Bruma (A)

Maar wel duidelijk dat ze het niet zien zitten. Zie hem op deze manier nog terugkomen naar ons ook… ……..
"Eerder werd al bekend dat de Turken van de vleugelaanvaller af wilden. Bruma is door PSV verhuurd aan Fenerbahçe, waarbij de Gele Kanaries een verplichte optie tot koop hebben bedongen. Hij keert dus definitief niet terug in Eindhoven, maar de topclub uit Istanbul lijkt echter flink spijt te hebben van de gemaakte deal."

Tenzij onze warme club water bij de wijn gaat doen zal hij niet terugkeren. Maar wel heel erg sneu voor Bruma. Al genoeg gezeik over zich heen gehad en dan kom je weer in zo'n situatie terecht.

Maar aan de andere kant, sorry aan de Turken, dan moet je niet naar een Turkse club gaan. Vaak onrustig daar heb ik het idee
 
Uitleg: al te veel internationale spelers hebben ingeschreven. Je kijkt toch wel even hoeveel internationale spelers je in je selectie hebt voor je er weer een aantrekt? Vaag verhaal.

Heb het wel met hem te doen.
 

Zeer sneu voor Bruma. Schandalig hoe er wordt omgegaan met spelers daar in Turkije
Waarom? Ze zijn gewoon ontevreden. Wanneer hij er 3 inschopt of assists geeft hoor je niemand. Hier spelen de huurspelers ook zelden. Zie ook liever dat ze Hoever gewoon terugsturen. Hoort bij betaald voetbal en daar is het salaris ook naar plus dat Bruma zelf naar Turkije wilt en ook vast wel weet dat hij niet goed genoeg is en beter een leuke middenmotor uit Portugal had kunnen kiezen maar dat doet hij ook niet. Totaal niet sneu dus.
 
Ach ja. Bruma heeft voor mij wel de gunfactor, zeker sinds ie zelf aanbood z'n loon te verlagen.
Maar voor de carrière van die jongen zou het inderdaad beter zijn om te kiezen voor een middenmoter (of is het nou middenmotor?) in Portugal, zoals Ralf Edström suggereert. En niet Turkije.
 
Ach ja. Bruma heeft voor mij wel de gunfactor, zeker sinds ie zelf aanbood z'n loon te verlagen.
Maar voor de carrière van die jongen zou het inderdaad beter zijn om te kiezen voor een middenmoter (of is het nou middenmotor?) in Portugal, zoals Ralf Edström suggereert. En niet Turkije.
Ik denk dat zijn zaakwaarnemers hem vooral graag doorschuiven naar zo‘n Fenerbahçe. Geen verstandig voetballer, zeker als zijn kwaliteiten niet onbetwist zijn, zou naar die slangenkuil moeten gaan.
 
Ach ja. Bruma heeft voor mij wel de gunfactor, zeker sinds ie zelf aanbood z'n loon te verlagen.
Maar voor de carrière van die jongen zou het inderdaad beter zijn om te kiezen voor een middenmoter (of is het nou middenmotor?) in Portugal, zoals Ralf Edström suggereert. En niet Turkije.
Middenmoter. Een middenmotor wordt veelal gebruikt op een elektrische fiets.
Bruma is op de verkeerde fiets gesprongen. ;)
 
Kan niet anders dan dat dit al vast lag, zie geen reden waarom Fener een speler zou kopen die amper gespeeld heeft tijdens de periode dat ie gehuurd werd.
Was verplicht tenzij ze dit seizoen zouden degraderen, dus lag inderdaad vast. Waarschijnlijk kunnen ze hem nu ook verhuren als hij niet nodig is, nu hij toch definitief vastgelegd is.
 
Huh? Hij zat toch in Turkije?

@mods: deze kan naar historie, denk ik. Dan wel titel aangepast.
Hij is door Fenerbahçe (verplicht) gekocht van PSV en verhuurd aan SC Braga.
Dat hij dan 2 x scoort bij SC Braga. :lmao: Hij had zeker heimwee naar Portugal.
 
Terug
Bovenaan Onderaan