Joël Piroe (A)

Inderdaad, want dan waren Danjuma en Scamacca niet vertrokken in 2016 en 2017. Wat een lul die Schmidt.
Voor piroe en mo had het wel anders kunnen uitpakken met een andere trainer. Dat het voor de andere twee spelers niet van toepassing is kan iedereen wel zelf herleiden en doet niets af aan zijn statement
 
Voor piroe en mo had het wel anders kunnen uitpakken met een andere trainer. Dat het voor de andere twee spelers niet van toepassing is kan iedereen wel zelf herleiden en doet niets af aan zijn statement
Dit dus, maar natuurlijk moet op dat andere de nadruk gelegd worden zodat het punt belachelijk gemaakt kan worden. Voorspelbaar...
 
Voor piroe en mo had het wel anders kunnen uitpakken met een andere trainer. Dat het voor de andere twee spelers niet van toepassing is kan iedereen wel zelf herleiden en doet niets af aan zijn statement
Vast, maar een voorhoede met een geschatte waarde van 140mlj tonen, waarvan 95mlj de deur uit was voordat Schmidt kwam en dan zeiken over dat Schmidt een seizoen te lang is gebleven is gewoon lekker ongefundeerd een trap nageven aan Schmidt. Waarbij ook het vertrek van Piroe nog eens in zijn schoenen geschoven wordt.
 
Voor piroe en mo had het wel anders kunnen uitpakken met een andere trainer. Dat het voor de andere twee spelers niet van toepassing is kan iedereen wel zelf herleiden en doet niets af aan zijn statement

Voor Mo had het ook anders uit kunnen pakken met een andere mentaliteit. En Piroe, de man die zelfs bij Sparta geen indruk kon maken. Die hadden we echt moeten houden. Maar goed, grote boeman Schmidt. Enge volwassene die jonge jongetjes heel veel pijn doet. Kan niet in deze tijd, iedereen moet je met een extra pamper behandelen. Anders zijn ze allemaal zo zielig.
 
Vast, maar een voorhoede met een geschatte waarde van 140mlj tonen, waarvan 95mlj de deur uit was voordat Schmidt kwam en dan zeiken over dat Schmidt een seizoen te lang is gebleven is gewoon lekker ongefundeerd een trap nageven aan Schmidt. Waarbij ook het vertrek van Piroe nog eens in zijn schoenen geschoven wordt.
Het was een onderlinge knik naar Retro Willems; wij begrijpen elkaar in deze. Zijn psychologische analyse m.b.t. Mo en Schmidt van een poosje terug vond ik ook heel treffend. Er zullen ontgetwijfeld nog meer van dit soort natrappen volgen, aangezien de smaak die ik onder de streep aan de periode Schmidt heb overgehouden geen prettige is, dus als jij je er aan ergert, probeer het dan te negeren, scheelt je weer ergernis ;)
 
Vast, maar een voorhoede met een geschatte waarde van 140mlj tonen, waarvan 95mlj de deur uit was voordat Schmidt kwam en dan zeiken over dat Schmidt een seizoen te lang is gebleven is gewoon lekker ongefundeerd een trap nageven aan Schmidt. Waarbij ook het vertrek van Piroe nog eens in zijn schoenen geschoven wordt.
In mijn oorspronkelijke post had ik zelf niet eens de link gelegd met Schmidt, zelfs niet in mijn hoofd. Ongezouten koppelde mijn post aan Schmidt en zijn invloed op 2 vertrekkende spelers is op zijn minst groot te noemen. Gaat niet eens om de schuldvraag. Maar als iemand het had kunnen voorkomen bij psv is hij dat wel toch?
 
In mijn oorspronkelijke post had ik zelf niet eens de link gelegd met Schmidt, zelfs niet in mijn hoofd. Ongezouten koppelde mijn post aan Schmidt en zijn invloed op 2 vertrekkende spelers is op zijn minst groot te noemen. Gaat niet eens om de schuldvraag. Maar als iemand het had kunnen voorkomen bij psv is hij dat wel toch?
Van Mo, mogelijk. Van Piroe, geen idee, heb Piroe volgens mij geen verwijt naar de trainer horen maken.
 
Voor Mo had het ook anders uit kunnen pakken met een andere mentaliteit. En Piroe, de man die zelfs bij Sparta geen indruk kon maken. Die hadden we echt moeten houden. Maar goed, grote boeman Schmidt. Enge volwassene die jonge jongetjes heel veel pijn doet. Kan niet in deze tijd, iedereen moet je met een extra pamper behandelen. Anders zijn ze allemaal zo zielig.
Piroe zijn hele jeugd een doelpuntenmachine geweest, ook bij jong psv. Uitzondering is Sparta die dat seizoen misschien 2 ballen per wedstrijd over de helft van de tegenstander kregen. Niet echt een graadmeter voor een spits dus. 1e divisie makkelijk gezegd maar due clubs werken met grotere begrotingen dan alle eredivisieclubs buiten Ajax en PSV en competitie is heel fysiek. Dus flauw om zijn mooie prestatie te downplayen. Helemaal voor een jongen die psv altijd heel trouw is gebleven. Had diverse momenten dat hij de club had kunnen verlaten, o.a voor juve. Alleen toen hij zag dat hij echt 0 kansen kreeg besloot hij op een nette manier de club te verlaten. Wat is dat toch dat veel forummers zo'n absurde loyaliteit hebben tov een buitenlandse trainer die niks gepresteerd heeft bij psv en zelf 0 affiniteit heeft met de club dat spelers en oud-spelers het altijd afleggen ten faveure van hem?
 
.................Piroe.......Scamacca.............
.................(25M).........(50M).................
.....Danjuma............................Ihattaren
........(45M)................................(20M?)

Onze 'what-if voorhoede' een stuk meer waard dan onze huidige voorhoede.

Opsich wel leuk maar natuurlijk is de vergelijking niet helemaal fair. Scamacca kon der bij ons werkelijk geen kloten van maar werd ook binnengehaald als groot talent en op dat moment was ik heel erg hyped over hem. Ihatteren spreekt voor zich. Piroe heeft niet heel veel kansen gehad maar op dat moment hadden we andere spitsen die gewoon beter waren. Danjuma weet ik het zelf niet helemaal van maar ik zie dat hij in de U19 naar NEC is gegaan.

Gakpo gaat ook veel geld opleveren en Madueke is Engels en een heel groot talent. Mocht die zich door ontwikkelen en heel blijven dan krijgen we daar nog veel meer voor verwacht ik (maar dat is natuurlijk afwachten). Voor Luuk ga je natuurlijk geen geld ontvangen maar dat weet je wanneer je hem haalt.

Het probleem is gewoon vaak dat je maar een speler op kan stellen op zulke posities. Een trainer kiest veelal voor zijn beste speler en soms ontwikkelen andere spelers zich beter maarja achteraf is het natuurlijk makkelijk praten.
 
Piroe zijn hele jeugd een doelpuntenmachine geweest, ook bij jong psv. Uitzondering is Sparta die dat seizoen misschien 2 ballen per wedstrijd over de helft van de tegenstander kregen. Niet echt een graadmeter voor een spits dus. 1e divisie makkelijk gezegd maar due clubs werken met grotere begrotingen dan alle eredivisieclubs buiten Ajax en PSV en competitie is heel fysiek. Dus flauw om zijn mooie prestatie te downplayen. Helemaal voor een jongen die psv altijd heel trouw is gebleven. Had diverse momenten dat hij de club had kunnen verlaten, o.a voor juve. Alleen toen hij zag dat hij echt 0 kansen kreeg besloot hij op een nette manier de club te verlaten. Wat is dat toch dat veel forummers zo'n absurde loyaliteit hebben tov een buitenlandse trainer die niks gepresteerd heeft bij psv en zelf 0 affiniteit heeft met de club dat spelers en oud-spelers het altijd afleggen ten faveure van hem?
ik heb 0.0 loyaliteit aan Schmidt, de man is veel poeha binnengekomen en heeft niets gebracht van wat hij riep. Was alles klote onder hem, nee, sfeer goed, bepaalde spelers hebben zichzelf hervonden.
Het alles van afgelopen 2 jaar in de schoenen van Schmidt schuiven is hetgeen waar ik slechts tegen ageer.
 
Opsich wel leuk maar natuurlijk is de vergelijking niet helemaal fair. Scamacca kon der bij ons werkelijk geen kloten van maar werd ook binnengehaald als groot talent en op dat moment was ik heel erg hyped over hem. Ihatteren spreekt voor zich. Piroe heeft niet heel veel kansen gehad maar op dat moment hadden we andere spitsen die gewoon beter waren. Danjuma weet ik het zelf niet helemaal van maar ik zie dat hij in de U19 naar NEC is gegaan.

Gakpo gaat ook veel geld opleveren en Madueke is Engels en een heel groot talent. Mocht die zich door ontwikkelen en heel blijven dan krijgen we daar nog veel meer voor verwacht ik (maar dat is natuurlijk afwachten). Voor Luuk ga je natuurlijk geen geld ontvangen maar dat weet je wanneer je hem haalt.

Het probleem is gewoon vaak dat je maar een speler op kan stellen op zulke posities. Een trainer kiest veelal voor zijn beste speler en soms ontwikkelen andere spelers zich beter maarja achteraf is het natuurlijk makkelijk praten.
Daarom noem ik het ook een what if voorhoede. Feit is dat dit jeugdspelers zijn geweest van psv en verschillende factoren een rol hebben gespeeld dat het bij psv niet is gelukt. Maar wel bijzonder om te zien dat ze zoveel waard zijn geworden. Dat was het punt dat ik wilde maken als ik al een punt wilde maken.
 
  • Hahaha!
Reactions: znq
Hij heeft gezegd dat hij niet begreep waarom hij geen kansen kreeg van Schmidt. Dat is wel degelijk een verwijt. Wel gewoon netjes gebracht uiterwaard
Bij Mo speelde veel meer dan alleen Schmidt (pa, klotewereld door corona etc.), de vraag is of het onder een ander beter was gegaan. Mo heeft ook nog in Italië zich van een van zijn mindere kanten laten zien, herpakt zich (voor hem persoonlijk gelukkig) nu weer. Is de rol van Schmidt 0%, vast niet, is het 100% dat is ook de vraag. Hoe dan ook, Schmidt is weg, leve Ruud, op naar een mooi seizoen!
 
Piroe zijn hele jeugd een doelpuntenmachine geweest, ook bij jong psv. Uitzondering is Sparta die dat seizoen misschien 2 ballen per wedstrijd over de helft van de tegenstander kregen. Niet echt een graadmeter voor een spits dus. 1e divisie makkelijk gezegd maar due clubs werken met grotere begrotingen dan alle eredivisieclubs buiten Ajax en PSV en competitie is heel fysiek. Dus flauw om zijn mooie prestatie te downplayen. Helemaal voor een jongen die psv altijd heel trouw is gebleven. Had diverse momenten dat hij de club had kunnen verlaten, o.a voor juve. Alleen toen hij zag dat hij echt 0 kansen kreeg besloot hij op een nette manier de club te verlaten. Wat is dat toch dat veel forummers zo'n absurde loyaliteit hebben tov een buitenlandse trainer die niks gepresteerd heeft bij psv en zelf 0 affiniteit heeft met de club dat spelers en oud-spelers het altijd afleggen ten faveure van hem?

Wat is dat toch dat mensen absolute haat hebben naar een trainer die hard is en niet kunnen kijken naar de mentaliteit van een persoon?

Ooh trouwens:

Ondanks dat het Piroe niet is gelukt om uit te groeien tot eerste spits van PSV, kijkt hij met een goed gevoel terug op zijn Eindhovense periode. "Roger Schmidt is altijd eerlijk tegen me geweest. Hij verbergt niets, draait niet om dingen heen en daar hou ik van. Ik heb een aantal kansen van hem gehad en daar ben ik dankbaar voor. Nu ga ik kijken wat Engeland me brengt. Over mijn start ben ik tevreden, maar ik wil het ook volhouden en verder groeien",

Maar in Amsterdam zijn ze veel harder natuurlijk, dat is het voordeel.
 
Bij Mo speelde veel meer dan alleen Schmidt (pa, klotewereld door corona etc.), de vraag is of het onder een ander beter was gegaan. Mo heeft ook nog in Italië zich van een van zijn mindere kanten laten zien, herpakt zich (voor hem persoonlijk gelukkig) nu weer. Is de rol van Schmidt 0%, vast niet, is het 100% dat is ook de vraag. Hoe dan ook, Schmidt is weg, leve Ruud, op naar een mooi seizoen!
Ik had het over piroe he
 
.................Piroe.......Scamacca.............
.................(25M).........(50M).................
.....Danjuma............................Ihattaren
........(45M)................................(20M?)

Onze 'what-if voorhoede' een stuk meer waard dan onze huidige voorhoede.
Madueke, Gakpo, Bakkoyo en Xavi ga je ook al snel een eind komen. What if is grappig maar ik snap stuk voor stuk waarom ze zijn weggegaan.

Leuk dat ze elders nog geslaagd zijn. Goeie reclame voor jong psv en de psv opleiding. Maar psv 1 kwamen ze toendertijd nog te kort voor.
 
Wat is dat toch dat mensen absolute haat hebben naar een trainer die hard is en niet kunnen kijken naar de mentaliteit van een persoon?

Ooh trouwens:



Maar in Amsterdam zijn ze veel harder natuurlijk, dat is het voordeel.
Een vraag met een wedervraag beantwoorden? Ik koester helemaal geen haat naar Schmidt maar hij krijgt van mij wel gewoon de rekening gepresenteerd als psv fan na 2 jaar niks gepresteerd te hebben. Ik merk gewoon op dat hij met fluwelen handschoenen behandeld wordt en zelfs geprezen om wat voor goede basis heeft gelegd voor RVN terwijl Ruud duidelijk heeft gemaakt dat hij de ploeg dingen opnieuw moet aanleren zoals bal langer in de ploeg houden enzo. Ik had er nog wel begrip voor kunnen opbrengen als er supporters door clubliefde fouten onder cocu en van bommel met de mantel der liefde werden bedekt omdat het clubiconen zijn. Maar de grap is dat zij juist altijd de volle laag kregen. Blijkbaar ziet men iets in Schmidt wat ik niet zie.
 
Laatst bewerkt:
Ja, dat weet ik. Maar noch Piroe noch Mo kan je m.i. 100% op het conto van Schmidt schrijven.
Doe ik ook niet maar als trainer wel de persoon met meer invloed op hun situaties dan welke functionaris ook van de club.

Feit is wel dat Vinicius er weinig van bakte Schmidt blijft volhouden dat het zo goed deed. Ook zahavi was ie dol op terwijl die toch overwegend matig heeft gepresteerd. Beiden enorm veel kansen van Schmidt gekregen. Tegen dat licht begrijp ik niet waarom piroe 0 kansen heeft gehad. Het siert piroe misschien dat hij niet natrapt maar hij zou wel degelijk in zijn recht staan als ie dat wel deed
 
Madueke, Gakpo, Bakkoyo en Xavi ga je ook al snel een eind komen. What if is grappig maar ik snap stuk voor stuk waarom ze zijn weggegaan.

Leuk dat ze elders nog geslaagd zijn. Goeie reclame voor jong psv en de psv opleiding. Maar psv 1 kwamen ze toendertijd nog te kort voor.
Danjuma had extreem goede concurrenten. Achteraf kun je stellen dat verhuur beter is geweest. Kun je zeggen ja achteraf. Maar evalueren doe je eenmaal achteraf in de hoop dat ze er iets van leren. Ben blij dat ze dat bij Romero bijvoorbeeld wel doen.

Piroe kan ik kort over zijn. Heeft geen kansen gehad.

Scammaca apart geval. Enerzijds vroegbloeier omdat hij in de jeugd ze er van links en rechts inschoot. Maar overgang naar profvoetbal verliep moeizaam. Kun je volledig bij de speler neerleggen. Maar veel verstandiger om te kijken wat psv kan doen om die overgang beter te begeleiden. Laatste jaren gaat dat volgens mij beter.

Case Ihattaren natuurlijk al helemaal uitgekauwd. Samenloop van ongelukkige omstandigheden waarbij Ihattaren zelf een aandeel erin heeft gehad dat het niet is gelukt. Ook al kun je de schuld van het niet slagen in de schoenen schuiven van Schmidt. Je kunt op zijn minst stellen dat hij de situatie er niet beter op maakte door op cruciale moment dat Mo zich aan het terugvechten was een egostrijd uit te voeren met de media door talent van Mo proberen te downplayen (he is not special, why you asking questions about him). Kon mij de wedstrijdchat herinneren van die bewuste wedstrijd dat Mo niet een invalbeurt kreeg dat niemand er iets van begreep wat Roger bezielde inclusief de pro Schmidt forummers zullen we maar zeggen. Dus schuld: nee. Positieve aandeel gehad om Mo in de kruiwagen te houden: nee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan