Go Ahead Eagles - PSV | Woensdag 2 maart | Eindstand 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
In principe moet PSV dit winnen qua stand en budget. Maar het is de halve finale en dan kan er van alles gebeuren. Daarnaast zijn de Eagles met publiek thuis wel lastig te verslaan. Maar toch zou het een schande zijn met deze loting de finale te missen.
 
In principe moet PSV dit winnen qua stand en budget. Maar het is de halve finale en dan kan er van alles gebeuren. Daarnaast zijn de Eagles met publiek thuis wel lastig te verslaan. Maar toch zou het een schande zijn met deze loting de finale te missen.
Zou erg zonde zijn, maar dit wordt geen makkelijk pot nee. Eagles in de halve finale beker vind ik dan wel weer erg mooi, jammer dat wij er tegen moeten.
 
Kom op hé. Ik lees net een eagleartikel dat ze zichzelf al in badjas wanen. Wat een hoogmoed. Kowet.
Nr 12.
Sjongejongen.
Rol je toch zo op, die lui.
Even een snel goaltje en het is klaar met ze.
Daarna uitbollen, want aankomend weekend kan de koppositie gepakt worden.
‘S-belangrijk.

Ik ga nu even checken of ze die keren dat ze extra midweeks moesten een positieve puntenserie konden scoren. Lijkt mij niet.

Half september:
Winnen van Zwolle, thuis kleine nederlaag tegen PSV, daarna uit dik op hun kloten van AZ-nog-uit-vorm.

Half december:
Verliezen van Nec en dan een paar dagen later verliezen van PSV (alweer?).

Begin februari:
Verliezen van Groningen, winnen tegen NEC voor de beker, dik verliezen van AZ.

Go Ahead wint nooit twee keer op rij tegen een eredivisieploeg in een midweeks programma.
Dacht het al: eitje.
 
Laatst bewerkt:
Kom op hé. Ik lees net een eagleartikel dat ze zichzelf al in badjas wanen. Wat een hoogmoed. Kowet.
Nr 12.
Sjongejongen.
Rol je toch zo op, die lui.
Even een snel goaltje en het is klaar met ze.
Daarna uitbollen, want aankomend weekend kan de koppositie gepakt worden.
‘S-belangrijk.

Ik ga nu even checken of ze die keren dat ze extra midweeks moesten een positieve puntenserie konden scoren. Lijkt mij niet.

Half september:
Winnen van Zwolle, thuis kleine nederlaag tegen PSV, daarna uit dik op hun kloten van AZ-nog-uit-vorm.

Half december:
Verliezen van Nec en dan een paar dagen later verliezen van PSV (alweer?).

Begin februari:
Verliezen van Groningen, winnen tegen NEC voor de beker, dik verliezen van AZ.

Go Ahead wint nooit twee keer op rij tegen een eredivisieploeg in een midweeks programma.
Dacht het al: eitje.
We houden je persoonlijk verantwoordelijk als het fout gaat morgen.
 
We houden je persoonlijk verantwoordelijk als het fout gaat morgen.
Zal wel, want ik ben de enige die er zo in staat, zo te lezen. De rest is morgen en route om luiers en toiletpapier te kopen, naar het schijnt.

0-3

(Blij dat het forum er is en de voetbalwedstrijden. Leidt even af van het wereldgezeik)
 
Zal wel, want ik ben de enige die er zo in staat, zo te lezen. De rest is morgen en route om luiers en toiletpapier te kopen, naar het schijnt.

0-3

(Blij dat het forum er is en de voetbalwedstrijden. Leidt even af van het wereldgezeik)
Coronacrisis is blijkbaar voorbij, dus niet meer nodig!
 
Kom op hé. Ik lees net een eagleartikel dat ze zichzelf al in badjas wanen. Wat een hoogmoed. Kowet.
Nr 12.
Sjongejongen.
Rol je toch zo op, die lui.
Even een snel goaltje en het is klaar met ze.
Daarna uitbollen, want aankomend weekend kan de koppositie gepakt worden.
‘S-belangrijk.

Ik ga nu even checken of ze die keren dat ze extra midweeks moesten een positieve puntenserie konden scoren. Lijkt mij niet.

Half september:
Winnen van Zwolle, thuis kleine nederlaag tegen PSV, daarna uit dik op hun kloten van AZ-nog-uit-vorm.

Half december:
Verliezen van Nec en dan een paar dagen later verliezen van PSV (alweer?).

Begin februari:
Verliezen van Groningen, winnen tegen NEC voor de beker, dik verliezen van AZ.

Go Ahead wint nooit twee keer op rij tegen een eredivisieploeg in een midweeks programma.
Dacht het al: eitje.
En doordat jij ze zo onderschat, heb ik straks geen Ajax-PSV in de finale. Want dit wordt nu gewoon 3-0 natuurlijk.
 
Volgens het kabinet en de mensen blijkbaar wel :rolleyes: Geen mondkapjes meer, geen 1,5m afstand meer. Net alsof het niet meer bestaat. Ondertussen heeft mijn halve team op het werk nu corona, maar ach, komt wel goed... toch?
Ligt eraan wat je met goedkomen bedoelt.
 
Volgens het kabinet en de mensen blijkbaar wel :rolleyes: Geen mondkapjes meer, geen 1,5m afstand meer. Net alsof het niet meer bestaat. Ondertussen heeft mijn halve team op het werk nu corona, maar ach, komt wel goed... toch?
Maar hebben ze ook serieuze klachten? Iedereen die ik ken die nu corona heeft (gehad), is een beetje verkouden. Als dat het nu geworden is voor het gros van de mensen, dan is er toch geen crisis meer?
 
Dit gaan we zeker winnen! We spelen geen goed voetbal maar winnen wel op karakter; perfect voor de beker dus!

Vinicius in de punt graag en Doan t.o.v Vertessen. Verder zelfde 9 als zondag gezien ontbreken van Mwene
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan