PSV - AZ | Zaterdag 5 februari | Eindstand 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
We staan nog boven Feyenoord? Ook na vandaag.
En we hebben op feyenoord na alle toppers gehad. Dus 2e plek moet kunnen maar niet als we zo chaotisch blijven spelen.

Van Bommel was het toen ook helemaal kwijt en ging wisselen en tactieken veranderen. Faber kwam met duidelijkheid en degelijkheid om 2e plek binnen te halen. We hebben dat nu weer nodig.

Drommel het vertrouwen geven beter hebben we niet
Achterin Mwene-Boscagli-Obispo-Mauro
Veerman-Sangare
Gotze (of Doan)
Vertessen(hopelijk zo snel mogelijk Madueke)-Vinicius-Gakpo

En dan daar gewoon aan vasthouden. Spelers wennen nooit omdat Schmidt continu wisselt.
 
Ahem, wat dacht je van eerst een nieuwe TD aantrekken. Anders hebben al je plannetjes geen enkele zin.

Ik zou niet stoppen bij alleen en nieuwe TD. De bezem moet door de volledige directie. Opzouten. Ze zijn verantwoordelijk voor geld (dat gaat redelijk) en voor het sportieve resultaat en dat laatste gaat al jaren kudt. In ieder ander bedrijf was de directie ontslagen.
 
Ik zou niet stoppen bij alleen en nieuwe TD. De bezem moet door de volledige directie. Opzouten. Ze zijn verantwoordelijk voor geld (dat gaat redelijk) en voor het sportieve resultaat en dat laatste gaat al jaren kudt. In ieder ander bedrijf was de directie ontslagen.
Niet eens; de stabiliteit is juist onze kracht. Het probleem zit echt bij de trainer qua tactiek en wissels en de td met samenstelling van de selectie.

Nieuwe TD en coach. Wellicht Brands en Koeman + RVN zou een combi kunnen zijn.

Luuk de Jong terughalen als aanvoerder en aanspeelpunt mee beginnen. Iemand die op het veld het voorbeeld geeft itt tot onze dametjes
 
Niet eens; de stabiliteit is juist onze kracht. Het probleem zit echt bij de trainer qua tactiek en wissels en de td met samenstelling van de selectie.

Nieuwe TD en coach. Brands en Koeman

Hoeveel coaches moeten we nog proberen dan? Er is iets fundamenteels mis. Waarom lukt het AZ, met welke coach dan ook, om meer dan aantrekkelijk voetbal te spelen en goed te presteren. Seizoen op seizoen. vd Brom weg? Dan Slot maar. Slot weg? Dan Jansen maar. Er zit iets volledig fout in de cultuur en mentaliteit van de vereniging.
 
Hoeveel coaches moeten we nog proberen dan? Er is iets fundamenteels mis. Waarom lukt het AZ, met welke coach dan ook, om meer dan aantrekkelijk voetbal te spelen en goed te presteren. Seizoen op seizoen. vd Brom weg? Dan Slot maar. Slot weg? Dan Jansen maar. Er zit iets volledig fout in de cultuur en mentaliteit van de vereniging.
Omdat AZ niet hoeft….
 
Hoeveel coaches moeten we nog proberen dan? Er is iets fundamenteels mis. Waarom lukt het AZ, met welke coach dan ook, om meer dan aantrekkelijk voetbal te spelen en goed te presteren. Seizoen op seizoen. vd Brom weg? Dan Slot maar. Slot weg? Dan Jansen maar. Er zit iets volledig fout in de cultuur en mentaliteit van de vereniging.
de technisch directeur is verantwoordelijk en daarmee beginnen JDJ eruit.
 
Het is geen schande, maar als er kansen zijn om voor Ajax te eindigen, moet je het niet nalaten. Met een normale keeper had PSV nu gewoon boven Ajax gestaan bijvoorbeeld.

Ondanks het verschil in begroting, ondanks Schmidt, ondanks een hele hoop matige spelers.
Met een normale spits, met een normale keeper, met normale backs. Er was geen geld dusja... dus het kapitaal wint..
 
Ik weet dat de mening van een Ajacied waarschijnlijk hier nu niet gewaardeerd zal worden, maar:

Kijk ook even naar de 1-1. Indi staat zo verschrikkelijk vrij. Eigenlijk een beperkte voetballer maar als je hem zoveel ruimte geeft, schiet zelfs hij die bal er in. Is dat ook de schuld van de scheidsrechter?
De punten in deze wedstrijd heeft PSV collectief weggepist. Van coach tot keeper. Van TD tot spits. Een algeheel falen. Alweer.
 
Laat PSV dan ook niet hoeven en normaal veldspel spelen wat leuk is om te zien. Nu is het niet om aan te gluren en hotse knots begonia FC bal op het dak wat op puur toeval en geluk Is gebaseerd.
Nouja we moeten ook niet overdrijven. Zolang het 0-0 staat speelt PSV over het algemeen acceptabel voetbal. Pas als de eerste goal valt, ongeacht voor wie, wordt het krampachtig en beroerd.
 
Genoeg geld aanwezig (geweest) maar weggepist door JDJ en RS
Precies! Dat hele Brainport verhaal was ook bedoeld om een forse extra erecti...injectie te geven. Dat is nu op natuurlijk met mislukte aankopen.
 
Nouja we moeten ook niet overdrijven. Zolang het 0-0 staat speelt PSV over het algemeen acceptabel voetbal. Pas als de eerste goal valt, ongeacht voor wie, wordt het krampachtig en beroerd.
Als ik zie hoe ze verkeerd druk zetten, zuivere passing over 10 meter al moeite kost, nauwelijks beweging zonder bal, Automatisme en weet wat je mede speler gaat doen, uitgooi meestal balverlies inleid zegt mij genoeg.
 
Met een normale spits, met een normale keeper, met normale backs. Er was geen geld dusja... dus het kapitaal wint..
Denk met een normale keeper al.

Ben het er verder wel mee eens dat ook op andere posities PSV versterkt moet worden en er nu middelmaat rondloopt.
 
Als ik zie hoe ze verkeerd druk zetten, zuivere passing over 10 meter al moeite kost, nauwelijks beweging zonder bal, Automatisme en weet wat je mede speler gaat doen, uitgooi meestal balverlies inleid zegt mij genoeg.
Maar dat is de taak van een trainer! Zeker dat lopen zonder bal. Het is ook een stukje taktiek om van positie te wisselen en dat automatisch kunnen als elftal. Ik vind ook dat onze buitenspelers steeds meer naar binnen lopen dat is ook fout. De backs moeten dan het werk doen op de vleugel maar daar hebben ze de kwaliteit niet voor. Ook dat verhaal van gotze als halve spits…..Gvd!! Je speelt 2x thuis in een topper. Dan speel je niet met een halve spits, trouwens dat die je nooit. Nee rs had al geen hoge punten bij mij maar is nu onder 0 gezakt! Weg ermee!
 
Laatste post want ik merk dat ik weer chagrijnig wordt van ons PSV maar tjong jonge wat is RS een miskleun en samen met JDJ een zwarte periode in onze vereniging. Met normaal beleid moet je ook jeugdspelers de kans geven en alvast laten instromen zelfs met een karrevrachten aan geblesseerde vertikt RS het om eigen jeugd in te passen. BakaYoko bv en Vertessen een basis plek. Ach eigenlijk teveel woorden voor het zooitje RS (Gotze) en JDJ.
 
Hoeveel coaches moeten we nog proberen dan? Er is iets fundamenteels mis. Waarom lukt het AZ, met welke coach dan ook, om meer dan aantrekkelijk voetbal te spelen en goed te presteren. Seizoen op seizoen. vd Brom weg? Dan Slot maar. Slot weg? Dan Jansen maar. Er zit iets volledig fout in de cultuur en mentaliteit van de vereniging.
AZ speelde vooral met Slot aantrekkelijk voetbal, met vd Brom en nu Jansen niet echt. Verder eens, AZ presteert vaker boven hun verwachte niveau dan dat bij ons gebeurt.
 
Denk met een normale keeper al.

Ben het er verder wel mee eens dat ook op andere posities PSV versterkt moet worden en er nu middelmaat rondloopt.

Wat heet. Er lopen gigantisch veel middelmaat bij PSV. Jonges kom op zeg. We hebben 2 kut keepers, een kut rechtsback die in Duitsland een reserve speler was. Godallemachtig zeg wat was die Mwene gisteren slecht. Waar is het ook mis gegaan met Max? Kerel speelde voor de winterstop nog voor het Duitse nationale team en is nu alles verloren, en nu speelt er een speler op zijn positie wat geen linksback is. Dan heb je onze duitse 'vedette' lopen die van papa Schmidt altijd mag staan, maakt niet uit hoe dramatisch Gotze speelt. Mag altijd blijven staan. Onbegrijpelijk dat je Gotze niet eruit haalt maar wel Veerman. Gotze liep gisteren constant, maar dan ook constant te zeuren bij de scheids. Inplaats van iedere keer te zeuren, moest juist Gotze opstaan. 2 goaltjes maar dit seizoen. Schande voor zo speler met veel status. Afscheid nemen die hap in de zomer. We hebben kut spitsen. Zahavi loopt erbij alsof die 70 is en ernaar uit kijkt om Eindhoven te verlaten. Spijtig voor Romero, maar zijn lichaam is niet gemaakt voor voetbal, ook afscheid nemen. Vinicius brengt vaak pit, maar te beperkt en blijkbaar ook te blessuregevoelig. Dan heb je een net niet speler als Doan en een circus speler Bruma. Vertessen is een loterij speler. Soms van die goede invalbeurten, maar ook soms dramatisch. Wat doet Boscagli trouwens ook nog bin PSV? Wat een enorme domme speler is dit. Ik zat gisteren serieus te vloeken op deze man. Je staat achter, maar deze man flikt het gewoon om paar onnodige overtredingen te maken waar AZ tijd won. Jezus christus.

Alleen Gakpo, Sangare en Madueke mits fit heb ik ontzettend hoog zitten. Obispo ook wel, en die kan alleen beter worden met een goede ervaren CV naast zich. Zoals Jeffrey Bruma ook erg goed was naast Hector Moreno. Lekker bouwen om die 4 spelers en iedereen weg flikkeren. Ik hoop ook dat de meeste weggaan nu Schmidt ook weg is in de zomer.

Bedankt John de Jong en Roger Schmidt voor het kapot maken van onze mooie club. Eikels.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan