Carlos Vinicius (A) Gehuurd van Benfica

Het probleem is een goed draaiend elftal waarin spelers elkaar makkelijk vinden en de juiste momenten herkennen om bijvoorbeeld diep te gaan of een voorzet af te leveren: dat hebben we niet momenteel (weinig vaste basiself is reeds veel genoemd hier). Vitesse wellicht een positieve uitzondering daarin. Ik vind Vini opzich een interessante speler, maar het is naar mijn smaak tot nu toe meer een sleurder en een goaltjesdief. Niet echt een explosieve spits die nauwlijks te schaduwen en neutraliseren is door een verdediging vanwege goede loopacties of een overwachte draai/kapbewging om ruimte te trekken voor een combinatie of schot. vandaar dat ik ook denk dat het geen gelukkig gescoute speler is voor het type spel dat we (=Schmidt/PSV) (willen) spelen.
 
Die Vini is echt niet zo matig als men hier stelt, en gaat vooral om de aanvoer van goede ballen. Zowel vini als Eran zijnecht niet ineens het scoren verleerd.
Aanvoer, en regelmatig spelen. Vini heeft nooit echt een hele serie wedstrijden gespeeld. En Zahavi speelt soms ook niet omdat Schmidt zonder spits speelt.
Daarom kan je ook weinig zeggen over de topscorer dit seizoen. Gespeelde minuten vs. goals zal meer zeggen.
 
10 miljoen en 50% van de rechten voor een huis tuin en keuken spits die over een maandje 27 gaat worden is waanzin
Zo te zien leest het ED mee haha :sneaky:

Wederom een krant die niet aan incognito doet, wat staat er allemaal?
 
Vinicius is een matige spits, die geen eigen actie heeft. Hij is technisch zwak, kan niet koppen en is niet snel. Hij is wel groot en sterk.

Ik weet niet goed waarvoor ze hem hebben gehaald, maar de eigenschappen hierboven heeft hij al jaren en niet pas sinds zes maanden.
 
Vinicius is een matige spits, die geen eigen actie heeft. Hij is technisch zwak, kan niet koppen en is niet snel. Hij is wel groot en sterk.

Ik weet niet goed waarvoor ze hem hebben gehaald, maar de eigenschappen hierboven heeft hij al jaren en niet pas sinds zes maanden.
Toch heeft ie een seizoen gerendeerd, dus daar moet ie in ieder geval in stelling zijn gebracht.
 
Toch heeft ie een seizoen gerendeerd, dus daar moet ie in ieder geval in stelling zijn gebracht.
Jeroen Zoet heeft ook één seizoen het fantastisch gedaan. Maar daar is het ook bij gebleven. Ik zou er daarom op basis van dat ene seizoen daarom ook niet te veel waarde aan hechten.
 
Heeft in 15 minuten meer laten zien dan Zahavi in 3 wedstrijden.
 
Ja, dat klopt wel J.B. huez .
Was ik vroeger wel gecharmeerd van Ervan was omdat hij zoveel volwassener oogde in looplijnen en positie kiezen, het is nu ernstig mis.
 
Ja, dat klopt wel J.B. huez .
Was ik vroeger wel gecharmeerd van Ervan was omdat hij zoveel volwassener oogde in looplijnen en positie kiezen, het is nu ernstig mis.
Over vroeger gesproken. Het enige wat hem bij mij krediet heeft gegeven zijn de eerste paar potjes tegen ajax. Sinds het begin was er toch twijfel kan ik me herinneren.
 
Bij dat buitenspeldoelpunt zag het er goed uit. Verder was het toch niet al te veel?
 
Naast Zahavi moet PSV zeker ook zo snel mogelijk afscheid nemen van Vinicius, anders wordt het een blok aan onze been, anders wordt het een gevalletje Pereirro waar we zeker nog 2 jaar aan vast zullen zitten. Kortom, nu al het besluit nemen om niet verder met Vinicius te gaan na de zomer.
 
Naast Zahavi moet PSV zeker ook zo snel mogelijk afscheid nemen van Vinicius, anders wordt het een blok aan onze been, anders wordt het een gevalletje Pereirro waar we zeker nog 2 jaar aan vast zullen zitten. Kortom, nu al het besluit nemen om niet verder met Vinicius te gaan na de zomer.
een huur tot mid 2023, hoe kan je daar nog zeker 2 jaar aan vast zitten?
 
een huur tot mid 2023, hoe kan je daar nog zeker 2 jaar aan vast zitten?
Waarschijnlijk vanwege onderstaand verhaal. (verplichte koopoptie)
Het verlossende antwoord.


1,25 miljoen per jaar huur is al waanzinnig.
Maar 10 miljoen koopprijs voor 50% van transferrechten??????
Die gozer is 27 jaar als de deal in zou gaan. Dus de verkoopprijs ná/tijdens zijn PSV-contract zal op, zeg zijn 29e, toch nooit 20miljoen meer zijn? Voor een speler die niet slaagde bij de Spurs en bankzitter bij Benfica was.

Hoe verzin je zo’n deal.
Nou, hup, RvC: grijp in.
Keihard.

Ter herinnering: Baumgartl, Bruma, deze deal.
Alsof je eerst expres in je vinger snijdt en er dan kilo’s zout op dondert.
 
Kies gewoon een vaste spits. Of dat nou Gotze is of Vinicius, maar kies nou voor vastigheid. Zahavi is niet goed genoeg dat is duidelijk, Vinicius is sterker aan de bal en maakt oorlog. Hij hoeft er geen 20 in te leggen, dat doen ze aan de zijkanten wel.

Daarna volgend jaar een echt goeie spits kopen, en dan kan Vinicius mooi fungeren als stormram.
 
Terug
Bovenaan Onderaan