Feyenoord-PSV | Zondag 8 mei | Eindstand: 2-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ze ontnemen door deze onterecht gegeven Penalty alles en iedereen een mogelijke ontknoping van het kampioenschap op de laatste speeldag.
Maar dat zal Ajax een zorg zijn.

Ze hebben er een gedrocht van gemaakt om op deze wijze de regels te verkrachten.
Serdar Gözübüyük fluit niet eens direct voor een Penalty. Hij krijgt iets toegeroepen in zijn oren.
 
Ja, je moet de hand in eigen boezem steken. Blunderende keepers, vreemde wissels, falende spitsen... het klopt allemaal. Maar Ajax heeft het op het sportieve vlak ook laten liggen, het verschil is niet voor niets maar 4 punten. Dan mag je best naar de arbitrage/VAR wijzen, die dit seizoen minimaal 10 punten in het voordeel van Ajax heeft veroorzaakt. Werkelijk alles viel hun kant op, dus is dat gewoon beslissend.

Je verliest de titel door 3 dingen die op dit moment door me hoofd spookt.

De bal over de zijlijn tegen Ajax. De fucking blunder van Mvogo bij de 1-2 van AZ. En nu deze belachelijk tering penalty tegen Feyenooit.

Niet te geloven.
 
Mjaw. Gezien onze historie in de kuip durf ik wel te stellen dat dat ook niet. We misten ook gewoon een groot gedeelte van de verdediging. En ja psv moest beter in de 2de helft.
Her is iets structureels dit seizoen hoe instabiel we zijn.. niet alleen vandaag
 
Ik weet 100% dat we volgend jaar heel erg revanche gaan nemen voor dit gestolen kampioenschap. Zelfs de knvb kan daar niks meer aan doen.
Ja, want dan is er geen VAR. Heb er een hard hoofd, afgelopen 2 seizoenen is het allemaal best dubieus, denk eens aan de overtreding tegen Zahavi, trappen terwijl ie op de grond ligt. En dan met de 'niet met genoeg kracht' lulsmoes komen. We zijn gewoon genaaid en ik zie geen enkel aanknopingspunt waarom dit volgend jaar anders zou zijn.
 
Her is iets structureels dit seizoen hoe instabiel we zijn.. niet alleen vandaag
Zeker. Maar Guti (2 jaar geleden miskoop)en mauro (afgeschreven)speelde in de verdediging. Dat is een redelijk unieke vondst. Wat nog aardig werkte. Nee iedere coach vind ik te makkelijk geroepen. Schmidt maakt fouten maar de selectie is ook aardig beperkt dit seizoen. Zonder die belachelijke penalty had ie hier gewoon 3 ptn gepakt met verdediging met twee middenvelders.

In de kuip hebben de meeste psv coaches het zwaar. Maar ik ben het wel eens met de claim dat de 2de helft beter moest en het verval groot was.
 
Tja, dit was geen penalty

Maar we roepen het gelijkspel wel helemaal over onszelf af: een waardeloze, slappe tweede helft (terwijl Feyenoord donderdag heeft gespeeld), slappe hap in de duels en Zahavi moet de 3-0 gewoon binnen schuiven ipv in een veel te laag tempo de keeper te omspelen.
Man man man. Wat een dramatische tweede helft. Hoe krijgen ze het voor elkaar? En hoe knap dat Feyenoord die energie er weer in gooide?! En wat een kut beslissing zeg. Onvoorstelbaar.
Je verliest de titel door 3 dingen die op dit moment door me hoofd spookt.

De bal over de zijlijn tegen Ajax. De fucking blunder van Mvogo bij de 1-2 van AZ. En nu deze belachelijk tering penalty tegen Feyenooit.

Niet te geloven.
Drommel Willem II
 
Je verliest de titel door 3 dingen die op dit moment door me hoofd spookt.

De bal over de zijlijn tegen Ajax. De fucking blunder van Mvogo bij de 1-2 van AZ. En nu deze belachelijk tering penalty tegen Feyenooit.

Niet te geloven.
3-3 tegen Twente hakt er vooral in. Had nooit gemogen.
 
Zeker. Maar Guti (2 jaar geleden miskoop)en mauro (afgeschreven)speelde in de verdediging. Dat is een redelijk unieke vondst. Wat nog aardig werkte. Nee iedere coach vind ik te makkelijk geroepen. Schmidt maakt fouten maar de selectie is ook aardig beperkt dit seizoen. Zonder die belachelijke penalty had ie hier gewoon 3 ptn gepakt met verdediging met twee middenvelders.

In de kuip hebben de meeste psv coaches het zwaar. Maar ik ben het wel eens met de claim dat de 2de helft beter moest en het verval groot was.
En als Feyenoord niet doordeweeks speelde had je 5-0 verloren. You win some, you lose some. En met Schmidt lose je gewoonlijk weer een topper.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan