Algemene transfergeruchten

Tsja. Ik denk dat hij hier te veel geromantiseerd wordt en niet die verwachte doelpuntenproductie gaat leveren.
Ik ga met je mee in de hoek staan.

Zou mooi zijn als PSV een spits haalt (Romero kan het wel) die zelf in de zestien kansen creëert en niet afhankelijk is van anderen. Countertjes kan afmaken.
LdJ kan dat niet.
 
Ik deel de zorgen van Mikasa ondanks dat ik Luuk altijd geweldig heb gevonden. Het is echt een risico om te blijven leunen op de herinneringen en beelden van iemand in de bloei van zijn carierre. Jetro was toen ook geweldig maar die zou ik niet terug willen zien. Luuk is nog steeds goed, begrijp me niet verkeerd maar ik zie graag een investering voor de lange termijn, een geweldig talent uit Zuid Amerika, iemand van pakweg 20-21 jaar met wat ervaring maar wel eentje dat PSV als een springplank ziet en ons ook veel geld gaat opleveren. Liever 15-20 miljoen betalen voor een groot talent dan een jaartje goed presteren met Luuk en daarna alsnog op zoek te moeten gaan naar een nieuwe spits.
Je bedoelt Maxi Romero?
 
Dus Souza is een huurling van een club die op het 2e niveau van België ergens onderaan bungelt. Dat klinkt wel echt als City logica.

Zie veel goede verhalen over hem, zou ook niet teveel hoeven te kosten denk ik. Zou een hele mooie gok kunnen zijn.
 
Mvogo gaat dus definitief niet overgenomen worden, want PSV heeft afscheid genomen. Er gaat dus hoe dan ook een nieuwe keeper bij komen. Laat het aub geen Cillessen zijn. Nog even afgezien van het constante argument dat ie een ''rotkop'' heeft gaat het er mij vooral om dat die gozer zo vaak geblesseerd is dat je straks alsnog het halve seizoen met Drommel staat te keepen :CENSORED: :cautious:

 
Nee ik bedoel Farfan, Reis, toch ook Mauro, Alex, gomes, Ledezma enz. Een mislukt zwaluw maakt nog geen slechte zomer.
Er zit er niet eentje bij die als vervanging van LdJ zou kunnen gelden. Farfan vond ik nooit ern echte nr 9. Reis misschien, maar dat is op een andere manier ook een soort Maxi Romero 2.0.
Beter had je Romario of Ronaldo gezegd. Of een Zuid-Europeaan a la Kezman.

En als je Mauro noemt dan kan je net zo goed wel even geduld hebben met Romero. Mauro was vorig jaar zo mogelijk nog meer afgeschreven dan Romero. Dus dat biedt mij zelfs wat hoop dat het toch nog goed komt met Romero.

En Ledezma is natuurlijk letterlijk en figuurlijk te licht voor PSV.
 
Mvogo gaat dus definitief niet overgenomen worden, want PSV heeft afscheid genomen. Er gaat dus hoe dan ook een nieuwe keeper bij komen. Laat het aub geen Cillessen zijn. Nog even afgezien van het constante argument dat ie een ''rotkop'' heeft gaat het er mij vooral om dat die gozer zo vaak geblesseerd is dat je straks alsnog het halve seizoen met Drommel staat te keepen :CENSORED: :cautious:


Ik hou echt mijn hart vast de komende weken. Het seizoen ingaan met Cilissen en Drommel, dat kunnen we een nachtmerrie noemen.
 
Komen we nou echt niet verder dan Luuk de Jong? Jee, lekker in het verleden leven. De club is toch wel in staat een goede spits te vinden? Vorig jaar was hier dezelfde discussie. Allerlei namen uit het verleden en ze moesten allemaal terugkomen. Wat nou als Luuk klaar is met voetballen? Wie halen we dan? Jules Ellerman? Ik vind de Jong een symphatieke gozer hoor en een prima spits met fantastisch arbeidsethos. Maar van PSV verwacht ik dat ze toch wel in staat moeten zijn een goede spits te vinden en niet steeds terug te grijpen op het verleden. Dat zou ik pure armoe vinden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan