Algemene transfergeruchten

In de knie. Kan dodelijk zijn als er niet op tijd ingegrepen wordt. Kans op amputatie sowieso bij dat soort infecties.
Klopt. Moeder van een buurman van ons was aan de knie geholpen, een infectie. We hadden haar tijdens de vakantie nog gesproken, twee weken later was ze overleden. Sta je toch wel van te kijken.
 
Klopt. Moeder van een buurman van ons was aan de knie geholpen, een infectie. We hadden haar tijdens de vakantie nog gesproken, twee weken later was ze overleden. Sta je toch wel van te kijken.
Dat zal hoogstwaarschijnlijk niet alleen die infectie aan de knie zijn geweest, maar een combinatie van een verzwakte gezondheid, leeftijd en sepsis. Gecondoleerd desalniettemin.
 
Ja, uiteindelijk blijkt Doan een veel betere en technischer voetballer te zijn dan Ramselaar maar ik heb het over de tijd dat ze voor hun voorgaande clubs speelden. Kan me herinneren dat de hype rondom Ramselaar groot was en hij ook echt leuke wedstrijden speelden met mooie steekpassjes. Doan had echt niemand het over bij Groningen. Dat was een soort van fledderus die uit de lucht kwam vallen...
Die Dekselse Doan maakte wel mooie goals bij Groningen hoor. Was echt hun sterkhouder en kan me nog wel herinneren dat ik best blij was dat ie naar PSV kwam.

 
Aan de ene kant voelt het gek om voor een bedrag wat we zelf ook hadden kunnen betalen een speler te huren van City. Maargoed zal wel over nagedacht zijn met een bepaalde constructie.
 
Aan de ene kant voelt het gek om voor een bedrag wat we zelf ook hadden kunnen betalen een speler te huren van City. Maargoed zal wel over nagedacht zijn met een bepaalde constructie.
Atletico Mineiro kan nog tot € 6 miljoen aan bonussen ontvangen van de City Group. Dat maakt het financiële plaatje wat anders.
 
Aan de ene kant voelt het gek om voor een bedrag wat we zelf ook hadden kunnen betalen een speler te huren van City. Maargoed zal wel over nagedacht zijn met een bepaalde constructie.
Psv moet keuzes maken. Huur om grotere aankopen mogelijk te maken..
 
Ik denk dat het niet bij de transfersom blijft en dat de speler en zaakwaarnemer ook behoorlijk wat toegeschoven krijgen. Ik heb veel liever dat we een Savinho huren en Simic kopen dan dat we zo grof geld neerleggen voor een Braziliaans talent die nog nooit in Europa is geweest
 
Eigenlijk slaat het echt compleet nergens op he. City koopt een speler en schrijft hem in bij Troyes zodat ze buiten de regeltjes om iemand kunnen verhuren. Die gast zal nooit 1 bal raken bij Troyes.
Klopt en waarschijnlijk ook nooit bij city. Dat is eigenlijk nog meest tragische. Het is een soort koeienhandel voor dat soort clubs.
 
Terug
Bovenaan Onderaan