Jordan Teze (V)

Prima centrale verdediger. Mag van mij blijven staan ook als Ramalho terug is
Teze is meer een pure verdediger dan Ramalho? Ramalho is beter is de opbouw. Dat voetbalt lekkerer. Teze zal moeten vrezen voor z'n plaats als ramalho terug is. Hoe lang duurt dat trouwens nog?
 
Teze is meer een pure verdediger dan Ramalho? Ramalho is beter is de opbouw. Dat voetbalt lekkerer. Teze zal moeten vrezen voor z'n plaats als ramalho terug is. Hoe lang duurt dat trouwens nog?
Teze en Boscagli stonden vorig seizoen bovenaan in de passing. Teze stuurde wel eens een back weg of gaf een lange pass dus als centrale verdediger vind ik hem opbouwend niet verkeerd. Met Ramalho ben je aanvallend misschien nog sterker, maar die vind ik niet zo snel
 
Vond hem na de fout van Sangare er niet goed uit zien bij de goal. Probeert weer op een rare manier de bal te blokken. Lekker op rechtsback of ernaast. Zet dan maar ff Sangare centraal achterin en dan kan Max eruit en Mauro weer linksback.
Grappig. Ik vind Teze de laatste wedstrijden juist bewijzen dat hij juist wel een talentvolle centrale verdediger is itt rechtsback. En om hem nu de schuld te geven dat hij de bal half blokt en dat hij precies bij Thy terecht komt. En ondanks zijn matige pot vandaag kan PSV Sangaré helemaal niet missen op het middenveld.
 
De media maken die Tauner zo groot… Ik vind Jordan niet minder.
Maar ja, heb wel vaker een andere mening dan de media :maniac:
 

Deze zag ik echt niet aankomen. :horen::eek:

Zal wel verdient zijn. Graag dan een meer ervaren linksbenige cv ernaast volgend seizoen.
Op basis van de wedstrijd van gisteren kan ik het me haast niet voorstellen.
Als dat wél het geval is, dan zie ik het somber in voor het niveau van de verdediging van Oranje.
Ik vind het een sympathieke gozer en hij is PSV'er dus ik gun het hem van harte, maar in mijn beleving moet Oranje toch echt wel een hoger niveau dan de achtergestelde, genegeerde en verwaarloosde verdediging van PSV nastreven.

That said: Mooi leermoment en wie weet is het straks achteraf de reden dat hij ineens een niveautje hoger ging presteren.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: IPF
Op basis van de wedstrijd van gisteren kan ik het me haast niet voorstellen.
Als dat wél het geval is, dan zie ik het somber in voor het niveau van de verdediging van Oranje.
Ik vind het ee nsympathieke gozer en hij is PSV'er dus ik gun het hem van harte, maar in mijn beleving moet Oranje toch echt wel een hoger niveau dan de achtergestelde, genegeerde en verwaarloosde verdediging van PSV nastreven.

That said: Mooi leermoment en wie weet is het straks achteraf de reden dat hij ineens een niveautje hoger ging presteren.
Misschien is het ook kijken wat hij nu kan laten zien op zn niveau. Hij is wel interessant en doet hij bij Jong vaak goed. Het lijkt me duidelijk dat over 4 jaar het centrum de ligt timber wordt. maar net zoals nu moet je een goede er achter hebben(de de vrij rol).

Maar hartstikke mooi voor hem, ook goed voor zijn ontwikkeling en zijn waarde!
 
Op basis van de wedstrijd van gisteren kan ik het me haast niet voorstellen.
Als dat wél het geval is, dan zie ik het somber in voor het niveau van de verdediging van Oranje.
Ik vind het ee nsympathieke gozer en hij is PSV'er dus ik gun het hem van harte, maar in mijn beleving moet Oranje toch echt wel een hoger niveau dan de achtergestelde, genegeerde en verwaarloosde verdediging van PSV nastreven.

That said: Mooi leermoment en wie weet is het straks achteraf de reden dat hij ineens een niveautje hoger ging presteren.
Vond je Teze gisteren niet goed spelen?

Ik vind Teze (net als Phillip Cocu ) op rechtsback op z'n best matig (gemeten op PSV niveau). Al CV vind ik hem talentvol. Hij wordt pas 23 jaar. Ik zie in hem nu nog geen Oranjespeler, maar als stimulans is deze oproep erg leuk.

Hij doet alleen elke wedstrijd iets geks of onbehouwens. Dat moet er nog uit. Maar goed, Frank de Boer speelde met het "frankdeboertje" ook ruim 100 interlands. Sterk punt is ook zijn strakke passing.
 
Vond je Teze gisteren niet goed spelen?
Ik vond hem gisteren ook minder goed. Ook de heen wedstrijd vond ik hem minder goed.

Vind hem verdedigend wel fragiel ogen in die wedstrijden. Ook heb ik het gevoel dat Boscagli hem verdedigend nog enorm helpt. Maar ik vind wel dat hij het prima doet als cv in zijn algemeenheid.
 
Terug
Bovenaan Onderaan