Nederlands Elftal

Eh?



Abe was geen keeper. ;)

Wellicht heeft Vonk indertijd nooit n wk meegedaan voor Zuid Afrika..?
Och, ik ging vooral in op het H'veen deel. Dit omdat hij pas de 2e is die vanuit H'veen mee mag op een WK. Abe, was zeker geen keeper nee.
 
Flekken voor Pasveer
Gravenberch voor Taylor (1e vervanger Frenkie)
Malen voor Weghorst
Danjuma voor Janssen

Onbegrijpelijk dat Van Gaal Janssen en Weghorst zo hoog heeft zitten. Zijn toch gewoon beperkte spitsen? Met Luuk heb je al een pinchhitter. Hij wil zelfs Janssen in de basis opstellen tegen Senegal.

Desondanks heb ik veel vertrouwen in Van Gaal. En heel mooi dat hij Simons en Frimpong meeneemt. Een middenveld met Frenkie, Berghuis en Simons zou mijn droommiddenveld zijn.
Is die Flekken zo’n wereldkeeper dan? Vond hem in Oranje niet erg overtuigend.

Malen bakt er bij Dortmund weinig van. Geheel terecht dat hij niet in de selectie zit.
 
Is die Flekken zo’n wereldkeeper dan? Vond hem in Oranje niet erg overtuigend.

Malen bakt er bij Dortmund weinig van. Geheel terecht dat hij niet in de selectie zit.
Ziet iemand hoe Malen speelt bij Dortmund?
Ik zie hem alleen maar op het wedstrijdformulier staan als voorhoede speler maar hij scoort echt schrikbarend weinig en maar 2 assists.
Als hij zich niet herpakt dan is hij straks de volgende waar Ajax veel geld voor gaat bieden?
 
Ziet iemand hoe Malen speelt bij Dortmund?
Ik zie hem alleen maar op het wedstrijdformulier staan als voorhoede speler maar hij scoort echt schrikbarend weinig en maar 2 assists.
Als hij zich niet herpakt dan is hij straks de volgende waar Ajax veel geld voor gaat bieden?
Of PSV als Gakpo voor de hoofdprijs weggaat.
 
Ik kan hier altijd wel van genieten. Het besef dat zo'n speler ook ooit gewoon als klein joch op de bank zat en naar Oranje keek. Lijkt mij onwerkelijk als je er dan zelf mag staan op een wk. Overigens nog steeds echt een van de weinige voorbeelden van spelers die na een vroege stap naar (de top van) het buitenland uiteindelijk ook in de top actief zijn geworden. Goede prof.

 
Ziet iemand hoe Malen speelt bij Dortmund?
Ik zie hem alleen maar op het wedstrijdformulier staan als voorhoede speler maar hij scoort echt schrikbarend weinig en maar 2 assists.
Als hij zich niet herpakt dan is hij straks de volgende waar Ajax veel geld voor gaat bieden?
Bij ons scoorde hij toch ook maar een op de zoveel kansen?
En vergat hij steeds de vrijstaande Zahavi te bedienen.
Verbaast me niet dat hij niet veel klaarmaakt in het buitenland. Net zo min als Bergwijn dat bij Spurs deed.
 
Is die Flekken zo’n wereldkeeper dan? Vond hem in Oranje niet erg overtuigend.

Malen bakt er bij Dortmund weinig van. Geheel terecht dat hij niet in de selectie zit.

Keeper van de nummer 3 van Duitsland met een van de minste doelpunten tegen. En hij wordt daar best wel geprezen, vorig jaar ook al.

Kunt zeggen wat je wil. Ja is Duitsland. Farmers League. Frei wattes. Bla bla bla. Maar wij kiezen liever een in mid life crisis verkerende hipster visser. Schandalig eigenlijk.
 
Keeper van de nummer 3 van Duitsland met een van de minste doelpunten tegen. En hij wordt daar best wel geprezen, vorig jaar ook al.

Kunt zeggen wat je wil. Ja is Duitsland. Farmers League. Frei wattes. Bla bla bla. Maar wij kiezen liever een in mid life crisis verkerende hipster visser. Schandalig eigenlijk.
‘Well played,’ door de hipster zou ik zeggen.
Sloeg een arm om elke keeper die 1 keertje in de fout ging. Buiten proportioneel uitvergroten met behulp van de camera’s. Verkondigde dat ook nog in de media, waardoor hij bij de NL-staf blijkbaar in een goed blaadje kwam wat betreft ‘teamspeler’ en ‘totale mens.’ Niet doorhebbend wat JuDasveer eigenlijk aan het doen was: meerdere dolken in meerdere ruggen.

Intussen kwam uit onverwachte hoek nog hulp middels Rafael vdV.

Ik denk dat het nog niet voorbij is. Bijlow en Frans Hoek zullen nog wel te manipuleren zijn in Qatar. Zeker wanneer hij de reservekeeper is. En dat is vrezenswaardig.

Want laten we we wel wezen.
Hij keept intussen al twee maanden minstens net zo ‘goed’ als Cillessen die uit-vorm schijnt te zijn.

(Grappig, ‘vrezenswaardig’ is helemaal geen bestaand woord volgens de Dikke van Dale)
 
Laatst bewerkt:
‘Well played,’ door de hipster zou ik zeggen.
Sloeg een arm om elke keeper die 1 keertje in de fout ging. Buiten proportioneel uitvergroten met behulp van de camera’s. Verkondigde dat ook nog in de media, waardoor hij bij de NL-staf blijkbaar in een goed blaadje kwam wat betreft ‘teamspeler’ en ‘totale mens.’ Niet doorhebbend wat JuDasveer eigenlijk aan het doen was: meerdere dolken in meerdere ruggen.

Intussen kwam uit onverwachte hoek nog hulp middels Rafael vdV.

Ik denk dat het nog niet voorbij is. Bijlow en Frans Hoek zullen nog wel te manipuleren zijn in Qatar. Zeker wanneer hij de reservekeeper is. En dat is vrezenswaardig.

Want laten we we wel wezen.
Hij keept intussen al twee maanden minstens net zo ‘goed’ als Cillessen die uit-vorm schijnt te zijn.

(Grappig, ‘vrezenswaardig’ is helemaal geen bestaand woord volgens de Dikke van Dale)
Doel je hiermee op het verhaal van Borst, dat hij Gorter troostte? Want ik vond dat een flinterdun verhaal en geloof er eigenlijk niet zo in. Ik denk dat Pasveer alles op alles gooit om elke wedstrijd te mogen keepen, zoals de meeste sporters. Maar dat verhaal vond ik zo gezocht en heb er ook nooit aanwijzingen voor gevonden. (wat zeer ernstig is gezien de beschuldiging).
Volgens mij herkende hij gewoon het gevoel van Gorter en was collegeaal daar.
 
Ziet iemand hoe Malen speelt bij Dortmund?
Ik zie hem alleen maar op het wedstrijdformulier staan als voorhoede speler maar hij scoort echt schrikbarend weinig en maar 2 assists.
Als hij zich niet herpakt dan is hij straks de volgende waar Ajax veel geld voor gaat bieden?
Ik kijk wel eens naar Dortmund. Hij speelt echter slechter dan bij PSV.
Ik kan hier altijd wel van genieten. Het besef dat zo'n speler ook ooit gewoon als klein joch op de bank zat en naar Oranje keek. Lijkt mij onwerkelijk als je er dan zelf mag staan op een wk. Overigens nog steeds echt een van de weinige voorbeelden van spelers die na een vroege stap naar (de top van) het buitenland uiteindelijk ook in de top actief zijn geworden. Goede prof.

Ja mooi hè. Foto uiteraard in onze stad.
Keeper van de nummer 3 van Duitsland met een van de minste doelpunten tegen. En hij wordt daar best wel geprezen, vorig jaar ook al.

Kunt zeggen wat je wil. Ja is Duitsland. Farmers League. Frei wattes. Bla bla bla. Maar wij kiezen liever een in mid life crisis verkerende hipster visser. Schandalig eigenlijk.
Juist op basis van wat jij hier schrijft, vond ik hem in Oranje tegenvallen. Gewoon een normale eredivisie keeper, geen topper.
 
Ik gok dat Van Gaal met een spitsenduo wilt gaan spelen waar je 1 diepe spits en 1 kapstok spits hebt. Zodoende heeft ie dus Janssen, Luuk en Weghorst opgeroepen en voor de diepe spitsenrol heb je Memphis, Bergwijn, Cody en Lang.

Hij zal hopen op zo'n scenario als tegen Polen, toen Janssen de bal goed vasthield en aflegde op Bergwijn, die scoorde.

Alsl je alleen maar met diepe spitsen/vleugelaanvallers in de spits speelt heb je een probleem zodra de tegenstander de rijen gesloten houdt en je er niet doorheen kunt dribbelen. Ik snap de gedachte van Van Gaal dus wel. Dat we niet echt kapstok spitsen van hoge kwaliteit hebben (Luuk schat ik dan nog wel redelijk hoog in, die kan tegen elke tegenstander scoren met een goede voorzet) is een apart punt. Hij roept er dan dus meerdere op omdat spelers geblesseerd kunnen raken en je wat wilt kunnen wisselen om spelers fris te houden.
Bergwijn en Memphis waren zijn beoogde basisspitsen dus dat verhaal gaat niet op.

Is die Flekken zo’n wereldkeeper dan? Vond hem in Oranje niet erg overtuigend.

Malen bakt er bij Dortmund weinig van. Geheel terecht dat hij niet in de selectie zit.
Wereldkeeper niet. Wel beter dan Pasveer en verkeert bij zijn club wel in goede vorm. Vond hem in die paar wedstrijden ook niet imponeren bij Oranje, maar ik fixeer mij daar niet op, net als dat een speler als Noa wel aardig heeft gepresteerd bij Oranje maar bij zijn club er niet veel van bakt.
 
FhTP1TFXoAAj9Rk


Samen naar Oranje
 
Keeper van de nummer 3 van Duitsland met een van de minste doelpunten tegen. En hij wordt daar best wel geprezen, vorig jaar ook al.

Kunt zeggen wat je wil. Ja is Duitsland. Farmers League. Frei wattes. Bla bla bla. Maar wij kiezen liever een in mid life crisis verkerende hipster visser. Schandalig eigenlijk.
Hahaha. ‘ in een midlife verkerende hipster visser..’ Hardop zitten lachen. Waarvoor dank!
 
Er was n journalist die aan Van Gaal vroeg wat er met de opgeroepen spelers zou gebeuren dit weekend. Toen ging er bij mij al een gevoel van twijfel doorheen. Maar Louis was heel duidelijk, ik heb gezegd dat ze alles moeten geven dit weekend. En dat geloof ik, Louis zou daar niet over liegen. Het is alleen jammer dat die prutsers van ons die memo volledig hebben gemist. Alle drie waren ze gewoon ruk, complete troep.

Conclusie. Thuis laten. Als je het niet kan opbrengen om jezelf volledig te geven voor de club waar je 99% van je salaris van krijgt omdat je opgeroepen wordt voor zo'n schijt toernooi dan moet je voor straf 1.5 maand op strafkamp bij je echte werkgever
 
Terug
Bovenaan Onderaan