Mohamed Ihattaren (M)

Aldus Ihattaren in een video terwijl hij aan het hardlopen is

Die gaat zondag spelen hoor!

Ps. filmpje is waarschijnlijk nog oud ook. Want hij heeft hier donker haar en was twee weken geleden toch echt pipo blond geverfd.
"Winners never quit, quitters never win.... soon"
o.O
:unsure: Is zijn ex zwanger en krijgt zij een soon? :confused: ;)
 
Ach, zo kom ik wel eens in Brabant bij familie en krijg je ook het gevoel dat ze zelf denken dat ze de gezelligheid en de gemoedelijkheid hebben uitgevonden. Koket gedrag zie je overal en het is altijd een beetje lachwekkend als je er zelf niet bijhoort.
Het bedrijf Ajax en hun aanhang is van een andere orde. Dat ik zoiets op een PSV forum moet uitleggen. 😂
 

Mohamed Ihattaren met Wesley Sneijder op de tribune bij amateurwedstrijd

link

694


Terug maar de amateurs. Het lijken wel dikke vrienden. Wie is het dikste? :rolleyes:
 
Heel (EX)-BN die contact zoekt met hem om hem te helpen, ik kots er van bijna gewoon, hun hebben allemaal schijt aan MO en doen dit voor zich zelf, mocht er een wonder gebeuren en men krijgt hem weer aan de praat gaan ze zich zelf schouderklopjes geven ipv hem. Over lijken gaan maar dan de light versie er van..
 
Hoor net Sneijder over hem praten. Ik neig vooralsnog naar lief.

Die mislukte trainer omdat hij zogenaamd een topmanager is die zelf bepaald dat de trainersopleiding niets voor hem is?

Ik neig naar arrogant en misplaatst, hoe lief hij het ook brengt.

Mo is gewoon een afgeschreven en afgedankt.
 
Die mislukte trainer omdat hij zogenaamd een topmanager is die zelf bepaald dat de trainersopleiding niets voor hem is?

Ik neig naar arrogant en misplaatst, hoe lief hij het ook brengt.

Mo is gewoon een afgeschreven en afgedankt.

Die twee dingen staan volgens mij los van elkaar?
 
Heel (EX)-BN die contact zoekt met hem om hem te helpen, ik kots er van bijna gewoon, hun hebben allemaal schijt aan MO en doen dit voor zich zelf, mocht er een wonder gebeuren en men krijgt hem weer aan de praat gaan ze zich zelf schouderklopjes geven ipv hem. Over lijken gaan maar dan de light versie er van..
Ben het niet zo vaak met je eens, maar nu wel ;) Zoveel talenten die lang niet zoveel aandacht en steun uit allerlei hoeken krijgen als het er niet uit komt, laat staan talenten die flikken wat Ihattaren allemaal geflikt heeft. Hij is gebombardeerd tot een soort low risk prestige project. Krijg je hem niet aan de praat? Ach, het is een probleemjoch, dus je verliest er niet zoveel reputatie mee. Lukt het wel? Dan ben je de held. Triest.
 
Zou dat jojoën geen consequenties kunnen hebben voor zijn fitheid.

Ik heb het niet over Wesley want die is momenteel erg constant
 
Ben het niet zo vaak met je eens, maar nu wel ;) Zoveel talenten die lang niet zoveel aandacht en steun uit allerlei hoeken krijgen als het er niet uit komt, laat staan talenten die flikken wat Ihattaren allemaal geflikt heeft. Hij is gebombardeerd tot een soort low risk prestige project. Krijg je hem niet aan de praat? Ach, het is een probleemjoch, dus je verliest er niet zoveel reputatie mee. Lukt het wel? Dan ben je de held. Triest.
Dat is wat ik bedoel met ijdelheid. Toch gun ik het ze wel. Niet voor PSV. Gewoon mooi. Dat je wat te dromen kunt hebben nadat je er een zootje van hebt gemaakt.
 
Kunnen we die jongen niet gewoon met rust laten? De hele media staat vol met mensen die zeggen 'dat ze het hem zo erg gunnen', maar elke insta-post, elk belletje en elke scheet wordt weer breed uitgemeten. Dat kan ook nooit echt behulpzaam zijn.

Laat die jongen gewoon met rust, heeft al genoeg aan zn kop. Of Sneijder hem nou helpt, of Willem van Hanegem, Sywert van Lienden of Pluk van de Pettenflat, laat het lekker gaan. We zien die jongen vanzelf weer terug. Of niet.
 
Kunnen we die jongen niet gewoon met rust laten? De hele media staat vol met mensen die zeggen 'dat ze het hem zo erg gunnen', maar elke insta-post, elk belletje en elke scheet wordt weer breed uitgemeten. Dat kan ook nooit echt behulpzaam zijn.

Laat die jongen gewoon met rust, heeft al genoeg aan zn kop. Of Sneijder hem nou helpt, of Willem van Hanegem, Sywert van Lienden of Pluk van de Pettenflat, laat het lekker gaan. We zien die jongen vanzelf weer terug. Of niet.
Petteflet. Come on! ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan