Wie heeft Drommel gescout?
:unsure: Dylan Hopman?
d37cff22-c887-4162-a851-c5071ce41d79__PZ69559.JPG

;)
 

PSV wil langer door met Roger Schmidt: ‘We willen samen omhoog’

link

PSV wil het na dit seizoen aflopende contract van trainer Roger Schmidt verlengen. Technisch manager John de Jong zei dat kort voor de topper tegen Ajax bij ESPN.
,,Die intentie is er zeker. We hebben ook goede gesprekken”, aldus De Jong. ,,Aan de andere kant zijn we, aan beide kanten, ook heel ontspannen. We hebben een goede relatie en open communicatie. Die druk zit er dus niet zozeer op. Ik denk wel dat er einde voorjaar duidelijkheid over komt. Wij zijn alleen met deze trainer bezig.”
 

PSV wil langer door met Roger Schmidt: ‘We willen samen omhoog’

link

PSV wil het na dit seizoen aflopende contract van trainer Roger Schmidt verlengen. Technisch manager John de Jong zei dat kort voor de topper tegen Ajax bij ESPN.
,,Die intentie is er zeker. We hebben ook goede gesprekken”, aldus De Jong. ,,Aan de andere kant zijn we, aan beide kanten, ook heel ontspannen. We hebben een goede relatie en open communicatie. Die druk zit er dus niet zozeer op. Ik denk wel dat er einde voorjaar duidelijkheid over komt. Wij zijn alleen met deze trainer bezig.”
Jammer. Schmidt is gewoon net niet.
 

PSV wil langer door met Roger Schmidt: ‘We willen samen omhoog’

link

PSV wil het na dit seizoen aflopende contract van trainer Roger Schmidt verlengen. Technisch manager John de Jong zei dat kort voor de topper tegen Ajax bij ESPN.
,,Die intentie is er zeker. We hebben ook goede gesprekken”, aldus De Jong. ,,Aan de andere kant zijn we, aan beide kanten, ook heel ontspannen. We hebben een goede relatie en open communicatie. Die druk zit er dus niet zozeer op. Ik denk wel dat er einde voorjaar duidelijkheid over komt. Wij zijn alleen met deze trainer bezig.”
Ik ben er opzich wel voorstander. Zorgt voor continuïteit en vrees dat er weinig beters te halen is.

Vond vandaag de aanvallende wissels veel te laat. Maar verder was het prima. Mwene voor van Ginkel vond ik op het oog een rare wissel. Maar dat zorgde bijna voor de 2-1. Daarnaast kwam er ook wat meer controle. De andere wissels vond ik te laat. Verder vond ik het vandaag enorm zuur. Maar het stond niet slecht. Een gelijkspel was zeker verdiend geweest.

Dit terwijl Ajax gewoon goed in vorm is dit seizoen en topfavoriet is. Tel daar ook nog eens mee op dat we ongeveer 4 basisspelers misten (Ramalho, Sangaré, Madueke en Zahavi/Vini/Romero). Ook onze bank was niet optimaal (Romero, Thomas geblesseerd). Dan kan ik niet zeggen dat Schmidt het met het spelersmateriaal slecht heeft gedaan vandaag. Integendeel, tegen Telstar en Groningen was eigenlijk slechter.
 
19 van de 21 hadden in hun tijd niets van doen met de VAR. Scheelt menig slok op de borrel zoals je vanmiddag weer zag. ;)
wauw, één wedstrijd.. Laten we medelijden hebben met Schmidt, en even makkelijk vergeten dat hij al zoveel kansen heeft gehad om een topper te winnen. We zullen altijd wel weer een excuus vinden.
 
wauw, één wedstrijd.. Laten we medelijden hebben met Schmidt, en even makkelijk vergeten dat hij al zoveel kansen heeft gehad om een topper te winnen. We zullen altijd wel weer een excuus vinden.
Hoezo slechts eén wedstrijd? Hoezo excuus?
Vergeten wat deze Makkelie vorig jaar allemaal aan kromme beslissingen nam toen het 1-1 werd i.p.v. 2-0 of 1-0.? Hetgeen toen ook al moest worden rechtgepraat?
En de topper in de Arena vorig jaar januari toen Kuipers weigerde de handsbal van Gravenberg met een penalty te bestraffen?
En de VAR ook niets durfde beslissen tegen Ajax?Omdat dan de ploeg van Schmidt met 2-3 zou gaan winnen?
Volgens mij zijn dat al drie toppers waar niet Schmidt als eerste verantwoordelijk was voor het niet winnen.
En dan vergeet je blijkbaar ook nog dat onlangs Makkelie zijn horloge niet goed werkte bij de belangrijke 0-1 van Feijenoord toen het al rust was.
Maar er is ook goed nieuws;
Omroep MAX heeft iedere dag het spelletje Geheugentrainer.
Misschien iets voor een paar forummers die niet zo goed kunnen onthouden wat er langer dan een week geleden allemaal gebeurd is in de voetbalwereld? ;)
 
Ik ben er opzich wel beter. Zorgt voor continuïteit en vrees dat er weinig beters te halen is.

Vond vandaag de aanvallende wissels veel te laat. Maar verder was het prima. Mwene voor van Ginkel vond ik op het oog een zeldzame wissel. Maar dat kwam bijna voor de 2-1. Daarnaast kwam er ook wat meer controle. De andere wissels vond ik te laat. Verder vond ik het vandaag enorm zuur. Maar het stond niet slecht. Een gelijkspel is zeker verdiend geweest.

Dit gewoon goed in vorm is dit seizoen en topfavoriet is. Tel daar ook nog eens mee op dat we ongeveer 4 basisspelers misten (Ramalho, Sangaré, Madueke en Zahavi/Vini/Romero). Ook onze bank was niet optimaal (Romero, Thomas geblesseerd). Dan kan ik niet zeggen dat Schmidt het met het spelersmateriaal slecht heeft gedaan vandaag. Integendeel, tegen Telstar en Groningen was eigenlijk slechter.
Je koopt er wel mee en gewoon de zoveelste belangrijke match weer verloren.
Het is niet alleen de trainer vooral de verantwoordelijken die hem aanstellen en de mislukte transfers gedaan hebben .
 
Terug
Bovenaan Onderaan