Engels voetbal

United telt 70(!) miljoen neer voor de 30(!) jarige Casemiro. Die 100 miljoen voor Antony zie ik dan ook nog wel gebeuren. Wat een absurde bedragen.
Manchester United is in volle paniek en heeft veel geld te besteden.
Ze kopen spelers en een trainer heeft en krijgt niet de tijd om er een team van te maken. Tot mislukken gedoemd. Grote kans dat Ten Hag het seizoen niet eens afmaakt in Manchester. Als Gakpo slim is gaat hij daar niet naartoe en wacht tot er een andere club komt die beter past. Of hij moet het zien als een springplank en weet dat hij maar kort bij Manchester United zal zijn.
 
Manchester United is in volle paniek en heeft veel geld te besteden.
Ze kopen spelers en een trainer heeft en krijgt niet de tijd om er een team van te maken. Tot mislukken gedoemd. Grote kans dat Ten Hag het seizoen niet eens afmaakt in Manchester. Als Gakpo slim is gaat hij daar niet naartoe en wacht tot er een andere club komt die beter past. Of hij moet het zien als een springplank en weet dat hij maar kort bij Manchester United zal zijn.
Over het algemeen krijgt een trainer wel de kans daar toch? Sinds Furgeson heeft elke trainer er volgens mij minimaal 2 jaar gezeten (op een interim trainer na dan)
 
Nieuw Manchester United Shirt is gelekt nog voor de presentatie.

FaiOQfFacAAWW0q

Er kan ook niets geheim blijven. :cautious: ;)
 
Zit Newcastle tegen City beetje te volgen. Leuke pot, 3-3 89e minuut. Ik vind Newcastle toch wel sterk spelen ook. Zeker in de eerste helft.
 
Zit Newcastle tegen City beetje te volgen. Leuke pot, 3-3 89e minuut. Ik vind Newcastle toch wel sterk spelen ook. Zeker in de eerste helft.
Hebben ook een erg goed team met een fantastische trainer, zullen wss nog 1 a 2 aankopen bij komen die die spelen zo mee voor de top 7-8.
 
Ronaldo niet in de basis. Liverpool ook slecht de afgelopen tijd. In de Premier League al twee keer gelijk gespeeld. Interessant duel lijkt me
 
Ja ben er flink zat van. Heb hem te vaak gehoord, maakt teveel fouten in namen en wisselt mega droge momenten willekeurig af met mega enthousiaste momenten.
Ik kan die oude knarren die alles hebben meegemaakt altijd wel hebben. Behalve Frank Snoeks - hij is een regelrechte terminale ziekte voor je oren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan