dit klinkt niet hoopgevend. Als we die Japanner nog kunnen aantrekken of zo mogen we blij zijn. Een topspeler erbij verwacht ik al lang niet meer, maar er moet toch echt wel wat bij.
Beter niks erbij als je alleen uit wat er in de grabbelbak ligt kunt kiezen.
 
We zijn Feyenoord geworden. Eigenlijk zelfs slechter als Feyenoord. Die hebben na vorig seizoen flink binnengeharkt en kunnen nu daadwerkelijk weer spelers kopen, ook met de wetenschap dat de afschrijvingen en salarislasten daar gewoon veel lager liggen als bij ons. Wij zitten nu in de situatie van Feyenoord begin vorig seizoen: er is dus blijkbaar geen geld dat rustig uitgegeven kan worden zonder dat je daarmee diepe rode cijfers gaat schrijven (lees: negatief eigen vermogen). Zou dus heel goed kunnen dat we nu moeten gaan huren, in de zomer Sangare verkopen, en dan pas kan er weer gekocht worden. En ook dan zal het weer karig worden, als ik er voor het gemak maar even vanuit ga dat we ook volgend seizoen geen CL gaan spelen.

Dit is de prijs die PSV betaalt voor incompetent kutbeleid, waar buiten miskopen er overal mega salarissen zijn uitgedeeld om Ajax bij te benen, met als probleem dat wij gewoon niet de inkomsten van Ajax hebben. Er is vol gegokt op CL halen en dat is telkens niet gelukt


Vooropgesteld dat de geluiden dat we niet zouden kunnen herinvesteren zorgwekkend zijn en aangeven dat we op te grote voet leven. Maar die jaloezie naar Feyenoord snap ik echt niet. Al die spelers die ze van de zomer hebben gehaald: ik zie er geen een tussenlopen die ik bij ons had willen zien (misschien Hancko wel nog). Hun aankoopbeleid dit seizoen vind ik echt een heel pak minder dan het onze. Wij hebben met Luuk, Benitez en Xavi 3 toppers in huis gehaald. Bij hun zie ik er geen lopen.
 
Vooropgesteld dat de geluiden dat we niet zouden kunnen herinvesteren zorgwekkend zijn en aangeven dat we op te grote voet leven. Maar die jaloezie naar Feyenoord snap ik echt niet. Al die spelers die ze van de zomer hebben gehaald: ik zie er geen een tussenlopen die ik bij ons had willen zien (misschien Hancko wel nog). Hun aankoopbeleid dit seizoen vind ik echt een heel pak minder dan het onze. Wij hebben met Luuk, Benitez en Xavi 3 toppers in huis gehaald. Bij hun zie ik er geen lopen.
Die Pool vind ik een prima speler en ik denk ook dat die Mexicaanse spits nog niet helemaal op waarde wordt geschat.
 
Vooropgesteld dat de geluiden dat we niet zouden kunnen herinvesteren zorgwekkend zijn en aangeven dat we op te grote voet leven. Maar die jaloezie naar Feyenoord snap ik echt niet. Al die spelers die ze van de zomer hebben gehaald: ik zie er geen een tussenlopen die ik bij ons had willen zien (misschien Hancko wel nog). Hun aankoopbeleid dit seizoen vind ik echt een heel pak minder dan het onze. Wij hebben met Luuk, Benitez en Xavi 3 toppers in huis gehaald. Bij hun zie ik er geen lopen.
Alleen ga je op eerste twee weinig winst maken gezien de leeftijd. Bij Xavi wordt het even afwachten hoe het deze zomer gaat.
 
Vooropgesteld dat de geluiden dat we niet zouden kunnen herinvesteren zorgwekkend zijn en aangeven dat we op te grote voet leven. Maar die jaloezie naar Feyenoord snap ik echt niet. Al die spelers die ze van de zomer hebben gehaald: ik zie er geen een tussenlopen die ik bij ons had willen zien (misschien Hancko wel nog). Hun aankoopbeleid dit seizoen vind ik echt een heel pak minder dan het onze. Wij hebben met Luuk, Benitez en Xavi 3 toppers in huis gehaald. Bij hun zie ik er geen lopen.
Eens…beste transfer die Fey in de afgelopen jaren heeft gedaan is hun trainer, die spelers zijn allemaal matig en idd niet PSV waardig…
 
Vooropgesteld dat de geluiden dat we niet zouden kunnen herinvesteren zorgwekkend zijn en aangeven dat we op te grote voet leven. Maar die jaloezie naar Feyenoord snap ik echt niet. Al die spelers die ze van de zomer hebben gehaald: ik zie er geen een tussenlopen die ik bij ons had willen zien (misschien Hancko wel nog). Hun aankoopbeleid dit seizoen vind ik echt een heel pak minder dan het onze. Wij hebben met Luuk, Benitez en Xavi 3 toppers in huis gehaald. Bij hun zie ik er geen lopen.
Helemaal eens! Ze hebben een relatief eenvoudig programma gehad; weinig blessures (tot januari :) ) en een uitstekende trainer. Met dit materiaal gaan ze de komende weken afhaken.

Het gaat tussen ons en Ajax. Maar als wij ons niet versterken en Ajax krijgt ineens wel vorm dan gaan we afhaken. Als wij een goede buitenspeler met rendement erbij halen dan maken we een uitstekende kans. We zijn niet top en er is best wat aan te merken op wat posities maar dat geldt voor de concurrentie ook.
 
De puzzel van PSV: sportieve ambitie botst met financiële krapte - https://nos.nl/l/2458952

Ook dit klinkt niet hoopgevend. Als we die Japanner nog kunnen aantrekken of zo mogen we blij zijn. Een topspeler erbij verwacht ik al lang niet meer, maar er moet toch echt wel wat bij.
Wat ik me afvraag wat er uiteindelijk is gebeurd met die 50 miljoen die door Brainport bijeen is gebracht om psv slagvaardiger te maken op de transfermarkt en buitenkansen gehaald kunnen worden zonder eerst te moeten verkopen. Is dat geld gebruikt om financiële gaten te dichten? Er is naar mijn weten geen een aankoop van gedaan
 
Wat ik me afvraag wat er uiteindelijk is gebeurd met die 50 miljoen die door Brainport bijeen is gebracht om psv slagvaardiger te maken op de transfermarkt en buitenkansen gehaald kunnen worden zonder eerst te moeten verkopen. Is dat geld gebruikt om financiële gaten te dichten? Er is naar mijn weten geen een aankoop van gedaan
Dat was toch primair bedoeld om o.a. de Herdgang te updaten, en juist niet voor transfers?

Niet dus


Geen idee wat daar nog van over is.
 
Las zojuist op 1913 forum dat er schijnbaar (gerucht uit Spanje) interesse is in Lee Kang of Kang Lee, speelt bij Mallorca. Was volgens mij in het verleden al een keer in beeld dus de interesse zou kunnen. Wel een prijskaartje van rond de 10 miljoen begrijp ik. Ken de speler verder niet dus daarover geen oordeel :)
Lang in beeld geweest, zijn talent niet echt waargemaakt (tot nu toe), transferbedrag in de dubbele cijfers. Bruma vibes krijg ik hierbij..
 
Lang in beeld geweest, zijn talent niet echt waargemaakt (tot nu toe), transferbedrag in de dubbele cijfers. Bruma vibes krijg ik hierbij..

Ben een keer bij Valencia geweest in de tijd dat hij daar speelde. Luid gejuich kwam van de tribune toen hij inviel, was mede omdat hij in het seizoen daarvoor wat leuke dingen had gedaan. Maar daar bleef het ook bij volgens mij, bij Mallorca ook weinig laten zien. Is wel eens eerder aan PSV gekoppeld, misschien dat het gerucht daarvandaan komt
 
Terug
Bovenaan Onderaan