Algemene transfergeruchten

Tot nu toe ook niet ontevreden over het transferbeleid bij PSV. In ieder geval een goede keeper waarschijnlijk, en een paar grote jeugdtalenten erbij. Van Nistelrooij is een winnaar, die zal ook hebben gezegd dat hij niet wilde instappen als er geen sterk elftal staat. Dan is het nu nog niet af natuurlijk.
Jeugdspelers zijn prima, maar altijd weer afwachten hoe goed ze werkelijk zijn. En ze krijgen altijd wel een terugval (zie Madueke).

Dus er moet zeker nog wel wat bij. Een topspits, linker CV en ervaren middenvelder. En voor backup nog een spits en middenvelder.
 
Dat vond ik niet. Doan is echt een voetballer, met technische bagage en kijk op het spelletje.

Ramselaar is een draver. Een versie van VdBeek die nog minder met de bal kan, en geen gevoel heeft waar de ruimte komt op het veld.
Ja, uiteindelijk blijkt Doan een veel betere en technischer voetballer te zijn dan Ramselaar maar ik heb het over de tijd dat ze voor hun voorgaande clubs speelden. Kan me herinneren dat de hype rondom Ramselaar groot was en hij ook echt leuke wedstrijden speelden met mooie steekpassjes. Doan had echt niemand het over bij Groningen. Dat was een soort van fledderus die uit de lucht kwam vallen...
 
FWgsRnqXkAMH_wg


Stukje fan-art, altijd mooi
 
Terug
Bovenaan Onderaan