En soms ziet men het in het buitenland beter dan hier.

Schmidt blijkt een betere coach dan velen hier denken. Er zijn totaal misplaatste stempels op hem gedrukt , eerst door wat media, later overgenomen door anderen.
Ik gun hem - en ons - dan ook van harte de beker.
Gisteren , ondanks de krappe score , een ijzersterk PSV gezien dat de bedwingers van Ajax volledig in de tang had.
Zeer sterk vond ik Mauro, Guti, Veerman en Gotze. Enkele anderen hadden een mindere dag, maar als totaal speelde het team van Roger Schmidt prima.
Dat de VAR tot rood besloot was niet meer dan logisch.
Het afkeuren van het doelpunt van Mauro is en blijft twijfelachtig, zowel omdat Zahavi m.i. gelijk staat met de verdediger als er geschoten wordt , als ook omdat
de uitleg over "hinderlijk" twijfelachtig lijkt.
En waarom de treffer in eigen doel afgekeurd werd zonder dat de VAR van Boekel duidelijk maakte dat Vinicius geen overtreding maakte snap ik nu nog niet.
Voor hetzelfde geld was je nadat de titel via het zijlijn incident buiten bereik geraakt lijkt, nu ook nog de bekerwinst kwijt geraakt.
Het scheelt nogal of je wel of niet de 1-3 ( en/of 1-4 ) scoort dan wel dat je uit een onterechte vrije trap in blessuretijd alsnog de 2-2 moet incasseren.
Die ellende bleef ons gisteren gelukkig bespaard.