Neem aan dat iedereen het met me eens is dat hij onvoorspelbaar is, ja veel is vaak het zelfde, hij kan de zelfde grap 10x vertellen en nog blijft het leuk. Maar met hem weet je nooit hoe de show loopt, hij kan je altijd verbazen in de positieve of slechte zin door met iets random te komen wat niemand ( en hij vaak ook niet zelf ) zag aankomen. Dat gave alleen al maakt hem uniek, gevaarlijk en geniaal :love:
 
Ik heb wel eens wat artikelen over moeder Theresa gelezen dat die niet super sympathiek was. Maar dat dwaalt wellicht nog verder af van voetbaltalkshows. Net als "vandaag en morgen en een stukje volgende (vorige) week offside" of hoe dat k*tprogramma tegenwoordig/ in de toekomst ook mag heten. Dus dat was weer ontopic denk ik? :maniac:
 
Zijn meerdere soorten geel, 1 was alleen leuk de donkere versie, ik vond hem toen mooi en nu noggg :love:
ecad20f888e680fcac7ccbea262d38c3.png
Voordeel van zo'n auto kopen is dat je m zelf bar weinig ziet ;)
 
Ze kan zooo aansluiten op het PSV forum



Bekijk bijlage 4584
Onzin bericht dit van zeker stel je weet wel.. Ze heeft vanavond nog maar eens gezegd dat ze het niet over het programma zelf had maar over het feit dat Derksen heeft besloten om te vertrekken. Dat het zijn besluit is en daarmee wellicht terecht. Je hoeft verder het programma zelf niet te kennen om te kunnen oordelen dat Derksen zijn “grap” nu walgelijk en volledig over de grens was. Diegene die lachen om een volgens latere berichtgeving, verzonnen grap van Derksen over kaarsen etc, zijn gewoon smakeloos ( understatement). Ze hoeven echter anderen er niet van te overtuigen dat zulke grappen moeten kunnen.
 
Onzin bericht dit van zeker stel je weet wel..

Ze had haar meningjes wel snel klaar, kwam haar ook goed uit dat er een ander schandaal kwam zodat ze zelf ff rust had van haar schandaal. Maar fout blijft fout, maar het is de toon ( wie het zegt ) wat ook zeker mee speelt, als je de show nooit kijkt dan ken je Derksen niet en krijgt het incident heel ander lading
 
Het zou sjieker zijn alle kritiek gewoon te slikken. Hoort erbij. Sterker nog, je bent zelfs veel sterker als je het laat voor wat het is. Jinek weet zelf ook wel dat dit niet haar beste optreden was.

Natrappen is zwak, maar in sommige situaties zeker toegestaan, dit is er 1 van
 
Terug
Bovenaan Onderaan