Mohamed Ihattaren (M)

Kunnen we die jongen niet gewoon met rust laten? De hele media staat vol met mensen die zeggen 'dat ze het hem zo erg gunnen', maar elke insta-post, elk belletje en elke scheet wordt weer breed uitgemeten. Dat kan ook nooit echt behulpzaam zijn.

Laat die jongen gewoon met rust, heeft al genoeg aan zn kop. Of Sneijder hem nou helpt, of Willem van Hanegem, Sywert van Lienden of Pluk van de Pettenflat, laat het lekker gaan. We zien die jongen vanzelf weer terug. Of niet.
Daarom vond ik het ook slim, totaal andere situatie, van Gotze om naar PSV te gaan met een coach die hij vertrouwd.
Daar heeft hij 2 jaar veel rustiger aan zijn vorm kunnen werken dan in Duitsland. Waarbij alles direct in de media word uitvergroot.

Maar goed ik weet niet of er nog wel een coach is waarmee Mo een klik heeft. Wellicht van Bommel. Maar fc Antwerp lijkt mij ook een club waar je onder de loep ligt.
 
Ik ben nu echt wel Ihattaren moe…
Kijk dan vooral dit niet..


Strekking vh verhaal. Hij is helemaal in het geloof. Moeder is alles. Mist vader. Is gelukkig nu. Traint hard. Bid veel want dat is het belangrijkst. Mo Nouri is lief. Doet nu weet t allermooiste wat er is. Zijn grootste fout in z’n carrière is dat hij soms dacht alles beter te weten. Gaat de absolute top halen dankzij Allah. Zo niet, dan ook door Allah. 150x broeder, begrijp je.

Vermoeiende interviewer die vragen in 4voud stelt maar nergens op door vraagt en zonder kritische noot. daar is hij ook niet van zo zegt hij zelf. Het moest vooral gezellig zijn.
 
Laatst bewerkt:
En dat komt allemaal naar buiten precies nadat hij bij Ajax weg mag. En ook de familie Nouri weer. Ergens voelt het wrang om te zeggen, want ik vind de persoon Nouri zelf echt een bijzondere jongen en iemand waarvan ik echt hoop dat hij er ooit weer iets van kan maken. Al weet ik ook al wel dat dat waarschijnlijk nooit meer gaat gebeuren.

Maar ik heb zoveel wantrouwen in de mens dat ik die familie echt zie als iemand die denkt: laten we Mo erbij nemen want dan kunnen we weer latem zien hoe geweldig we zijn en het een beetje compenseren met Nouri. Moet eerlijk zeggen dat ik het walgelijk vind dat ik zo denk, maar iets in mij ziet echt iets hebberigs in die mensen. Vooral omdat ze het nu weer zo lang en breed uit meten in de pers dat zij Ihattaren in huis hebben genomen.

Ps. De kip in Utrecht smaakte wel weer goed zo te zien. Holy shit zeg.
 
Kijk dan vooral dit niet..


Strekking vh verhaal. Hij is helemaal in het geloof. Moeder is alles. Mist vader. Is gelukkig nu. Traint hard. Bid veel want dat is het belangrijkst. Mo Nouri is lief. Doet nu weet t allermooiste wat er is. Zijn grootste fout in z’n carrière is dat hij soms dacht alles beter te weten. Gaat de absolute top halen dankzij Allah. Zo niet, dan ook door Allah. 150x broeder, begrijp je.

Vermoeiende interviewer die vragen in 4voud stelt maar nergens op door vraagt en zonder kritische noot. daar is hij ook niet van zo zegt hij zelf. Het moest vooral gezellig zijn.

Aantal stukjes bekeken. Ik vermoed dat de hele insteek van dit filmpje richting het geloof was?
 
Kijk dan vooral dit niet..


Strekking vh verhaal. Hij is helemaal in het geloof. Moeder is alles. Mist vader. Is gelukkig nu. Traint hard. Bid veel want dat is het belangrijkst. Mo Nouri is lief. Doet nu weet t allermooiste wat er is. Zijn grootste fout in z’n carrière is dat hij soms dacht alles beter te weten. Gaat de absolute top halen dankzij Allah. Zo niet, dan ook door Allah. 150x broeder, begrijp je.

Vermoeiende interviewer die vragen in 4voud stelt maar nergens op door vraagt en zonder kritische noot. daar is hij ook niet van zo zegt hij zelf. Het moest vooral gezellig zijn.
7:40 "Ik ben nog nooit ontwikkeld in arrogantie." o.O
Hij heeft buiten talent niets dat een profvoetballer zou moeten hebben. Is weer veel te zwaar. Heeft geen discipline en geen topsportmentaliteit.
Juventus zal hem weer gaan verhuren aan een andere club en daar zal de geschiedenis zich herhalen.
Er kan wel geluld worden over het geloof, maar vrijwel niemand gelooft meer in een geslaagd voortbestaan van een profcarrière van Mohamed Ihattaren. Een jongen die zijn talent verkwanseld heeft.
 
Laatst bewerkt:
7:40 "Ik ben nog nooit ontwikkeld in arrogantie." o.O
Hij heeft buiten talent niets dat een profvoetballer zou moeten hebben. Is weer veel te zwaar. Heeft geen discipline en geen topsportmentaliteit.
Juventus zal hem weer gaan verhuren aan een andere club en daar zal de geschiedenis zich herhalen.
Er kan wel geluld worden over het geloof, maar vrijwel niemand gelooft meer in een geslaagd voortbestaan van een profcarrière van Mohamed Ihattaren. Een jongen die zijn talent verkwanseld heeft.
Verkwanseld heeft en nog jaren rijkelijk beloond wordt voor niks. Kan een club hier juridisch niks aan doen? Als Ajax zijnde zou ik geen salaris willen betalen namelijk.
 
Waarom ontslaan ze hem niet? Hij verdient miljoenen en doet er helemaal niks voor. Sterker nog... los van het niks doen en zichzelf in discrediet en in de problemen brengen...brengt hij voor de clubs die met hem in zee gaan alleen maar imago en merkschade toe. Lekker dik geld verdienen met vreten en gamen met je maatjes van 14 die je van de straat kent. Als ik zijn werkhouding(niet werkhouding) zou hebben was ik al lang en breed ontslagen geweest op basis van cumilatiegrond. Echt ongelofelijk.
 
Watis er toch met die man??Moet eens een goeie psycholoog opzoeken..als het helpt....Moet eens een voorbeeld nemen aan Simons..
Lijkt me die man heeft helemaal geen doel. :rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
ja-man.png


:speechless: :sleep:
 
En Sneijder heeft het ook al opgegeven 😂😂
Sneijder zegt dat het vooral jammer is voor Ihattaren zelf. Hij heeft aangegeven dat Ihattaren wel graag wil en hard werkt maar dat hij de knop niet om kan zetten.

Niet lullig bedoeld maar misschien doet Ihattaren er goed aan om eerst aan zichzelf te werken door bijvoorbeeld intensieve therapie te volgen?
Misschien is het nu niet de tijd om aan profvoetbal te denken maar het zou kunnen dat hij de knop wel om kan zetten over een jaar of 2, 3 of zo. Dan is zijn carriere bij de Nederlandse en Europese top zeer waarschijnlijk voorgoed onhaalbaar, maar als hij hard werkt en het plezier vind dan kan hij met de vaardigheden die hij al heeft nog betaald voetballer worden in de Keuken kampioen Divisie of bij een Topklasser aan de slag, en met wat geluk zit er misschien meer in. Het is geen PSV, Ajax of Dortmund, Real Madrid of waar hij ooit naar toe leek te gaan maar dan kan hij wel wat betekenen voor je collegas en club op een ander niveau.
 
Terug
Bovenaan Onderaan