Algemene transfergeruchten

Eigenlijk slaat het echt compleet nergens op he. City koopt een speler en schrijft hem in bij Troyes zodat ze buiten de regeltjes om iemand kunnen verhuren. Die gast zal nooit 1 bal raken bij Troyes.
Eens! Belachelijk; en geeft maar aan dat clubs als City zich niet laten tegenhouden door regeltjes van de voetbalbonden. Nu weer max gesteld aan aantal huur spelers; ok kopen we een paar clubs
 
Lijkt me een aantrekkelijke vleugeldribbelaar. Alleen zn statistieken zijn compleet ruk. Dus verwacht er niet heel veel van en hoop niet dat dit de backup is van Gakpo
 
Ik weet niet waarom maar ik heb zo'n vaag vermoeden dat Cody vandaag bij gaat tekenen tijdens het presenteren van het nieuwe thuisshirt
Gaf je een like maar bedacht me toen dat ie dat een aantal maanden geleden nog gedaan heeft, dus lijkt me niet zo heel waarschijnlijk.

(Die like mag je houden voor het idee dat hij nog een jaartje hier blijft spelen hoor, geen zorgen)
 
Gaf je een like maar bedacht me toen dat ie dat een aantal maanden geleden nog gedaan heeft, dus lijkt me niet zo heel waarschijnlijk.

(Die like mag je houden voor het idee dat hij nog een jaartje hier blijft spelen hoor, geen zorgen)
Je weet dat dit niet rechtsgeldig is ;)

3200x1800a.jpg
 
Gaf je een like maar bedacht me toen dat ie dat een aantal maanden geleden nog gedaan heeft, dus lijkt me niet zo heel waarschijnlijk.

(Die like mag je houden voor het idee dat hij nog een jaartje hier blijft spelen hoor, geen zorgen)
Dat klopt, alleen kan het vanuit Cody een signaal zijn om aan te geven dat hij blijft, en vanuit PSV een beloning om nog een jaartje te blijven. Ik sluit het niet uit in ieder geval
 
Ja, uiteindelijk blijkt Doan een veel betere en technischer voetballer te zijn dan Ramselaar maar ik heb het over de tijd dat ze voor hun voorgaande clubs speelden. Kan me herinneren dat de hype rondom Ramselaar groot was en hij ook echt leuke wedstrijden speelden met mooie steekpassjes. Doan had echt niemand het over bij Groningen. Dat was een soort van fledderus die uit de lucht kwam vallen...

400 minuten en 1 doelpunt.
Ik hang de vlag nog even niet uit...
Mijn idee :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan