Algemene transfergeruchten

Pakken lekker door 50 miljoen op de bank erbij en de supporters maar hopen op een speler. Willems is transfervrij altijd beter dan Max
 
Tja als ik PSV was zou ik Tsygankov sowieso halen heeft ook toch wel wat wedstrijden als linksbuiten gehad, die zou zo rond de 2-3 miljoen moeten verdienen wat natuurlijk wel fors is, maar heeft wel een goede marktwaarde dus moet wel wat kunnen. Bryndhilsen als 2e spits / extra linksbuiten voor 5 miljoen op te pikken als het geld er nog is. Maar ik heb het vermoeden dat ik helaas te ambitieus ben.
 
Interessant stuk over de mogelijke versterkingen bij PSV in de winterstop en straks in de zomer.
Vooral dit stuk vind ik schrikbarend:

Met twintig tegendoelpunten na vijftien wedstrijden incasseert de ploeg gemiddeld zelfs meer tegendoelpunten dan in de vorige jaargang (1,33 om 1,24).

Ajax vorig seizoen het seizoen geëindigd met 19 tegengoals, minder dan waar psv na 15 wedstrijden op staat. Laten we 30 brainport miljoenen maar investeren in een cv, dat is een slimme investering en goede sponsoring voor Brainport

 

Back Sadiki Anderlecht op de radar en Tsygankov belangrijkste kandidaat om gakpo te vervangen
 

Back Sadiki Anderlecht op de radar en Tsygankov belangrijkste kandidaat om gakpo te vervangen
Op basis van wat ik tot nu toe gezien heb en het feit dat Tsygankov uit zn contract loopt zou ik wel blij worden als ze hem binnen halen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan