Mohamed Ihattaren (M)

FgaVn3qWYAUsUkh

Inderdaad einde ... Einde oefening.
Die ene "wedstrijd" in Ajax 1 is een invalbeurt in de 86e minuut in de bekerfinale tegen PSV. :rolleyes:

Klote Schmidt.

FgaVn3qWYAUsUkh

Inderdaad einde ... Einde oefening.
Die ene "wedstrijd" in Ajax 1 is een invalbeurt in de 86e minuut in de bekerfinale tegen PSV. :rolleyes:

Ten Hag liet hem ook invallen, om de PSV fans te pesten, en hoopte dat Ihattaran de gelijkmaker zou maken om nog meer olie in het vuur te gooien. Daarna heeft Ten Hag hem toevallig nooit meer gebeurt. Hele vieze sneaky actie van Ten Hag.

Allemaal de schuld van Schmidt.
Achteraf is natuurlijk altijd mooi praten maar vind het eigenlijk nog best knap hoe lang Schmidt deze jongen destijds erbij heeft gehouden. Bij Ajax waren ze er ogenschijnlijk snel over eens dat het 'm niet meer gaat worden. Zou Mo wel doorhebben dat hij weer terug moet naar Italië? Of beter in de gedachte van Mo: komt Italië nog naar mij toe?

Achteraf is natuurlijk altijd mooi praten maar vind het eigenlijk nog best knap hoe lang Schmidt deze jongen destijds erbij heeft gehouden. Bij Ajax waren ze er ogenschijnlijk snel over eens dat het 'm niet meer gaat worden. Zou Mo wel doorhebben dat hij weer terug moet naar Italië? Of beter in de gedachte van Mo: komt Italië nog naar mij toe?
Ten tijde van Schmidt was het gedoe bij Juventus/Sampdoria en het hele louche gebeuren bij Ajax met de mocro maffia nog niet gebeurd en was het nog gewoon een talent die bij de club zat waar hij was doorgebroken vanuit de jeugdopleiding. Toen vertegenwoordigde Ihattaren nog behoorlijk wat waarde ook. Schmidt heeft juist zijn best gedaan om voor PSV zijn waarde, zowel sportief als financieel, te behouden.

Die wordt in de winter gewoon opnieuw verhuurd hoor. Denk niet dat Juventus zin heeft om hem bij de club te hebben, ook niet bij hun u23 of zo (slechte invloed). Zullen ongetwijfeld ook van hem af proberen te komen. Zal wel een huurtje worden aan een of andere Turkse of Griekse middenmotor waar hij ook niet aan de bak gaat komen. Het is nu wel officieel klaar met op enig hoog niveau aan de bak komen. Eredivisie top is klaar en een Utrecht gaat ook niet meer met hem in zee nu, in de Serie A weten ze ook wat ze aan hem hebben (zie Sampdoria gedoe). Als hij uberhaupt nog doorgaat als voetballer is de glijbaan naar de krochten van het Europese voetbal nu wel ingezet.

Een oudhollands pakslaag wat mij betreft, wie weet komt ie dan bij zinnen.
Mo is onbewust dom en wordt geslacht en Rutte naait ons bewust en krijgt straks weer de meeste stemmen. Het grootste gedeelte van de Nederlandse bevolking is nog dommer dan Mo. Daar heb ik meer last van dan van Mo die alleen zijn eigen loopbaan ziet mislukken.

Mo is onbewust dom en wordt geslacht en Rutte naait ons bewust en krijgt straks weer de meeste stemmen. Het grootste gedeelte van de Nederlandse bevolking is nog dommer dan Mo. Daar heb ik meer last van dan van Mo die alleen zijn eigen loopbaan ziet mislukken.
Het deel dat niet op Mark stemt veel groter dan het deel dat wel op hem stemt...

Een oudhollands pakslaag wat mij betreft, wie weet komt ie dan bij zinnen.
Nee gewoon op de Marokkaanse ouderwetse manier. Vastpakken bij het oor.. dan draaien en dan keihard met de slipper op de billen zodat je al gillend rondjes rent zodat je oor nog verder draait en de klappen op je billen nog harder aankomen met die verdomde slipper.

Nee gewoon op de Marokkaanse ouderwetse manier. Vastpakken bij het oor.. dan draaien en dan keihard met de slipper op de billen zodat je al gillend rondjes rent zodat je oor nog verder draait en de klappen op je billen nog harder aankomen met die verdomde slipper.
U spreekt uit ervaring?

Terug
Bovenaan Onderaan