Bruma (A)

Schwaab heeft meestal degelijk gespeeld en altijd fit. Maar vind wel dat je er in topwedstrijden moet staan en dat stond 'ie tegen Ajax duidelijk niet. Nu zijn er wel wat andere momenten te bedenken waar we wat hebben laten liggen, maar in die wedstrijd tegen Ajax had je de KO uit kunnen delen.
Het lag niet aan Schwaab dat er geen KO aan Ajax is uitgedeeld in dat duel. Erg kort door de bocht dus.
En Schwaab krijgt hier te weinig waardering, zoals veel (ex-) PSVers trouwens.

Hoe hier geoordeeld is/wordt over b.v. Brenet, Rosario, Luuk de Jong, Zoet, en nu ook over Bruma doet mij altijd denken aan de kreet "buurman's gras is altijd groener".

Daar zou men eens vaker aan moeten denken alvorens iemand van buiten op te hemelen van wie men een paar geweldige acties ziet
waarna men de vergelijking trekt met een speler van hier die men , dag in dag uit , in actie ziet. Met nu en dan ook wel eens een minder moment.
Alsof die "sterren" elders dat niet hebben. :unsure:
 
Het lag niet aan Schwaab dat er geen KO aan Ajax is uitgedeeld in dat duel. Erg kort door de bocht dus.
En Schwaab krijgt hier te weinig waardering, zoals veel (ex-) PSVers trouwens.

Hoe hier geoordeeld is/wordt over b.v. Brenet, Rosario, Luuk de Jong, Zoet, en nu ook over Bruma doet mij altijd denken aan de kreet "buurman's gras is altijd groener".

Daar zou men eens vaker aan moeten denken alvorens iemand van buiten op te hemelen van wie men een paar geweldige acties ziet
waarna men de vergelijking trekt met een speler van hier die men , dag in dag uit , in actie ziet. Met nu en dan ook wel eens een minder moment.
Alsof die "sterren" elders dat niet hebben. :unsure:
Rosario en Zoet konden ook echt niet meer.. Bij Zoet is het leuk dat hij een jaartje leuk heeft gekeept maar als je uiteindelijk zo ver door de ondergrens zakt word je terecht bekritiseerd. Rosario vond ik lastig. Ik denk dat hij zijn taken goed uitvoerde en positioneel sterk was en daarom altijd speelde. Maar aan de bak was het zo traag als dikke stront
 
Rosario en Zoet konden ook echt niet meer.. Bij Zoet is het leuk dat hij een jaartje leuk heeft gekeept maar als je uiteindelijk zo ver door de ondergrens zakt word je terecht bekritiseerd. Rosario vond ik lastig. Ik denk dat hij zijn taken goed uitvoerde en positioneel sterk was en daarom altijd speelde. Maar aan de bak was het zo traag als dikke stront
Vraag is waar de ondergrens ligt. Dat zal per persoon verschillen. Maar okay, kritiek mag zeker , maar liefst wel opbouwend.
Bruma is goed zolang hij niet hoeft na te denken en strict impulsief aan de bal bezig is.
Hij is een prima kerel voor zover ik dat kan beoordelen, maar ook wat mij betreft mag hij best verkocht worden.
Hij is geen Gotze, Gakpo of Sangaré die ik wel perse graag hier wil houden.
 
Rosario en Zoet konden ook echt niet meer.. Bij Zoet is het leuk dat hij een jaartje leuk heeft gekeept maar als je uiteindelijk zo ver door de ondergrens zakt word je terecht bekritiseerd. Rosario vond ik lastig. Ik denk dat hij zijn taken goed uitvoerde en positioneel sterk was en daarom altijd speelde. Maar aan de bak was het zo traag als dikke stront
Ik had toch liever Zoet gehad dan Drommel. Denk dat we dan ook kampioen waren geworden eerlijk gezegd
 
Vraag is waar de ondergrens ligt. Dat zal per persoon verschillen. Maar okay, kritiek mag zeker , maar liefst wel opbouwend.
Bruma is goed zolang hij niet hoeft na te denken en strict impulsief aan de bal bezig is.
Hij is een prima kerel voor zover ik dat kan beoordelen, maar ook wat mij betreft mag hij best verkocht worden.
Hij is geen Gotze, Gakpo of Sangaré die ik wel perse graag hier wil houden.
Bruma is een prima gast en ik denk ook een prima speler om op de bank te hebben. Echter als je hem kunt verkopen met zijn verleden bij ons moet je dat altijd doen, vooral aangezien we Doan en Bakayoko hebben en Savio er hoogstwaarschijnlijk aan komt.
 
Ik had toch liever Zoet gehad dan Drommel. Denk dat we dan ook kampioen waren geworden eerlijk gezegd
Achteraf misschien wel ja. Maar dat moet natuurlijk niet het niveau zijn wat je na wil streven. Hij is bankzitter bij een laagvlieger in Italië...
 
En als je dan helemaal geen hoop meer hebt, dan is er altijd nog een Turkse club die miljoenen gaat neerleggen. 😀😀😀

Small club. Dat dan weer wel.
 
:DANCE:
Fijne jongen zo op t oog maar brengt ons niks. Enkele miljoenen zullen wel 3 a 3,5 zijn..

Edit: lees nu dat Elfrink meldt dat Fener spreekt over een huurdeal.. optie tot koop dan met 1 je verlenging?
 
Ayrılırsa felaket olur. Bruma olmasaydı asla ikinci olamazdık. Fenerbahçe yıldız oyuncumuzdan uzak durmalı. Giderse en az 80 milyon euro!
 

PSV akkoord met Fenerbahçe over verhuur Portugese aanvaller Bruma​

link

Bruma staat op het punt om PSV te verruilen voor Fenerbahçe. De Turkse club meldt dinsdag dat er een akkoord is bereikt met de Eindhovenaren om de Portugese aanvaller op huurbasis over te nemen.
Bruma heeft in Eindhoven nog een contract voor één seizoen. Hij is volgens Fenerbahçe al op weg naar Instanboel om medisch gekeurd te worden, waarna de (huur)overeenkomst kan worden getekend. PSV heeft nog niets gemeld.

Verhuur met nog een contract van 1 jaar. :maniac: Ze gaan toch niet weer bij laten tekenen. :eek:
 
Terug
Bovenaan Onderaan