PSV - Go Ahead Eagles | Donderdag 23 december | Eindstand: 2-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Zaadpot. Tegenvallende eerste seizoenshelft. Toch 1. We doen het ervoor, en zijn er nog niet.

De teleurstelling overheerst na een spectaculaire seizoenstart.

Ja en nee. Die teleurstelling was er na de flitsende start wel. Toen gingen we zo hard af in de topwedstrijden dat de uitgangspositie momenteel alleen maar meevalt. Alles in eigen hand. Hoe onzeker die hand dan ook regelmatig lijkt, het is wat. Toch licht optimistisch de kerst in. Een cijfer voor het seizoen waag ik mij in mei wel aan.
 
Ja en nee. Die teleurstelling was er na de flitsende start wel. Toen gingen we zo hard af in de topwedstrijden dat de uitgangspositie alleen maar meevalt. Toch licht optimistisch de kerst in. Een cijfer voor het seizoen waag ik mij in mei wel aan.

You're a better man than I am.
 
Het verlossende fluitsignaal. Maar, drie punten in de tas. Missie geslaagd.
Ik dacht dat we nog 1 aanval gingen zien maar hij floot af. Maar we hebben de 3 punten, geen blessures vandaag en we zijn winterkampioen!

Best bijzonder omdat volgens sommigen Ajax niet te stoppen zou zijn, het was te saai geworden voor het Bayern van Nederland. En dan heb je zoveel kwaliteit op de bank + in het veld.
 
Ik dacht dat we nog 1 aanval gingen zien maar hij floot af. Maar we hebben de 3 punten, geen blessures vandaag en we zijn winterkampioen!

Best bijzonder omdat volgens sommigen Ajax niet te stoppen zou zijn, het was te saai geworden voor het Bayern van Nederland. En dan heb je zoveel kwaliteit op de bank + in het veld.
Ehm, en Ramalho dan?
 
Ik dacht dat we nog 1 aanval gingen zien maar hij floot af. Maar we hebben de 3 punten, geen blessures vandaag en we zijn winterkampioen!

Best bijzonder omdat volgens sommigen Ajax niet te stoppen zou zijn, het was te saai geworden voor het Bayern van Nederland. En dan heb je zoveel kwaliteit op de bank + in het veld.
Ramalho is gebleseerd 🙈

Wel helemaal eens.
 
" De club die in de afgelopen 10 seizoen het vaakst winterkampioen is geworden, is PSV. De Eindhovenaren stonden in deze periode 5 keer bovenaan, maar ze wisten die goede start maar 2 keer vast te houden (2015 en 2018) "

Uit 2020.
Tot zover mijn constructieve bijdrage :D
Mijn viervoeter kijkt mij aan ;

Tijd voor een wandeling.
 
- Mauro jongen, waarom geef je niet af?
- Maxi wat een baas. Die gaat het gewoon redden, klaar. Karakter, overzicht, voetballend sterk en een lichaam.
- Ritchie volgende keer eerder brengen graag
- Fijn dat Cody nog raak schoot. Speelde goed, maar vizier stond niet op scherp. Goaltje erbij zodat hij niet in het koppie gaat zitten.
- Vertessen is een leuke speler, maar voorlopig nog geen basismateriaal.

- En top gedaan door ons PSV! Gewoon net over de helft, en bovenaan. Iedereen heeft ondertussen gescoord ongeveer en de sfeer in de groep lijkt goed. Complimenten!
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan