Go Ahead Eagles - PSV | Woensdag 2 maart | Eindstand 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Bekerwedstrijden zijn altijd potjes opzich. Dan is er weinig verschil tussen linker of rechterrijtje. Ik verwacht dat beide ploegen boven zichzelf moeten uitstijgen en dat de beste vanavond moge winnen. Succes!

Kom an PSV!
 
Voor al diegenen die denken dat het een fifty-fifty potje wordt: grijp je kans en zet dan in op GAE. Odds voor GAE zijn hoger dan 8, PSV minder dan 1.4.
Laten we zeggen dat degenen die hun geld moeten inzetten toch niet zoveel vertrouwen hebben in GAE vanavond...

Maar met odds win je geen wedstrijd. Benieuwd of RS een keer een tactiek heeft die hout snijdt. Of gaan we weer gewoon voorspelbaar energie opgebruiken en lopen we in de countertrap van GA?
Je zou kunnen overwegen om ze te laten komen (doen ze met dit publiek) en er dan lekker zelf onderuit counteren. En dan is Vinicius niet de juiste keuze. Die loopt bij een counter 80% van de tijd buitenspel, en helpt daarmee bijna elke counter eigenhandig om zeep.
Ben benieuwd, maar heb er toch wel vertrouwen in. GA is minder gewend aan ritme 2x in de week. Het is op echt gras.
Aan de andere kant. We zullen waarschijnlijk met Max gaan voetballen. En dat gaat niet. Hij kan het gewoon niet: loopt verkeerd, snapt niets van positie :zien: en ruikt nooit onraad :mask: en van zijn schot :FP:is ook niets meer over (aan COVID meegegeven :fever:)
 
Aan de manier van schrijven te zien hoop ik dat jij net als ik zojuist uit een kroeg bent gerold. Al vraag ik me dan ook weer af of ze richting jouw kant ook maar iets aan carnaval doen :maniac:
Nee dat is normaal in Demtah, zo gedraagt iedereen zich daar
 
Ik denk dat GAE inderdaad veel 'last' gaat hebben van de wedstrijd tegen Ajax. Niet dat PSV nou zo goed is in 3 wedstrijden in 'n week spelen, maar wij hebben in ieder geval ervaring. Hou je de eerste 15min de 0 dan haal je alle wind uit de zeilen van GAE en gaan ze de vermoeidheid veel eerder voelen.

Scoor je zelf in de eerste 10min is het een walkover en kan het inderdaad zomaar 0 - 5 worden.

Tactiek lijkt me dus simpel: 15min lang volle bak tegenhouden en GAE laten uitrazen zonder schade. Daarna rustig uitspelen.
 
Ondanks de enigszins irritante manier van posten heeft de Arend wel een puntje. GAE presteert een stuk beter dan die andere clubs in jouw rijtje. Thuis lastig te verslaan.

Nogmaals PSV moet daar gewoon winnen, maar dat is geen 123tje.
Klopt allemaal wat je zegt. Maar volgens mij maakt nog steeds geen PSV fan zich zorgen om GA. Enkel om de zwakte van ons eigen elftal (ik had het iets vriendelijker kunnen inkleden maar werd getriggerd door de uitermate irritante en arrogante manier van posten van die gast).
 
Ik ben altijd degene die hier zwaar tekeer gaat tegen gasten die fan zijn van andere clubs en op dit mooie forum gaan posten om PSV-supporters hun wil op te leggen of zelfs denigrerend gaan doen.

Nu niet.

Hoeft ook niet.

Lees eerst je eigen post nog eens door.
Wat vind je er zelf van?
Zie mijn antwoord hierboven.
 
Bekerwedstrijden zijn altijd potjes opzich. Dan is er weinig verschil tussen linker of rechterrijtje. Ik verwacht dat beide ploegen boven zichzelf moeten uitstijgen en dat de beste vanavond moge winnen. Succes!

Kom an PSV!
Ik ben het hier altijd mee oneens. Ja verrassingen komen voor maar het blijft een kleintje tegen een grote. Topwedstrijden tussen twee toppers. Dat zijn wedstrijden op zich. Als je hier verlies van een club uit het rechterrijtje dan heb je ofwel heel veel pech (maar dat excuus hebben we ondertussen wel opgebruikt) ofwel faal je gigantisch. Blessures zijn geen excuus.
 
Ik heb me geld op psv wint en ajaks gaat door. Dus jullie kunnen weer geld zetten op gelijkspel of verlies voor psv en cashen
 
FM3Lz8-acAETgzB


Op weg naar de finale.

:PSV:
 
We spelen weer automatisch met 10 man omdat Zahavi weer in de basis staat. Wat een bizarre slechte spits is dit ook. Ongekend.

Als we vandaag maar niet voorschut staan.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan