Mohamed Ihattaren (M)

Er zijn honderden verhalen van hetzelfde formaat en bij de jongeren van dezelfde leeftijd of veel jonger zelfs. Alleen weten we dat niet en hebben die jongeren geen miljoenen op de bank staan en 30 begeleiders om zich heen.
Het gegeven dat Mo in tegenstelling tot die honderden andere verhalen zich relatief eenvoudig boven deze situatie had kunnen uitspelen door "simpelweg" wat meer discipline aan de dag te leggen maakt dit verhaal gevoelsmatig triester. Wat dat betreft was het echt een middenvelder, iedere spits had met minder kansen meer succes gehad.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Streetwise jeweettoch.
jatochnietdan
ja-man.png
 
Ihattaren is gearresteerd wegens een ernstige bedreiging.

Op bedreiging staat een strafmaximum van twee jaren of een geldboete van de vierde categorie (2021: € 21.750,-). Volgens de richtlijnen van de rechtspraak wordt, afhankelijk van de aard van de bedreiging, gewoonlijk een straf opgelegd van tussen de € 250,- boete tot een gevangenisstraf van vier maanden.

En als er sprake is van een ernstige bedreiging en als dit voor de rechter komt en het wordt bewezen geacht dan gaat hij mogelijk de bak in.
 
Ihattaren is gearresteerd wegens een ernstige bedreiging.

Op bedreiging staat een strafmaximum van twee jaren of een geldboete van de vierde categorie (2021: € 21.750,-). Volgens de richtlijnen van de rechtspraak wordt, afhankelijk van de aard van de bedreiging, gewoonlijk een straf opgelegd van tussen de € 250,- boete tot een gevangenisstraf van vier maanden.

En als er sprake is van een ernstige bedreiging en als dit voor de rechter komt en het wordt bewezen geacht dan gaat hij mogelijk de bak in.
Zo heet wordt de soep niet gegeten meestal kan ik uit ervaring zeggen. Geldboete / taakstraf en voorwaardelijke celstraf is wat je kan verwachten. Pas bij recidive wordt er opgeschaald.
 
Volgens mij kunnen we ondertussen rustig stellen dat Mo pas echt ontspoorde toen hij niet meer onder Roger trainde. Wat dat betreft geeft het nu volledig ontsporen mij het gevoel dat PSV die jongen veel meer begeleiding gaf dan ajaks in de afgelopen 1.5 jaar. En PSV in de hele soap weinig te verwijten valt. Afwachten wanneer J. de Mol de musical uitbrengt zodat ik kan checken om mijn gevoel klopt.
 
Volgens mij kunnen we ondertussen rustig stellen dat Mo pas echt ontspoorde toen hij niet meer onder Roger trainde. Wat dat betreft geeft het nu volledig ontsporen mij het gevoel dat PSV die jongen veel meer begeleiding gaf dan ajaks in de afgelopen 1.5 jaar. En PSV in de hele soap weinig te verwijten valt. Afwachten wanneer J. de Mol de musical uitbrengt zodat ik kan checken om mijn gevoel klopt.
Ik denk dat er inmiddels genoeg materiaal is voor een Netflix serie over meerdere seizoenen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan