Zou Sinkgraven niet iets voor jullie zijn als vervanger van Max?
Als reserve achter Mauro zou het geen verkeerde optie zijn, denk ik. Bij Leverkusen volgens mij uiteindelijk nooit de basis weten te halen. En volgens mij vooral ook voetballend sterk, en defensief minder. Grote verbetering is het waarschijnlijk dan niet.
 
Even de selectie van Leeds bekeken aangezien zij Chelsea geshishkebabt hadden, maar die hebben veel jeugdig talent!
Wellicht kijken of we die Pascal Struijk nog los kunnen peuteren hoewel ik verwacht van niet.
 
Ik denk dat Leeds nog altijd een jeudig talent meer betaald als de meeste eredivisie clubs als maximum hebben. Of je moet echt vroeg winkelen net zoals Noni.
 
Ik denk dat Leeds nog altijd een jeudig talent meer betaald als de meeste eredivisie clubs als maximum hebben. Of je moet echt vroeg winkelen net zoals Noni.

Waarschijnlijk wel, wilde gok dan ook op spelen om prijzen en op Europees niveau.
 
Eerst maar eens kijken hoe goed hij is hoor, maar lijkt wel een fantastische stunt. Mooi toch.

(Ik weet echt niet of hij beter is dan Teze/Obispo, en anders hoef je hem niet te halen)
Als je gescout en daarna vastgelegd bent door het grote en rijke Chelsea, dan moet je wel wat in je mars hebben. Om die reden denk ik dat deze CV in ieder geval beter is dan Teze en Obispo.
 
Als je gescout en daarna vastgelegd bent door het grote en rijke Chelsea, dan moet je wel wat in je mars hebben. Om die reden denk ik dat deze CV in ieder geval beter is dan Teze en Obispo.
Tsja, dan is Hoever ook beter dan die jongens, en Sepp van den Berg, en Phillipe Sandler, Dilrosun, etc. Sommigen zullen zeker goeie spelers zijn/worden, maar lang niet allemaal.

Die clubs halen alles wat op jonge leeftijd ergens op lijkt, en als 10% dan slaagt hebben ze het boven verwachting goed gedaan. Zou daar niet te veel aan ophangen.
 
Als je gescout en daarna vastgelegd bent door het grote en rijke Chelsea, dan moet je wel wat in je mars hebben. Om die reden denk ik dat deze CV in ieder geval beter is dan Teze en Obispo.
Ja want elke speler 18-20 jarige die bij chealsea, Barca, real, Bayern etc speelt wordt een wereldtopper..
 
Is het niet wat om Willems en/of Arias transfervrij op te pikken? Of mee laten trainen en dan evt. een contract aanbieden als ze voldoen. Lijkt me een goeie kans om de verdediging nog wat beter te laten maken. (al weet ik niet hoe goed ze nu nog zijn). Ze zijn allebei nog niet superoud.
 
Is het niet wat om Willems en/of Arias transfervrij op te pikken? Of mee laten trainen en dan evt. een contract aanbieden als ze voldoen. Lijkt me een goeie kans om de verdediging nog wat beter te laten maken. (al weet ik niet hoe goed ze nu nog zijn). Ze zijn allebei nog niet superoud.
Eerder geneigd naar Arias dan Willems. Mauro is namelijk gewoon een voor PSV-begrippen uitstekende linksback en Max voldoet als back up. Op rechtsback vind ik Teze helemaal niks. Hoever is door de mand gevallen en zou eigenlijk al terug kunnen. Dan houd je alleen nog Mwene over. Achteraf heel dom om Sambo te laten gaan. Zie in hem nog steeds een basisspeler. Maar Ruud acht hem nog niet klaar. Dan ben ik geneigd om met Arias een contract af te sluiten voor 1 jaar tegen een schappelijk salaris. Drukt ie niet zwaar op de begroting. Kan ie daarna transfervrij naar een andere club. En maakt ie de weg vrij voor een terugkeer van Sambo.
 
Is het niet wat om Willems en/of Arias transfervrij op te pikken? Of mee laten trainen en dan evt. een contract aanbieden als ze voldoen. Lijkt me een goeie kans om de verdediging nog wat beter te laten maken. (al weet ik niet hoe goed ze nu nog zijn). Ze zijn allebei nog niet superoud.

Over kogeltje rond gesproken ik zie net een foto van Willems
 
Nou, we hebben een linksback nodig en Willems wordt PSV op een presenteerblaadje aangeboden. Kom op JDJ, aan het werk met je luie reet ! 😡⚽
 
Terug
Bovenaan Onderaan