Joël Piroe (A)

+ 2 goaltjes. Heeft er 20 gemaakt. Benieuwd of ie al vertrekt deze zomer. Kan PSV nog wel wat opleveren.

Ik heb wel twijfels of hij de PL (al) aankan. Hij is scherp voor het doel, maar denk toch dat hij als geheel plaatje wat kwaliteit mist voor de PL.
Kan hij aan. Zal leuk zijn als Ten Hag hem neemt. Die schiet de hele PL aan gort.
 
24 goals en 6 assists in 45 wedstrijden, gemiddeld een goal per 148 minuten. Het is zeker niet slecht. Toch blijf ik mij afvragen of meteen naar de PL gaan een goede stap zou zijn. Ik denk het zelf niet. De championship en PL zijn wel echt twee hele andere niveaus. De onderste ploegen daar zijn wel vergelijkbaar, maar dan speel je wel meteen tegen degradatie. Een stap buiten Engeland zou ook niet verkeerd kunnen zijn. Of PSV hem moet terughalen? Mwah, nee. De championship is ontzettend lastig te vergelijken met de Eredivisie. Kwa intensiteit en fysiek is het een sterkere competitie, maar op technisch vlak daadwerkelijk een mindere competitie. En als hij terug zou komen zou hij dat met een andere status doen, wat meer salaris betekent en een flinke transfersom. Ik verwacht niet dat hij dat hier zou waarmaken, of in ieder geval niet na dat ene jaartje championship. Tegen de kleine ploegen legt hij ze er vast wel in, maar als spits in de Eredivisie top wordt er meer van je gevraag, zeker als je ook in Europa mee wilt doen.
 
Gaat n club dat voor m betalen? Geloof er niks van. Op Transfermarkt heeft hij een waarde van 8 miljoen. Vat wel samen wat de gekte in Engeland is, 1 goed seizoen als aanvaller in de 1ste divisie en je bent volgens de roddelkrantjes 24 miljoen waard
 
Gaat n club dat voor m betalen? Geloof er niks van. Op Transfermarkt heeft hij een waarde van 8 miljoen. Vat wel samen wat de gekte in Engeland is, 1 goed seizoen als aanvaller in de 1ste divisie en je bent volgens de roddelkrantjes 24 miljoen waard

Ach als Joel Engels was dan was het de nieuwe Andy Carroll
 
.................Piroe.......Scamacca.............
.................(25M).........(50M).................
.....Danjuma............................Ihattaren
........(45M)................................(20M?)

Onze 'what-if voorhoede' een stuk meer waard dan onze huidige voorhoede.
 
Terug
Bovenaan Onderaan