Mohamed Ihattaren (M)

Kijk dan vooral dit niet..


Strekking vh verhaal. Hij is helemaal in het geloof. Moeder is alles. Mist vader. Is gelukkig nu. Traint hard. Bid veel want dat is het belangrijkst. Mo Nouri is lief. Doet nu weet t allermooiste wat er is. Zijn grootste fout in z’n carrière is dat hij soms dacht alles beter te weten. Gaat de absolute top halen dankzij Allah. Zo niet, dan ook door Allah. 150x broeder, begrijp je.

Vermoeiende interviewer die vragen in 4voud stelt maar nergens op door vraagt en zonder kritische noot. daar is hij ook niet van zo zegt hij zelf. Het moest vooral gezellig zijn.

Het is niet eens te verstaan.
 
Ik las het..iemand met een bulk talent..heeft toch een psycholoog nodig..vind het wel triest.. :nocheer:
Ik zie het verband niet helemaal tussen het beschikken over veel talent en de behoefte aan een psycholoog

Of eigenlijk zie ik het verband wel. Dat zo iemand juist een psycholoog nodig heeft
 
Allemaal pessimisten hier, doe eens posi naar dingen kijken, hij deed het 2 dagen goed en serieus, dat is al meer dan menig van jullie het ooit gedaan heeft (als prof) :cry:
 
One week later....

Het ging Wesley niet om Mo, maar om Wesley. Je gaat een samenwerking aan met een jongen die mentaal en fysiek momenteel niet in staat is om goed te gaan voetballen, waarvan je weet dat er al honderden uren begeleiding zijn ingestoken zonder enig succes en dan ga je na 2 weken al stoppen? Wesley is een grote lul met vingers.
 
Het ging Wesley niet om Mo, maar om Wesley. Je gaat een samenwerking aan met een jongen die mentaal en fysiek momenteel niet in staat is om goed te gaan voetballen, waarvan je weet dat er al honderden uren begeleiding zijn ingestoken zonder enig succes en dan ga je na 2 weken al stoppen? Wesley is een grote lul met vingers.
Ik vind het jammer dat Sneijder nu al zijn handen er van af haalt maar we weten ook niet precies hoe het tussen die twee ging. Misschien was hij naïef en dacht hij echt dat hij Ihattaren echt kon helpen?

Een grote l...m... v... Bedoel je niet Wesley was een grote (lmv) linker middenvelder? ;P
 
Het ging Wesley niet om Mo, maar om Wesley. Je gaat een samenwerking aan met een jongen die mentaal en fysiek momenteel niet in staat is om goed te gaan voetballen, waarvan je weet dat er al honderden uren begeleiding zijn ingestoken zonder enig succes en dan ga je na 2 weken al stoppen? Wesley is een grote lul met vingers.
Ik denk dat Wesley daar helemaal niet over nadenkt. Ik denk dat Wesley überhaupt niet zoveel nadenkt. Die doet en gaat daarna denken. Soms. Meestal doet hij vooral. Ik denk dat Wesley zijn hele leven alles op gevoel en intuïtie heeft gedaan. Op het veld, buiten het veld. Die heeft gewoon ergens een keer iets geroepen, wellicht vergezeld door wat over- of hoogmoed, maar om hem nou meteen af te fikken omdat hij zich met Mo inlaat, dat vind ik wat te ver gaan. Tuurlijk, de ijdelheid druipt er vanaf bij een aantal, maar als dit niet in de media was gekomen, was Mo wellicht nog steeds na 2 dagen afgehaakt, maar had Wesley minder gezeik erover gehad.
 
Kijk dan vooral dit niet..


Strekking vh verhaal. Hij is helemaal in het geloof. Moeder is alles. Mist vader. Is gelukkig nu. Traint hard. Bid veel want dat is het belangrijkst. Mo Nouri is lief. Doet nu weet t allermooiste wat er is. Zijn grootste fout in z’n carrière is dat hij soms dacht alles beter te weten. Gaat de absolute top halen dankzij Allah. Zo niet, dan ook door Allah. 150x broeder, begrijp je.

Vermoeiende interviewer die vragen in 4voud stelt maar nergens op door vraagt en zonder kritische noot. daar is hij ook niet van zo zegt hij zelf. Het moest vooral gezellig zijn.
Ik heb niet veel gezien, maar wel die ie met z'n moeder slaapt. Ok.
 

Politie arresteert voetballer Mo Ihattaren​

link

De arrestatie vond plaats bij een huis in Utrecht waarin de voetballer op dat moment verbleef. Agenten in uniform en in burger gingen volgens getuigen het huis binnen en voerden Ihattaren af. Hij is overgebracht naar een politiebureau.

De politie in Utrecht wil niet meer kwijt dat een 20-jarig persoon is gearresteerd wegens bedreiging. Bronnen dicht bij het onderzoek bevestigen dat het om Mo Ihattaren gaat. Het is op dit moment niet bekend wie Ihattaren bedreigd zou hebben en waarom. De politie gaat de aangifte van een slachtoffer de komende dagen onderzoeken. Het is onduidelijk of Ihattaren tijdens het onderzoek in de cel moet blijven. Bronnen achten dat wel aannemelijk.

:unsure: Vreemde kop boven het artikel.
Hij is geen voetballer meer. :rolleyes:
 

Politie arresteert voetballer Mo Ihattaren​

link

De arrestatie vond plaats bij een huis in Utrecht waarin de voetballer op dat moment verbleef. Agenten in uniform en in burger gingen volgens getuigen het huis binnen en voerden Ihattaren af. Hij is overgebracht naar een politiebureau.

De politie in Utrecht wil niet meer kwijt dat een 20-jarig persoon is gearresteerd wegens bedreiging. Bronnen dicht bij het onderzoek bevestigen dat het om Mo Ihattaren gaat. Het is op dit moment niet bekend wie Ihattaren bedreigd zou hebben en waarom. De politie gaat de aangifte van een slachtoffer de komende dagen onderzoeken. Het is onduidelijk of Ihattaren tijdens het onderzoek in de cel moet blijven. Bronnen achten dat wel aannemelijk.

:unsure: Vreemde kop boven het artikel.
Hij is geen voetballer meer. :rolleyes:
Hoeft ie iig niet terug naar Italië. Slimmigheidje van Mo.
 
Terug
Bovenaan Onderaan