Bruma (A)

Dan had hij tegen GA en Emmen hem kunnen vervangen (Gakpo). Je kan wel doen alsof hij er niets van kan. Jouw mening en goed recht. Ik had dit anders gedaan. Had echt wel nog een andere club gekomen om hem te huren/kopen.
En wat gaan we met Savio doen?
 
Kan die voetballen?

Bruma is natuurlijk weer een enorme miskoop, maar Savio heeft dus echt nog nooit wat laten zien. We weten niet wat we in huis hebben gehaald, je kan er dan ook niet op rekenen als invaller.
Wij als supporters zullen het misschien niet weten, maar bij de club weten ze echt wel wat ze in huis hebben
 
Kan die voetballen?

Bruma is natuurlijk weer een enorme miskoop, maar Savio heeft dus echt nog nooit wat laten zien. We weten niet wat we in huis hebben gehaald, je kan er dan ook niet op rekenen als invaller.
Kennelijk toch genoeg laten zien om bij de grootvissers van Manchester City op de radar te komen. Het zegt niet alles, maar zelfs hun massale inkopen en de hoop dat er 1 of 2 vette vissen tussen zitten, gebeurt niet volledig willekeurig; je moet nog steeds iets kunnen om daar op de radar te komen. Bovendien boeit het verder niet want PSV heeft er geen multimiljoenen voor neergelegd. Dat is dus wat anders dan de situatie Bruma. Ik kan in ieder geval niet wachten om weer eens een groot Braziliaans talent in de aanvalslinie van PSV te zien spelen.
 
Je blijft maar doorgaan. Ik had hem liever tot na de CL play offs gehouden dan hem aan zo'n onbetrouwbare club te verhuren. Moet nog maar zien dat ze hem echt kopen. Die clausule mocht om een of andere wet in Turkije helemaal niet.
Je blijft maar doorgaan? Wat communiceer jij toch vaak vreemd, jij reageert op een post van mij waar ik dan weer op antwoord. Ik heb sterk het idee dat jij het vaak lastig vindt als mensen het niet met jou eens zijn. Maar als jij graag gelijk wil hebben oké, jammer dat Bruma weg is had ik graag op de bank gezien, niet in het veld, waar hij alleen maar geld kost.
 

'Fenerbahçe probeert nu al van Bruma af te komen, PSV moet instemmen'​

link

Fenerbahçe probeert van Bruma af te komen, zo schrijven diverse media in Turkije. De huurling van PSV komt momenteel niet voor in de plannen van trainer Jorge Jesus. Een vertrek van Bruma is echter een ingewikkelde kwestie, want in veel landen is de transfermarkt al gesloten en PSV moet toestemming geven.
o.O
PSV moet helemaal niets. Fenerbahçe heeft een probleem. Dat hoeft PSV niet op te lossen.
 

'Fenerbahçe probeert nu al van Bruma af te komen, PSV moet instemmen'​

link

Fenerbahçe probeert van Bruma af te komen, zo schrijven diverse media in Turkije. De huurling van PSV komt momenteel niet voor in de plannen van trainer Jorge Jesus. Een vertrek van Bruma is echter een ingewikkelde kwestie, want in veel landen is de transfermarkt al gesloten en PSV moet toestemming geven.
o.O
PSV moet helemaal niets. Fenerbahçe heeft een probleem. Dat hoeft PSV niet op te lossen.

Wat jij stelt, is toch juist de conclusie in het artikel? Het probleem is dat PSV toestemming moet geven en nergens toe verplicht is?

Bovendien, als dat betekent dat ze hem kunnen verkopen aan een andere club, zie ik geen reden voor PSV om dwars te liggen.
 
Wat jij stelt, is toch juist de conclusie in het artikel? Het probleem is dat PSV toestemming moet geven en nergens toe verplicht is?

Bovendien, als dat betekent dat ze hem kunnen verkopen aan een andere club, zie ik geen reden voor PSV om dwars te liggen.
Fenerbahçe moet Bruma na dit seizoen al kopen. PSV heeft geen of weinig belang bij een verkoop van Bruma nu direct.
Fenerbahçe heeft een probleem dat ze zelf veroorzaakt hebben.
 
Fenerbahçe moet Bruma na dit seizoen al kopen. PSV heeft geen of weinig belang bij een verkoop van Bruma nu direct.
Fenerbahçe heeft een probleem dat ze zelf veroorzaakt hebben.

Het mag voor zich spreken dat er dan wel iets voor PSV tegenover moet staan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan