Bruma (A)

I think Fenerbahce made a great move with Bruma. But if Fenerbahce wants to secure the title next season you should buy Carlos Vinicius, Zahavi and Drommel. #MakeFenerbahceGreatAgain #ComeToFenerbahce
And let’s not forget out multifunctional wonder Derrick Luckassen! He is great almost everywhere!
 
And let’s not forget out multifunctional wonder Derrick Luckassen! He is great almost everywhere!
Latest news is that Real Madrid is very close to sign him, but he likes his döner so much that Fenerbahce is definitely able to hijack this transfer.
 
Is hij nu verkocht of verhuurd met optie tot koop?

We kennen het contract niet. Zou er een escape voor Fener instaan, bijvoorbeeld bij een blessure die onverhoopt een vervolg van de carrière zou kunnen kosten? Dat zou nog een lastige kunnen zijn.

Er moet iets instaan, lijkt me, anders zou het onder FFP als aankoop met gespreide betaling moeten gelden. Het beste dat ik me kan voorstellen is dat PSV (of Bruma, maar dat is al veel minder)) na het huurjaar nog met verkoop moet instemmen, dan werkt het denk ik.
 
Laatst bewerkt:
Is hij nu verkocht of verhuurd met optie tot koop?

We kennen het contract niet. Zou er een escape voor Fener instaan, bijvoorbeeld bij een blessure die onverhoopt een vervolg van de carrière zou kunnen kosten? Dat zou nog een lastige kunnen zijn.

Er moet iets instaan, lijkt me, anders zou het onder FFP als aankoop met gespreide betaling moeten gelden. Het beste dat ik me kan voorstellen is dat PSV (of Bruma) na het huurjaar nog met verkoop moet instemmen, dan werkt het denk ik.

Kijkt ffp op die manier naar gespreide betalingen? Ik dacht dat het vooral om boekjaren ging?
 
Kijkt ffp op die manier naar gespreide betalingen? Ik dacht dat het vooral om boekjaren ging?

Ik vermoed dat het erom gaat of alle partijen definitief met de transactie hebben ingestemd. Of het onomkeerbaar is. Ik denk dat op dit moment tenminste 1 van de partijen nog een voorbehoud heeft voor de verkoop na het jaar huren.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan