PSV - Go Ahead Eagles | Donderdag 23 december | Eindstand: 2-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Dat mag. Hoef je geen sorry voor te zeggen. Wil ik ook.
Maar als ik moest kiezen, dan kies ik voor het landskampioenschap.

Als PSV fan snap ik je volledig. Ik heb daar de laatste jaren zelf wel wat andere wensen bij. Het is al zo lang niet bepaald sprankelend. En nu zeg ik niet dat het bij Ajax altijd sprankelend is. Ik heb ze alleen wel meer leukere wedstrijden op de mat zien leggen. En ja, daar wil ik me mee vergelijken. Sowieso omdat er niet één of ander oliesjeikje is langs gekomen, maar dat ze het op eigen kracht hebben gedaan. Dan kunnen wij dat ook, achterstand ten spijt. Start at the very beginning. Het is veel te vaak billenknijpen. Zelfs tegen de minste clubs. Dat we Europees niet meteen iedereen wegblazen ok. Maar de Eredivisie.. kom aan, jong.
 

Zou Schmidt vanavond ook he-le-maal uit zijn plaat gegaan zijn tegen Mauro Jr?
 

Zou Schmidt vanavond ook he-le-maal uit zijn plaat gegaan zijn tegen Mauro Jr?
Waar het forum vorige wedstrijd uitgesproken was, gebeurde dat nu ook niet. Gewone onvervalste Nederlandse Belgenhaat wat Vertessen te verwerken krijgt ;)
 
Ok, maar er zijn genoeg wedstrijden waar ze gewoon niet op doel schieten maar elke keer extra pasje geven. Dus af en toe gewoon schieten, prima
Oh ja, maar daar heb ik geen probleem mee. Het gaat om de gevallen dat er iemand vrij voor de goal staat en dat ze dan uit een moeilijke hoek zelf schieten.
 
Nou. Ergernis dat PSV niet erg geïnspireerd speelde, Schmidt weer eens ruk wisselde, Vinicius dezelfde balcontrole heeft als ik.

Positief: gewonnen en de invalbeurt van Maxi.
Zaadpot. Tegenvallende eerste seizoenshelft. Toch 1. We doen het ervoor, en zijn er nog niet.

De teleurstelling overheerst na een spectaculaire seizoenstart.
Eens!
 
Wow. Nu pas besef ik me dat het best wel bijzonder is dat PSV de winterkampioen is. Wie had dat gedacht aan het begin van het seizoen? Maar goed, nog een lange weg te gaan, 16 finales tegoed. Maar vertrouwen in een goede afloop is i.i.g. groter op dit moment dan aan het begin van het seizoen. :PSV:


Hoe gaan we ooit de afwezigheid van Sangare opvangen?
 
Wow. Nu pas besef ik me dat het best wel bijzonder is dat PSV de winterkampioen is. Wie had dat gedacht aan het begin van het seizoen? Maar goed, nog een lange weg te gaan, 16 finales tegoed. Maar vertrouwen in een goede afloop is i.i.g. groter op dit moment dan aan het begin van het seizoen. :PSV:


Hoe gaan we ooit de afwezigheid van Sangare opvangen?
Dat had zelfs vrijwel niemand gedacht tot 12 december 's middags. :D
 

PSV-trainer Schmidt: 'We moeten deze lijn doortrekken en kampioen worden'

links

PSV-trainer Roger Schmidt sprak donderdag voor het eerst in lange tijd uit dat hij kampioen wil worden. De voorbije maanden zei de Duitser vaak dat Ajax een veel grotere kans heeft en het ook aan zijn stand verplicht is, maar nu PSV als nummer één de winterstop ingaat, gelooft Schmidt erin.

We hebben de sterkste tegenstander al 2 x gehad. ;)
 
Laatst bewerkt:

PSV-trainer Schmidt: 'We moeten deze lijn doortrekken en kampioen worden'

links

PSV-trainer Roger Schmidt sprak donderdag voor het eerst in lange tijd uit dat hij kampioen wil worden. De voorbije maanden zei de Duitser vaak dat Ajax een veel grotere kans heeft en het ook aan zijn stand verplicht is, maar nu PSV als nummer één de winterstop ingaat, gelooft Schmidt erin.

We hebben de sterkste tegenstander al 2 x gehad. ;)
We hadden een rode kaart bij GAE ervoor nodig om deze pittige wedstrijd over de streep te trekken inderdaad.
 
FHVGMolXEAMJX9x
 
De wedstrijd met een half oog gekeken (wat een raar woord eigenlijk, gekeken, random gedachte) blij dat we gewonnen hebben maar wat laten we een hoop liggen, ja vorig jaar was dat ook zo kwam vaak voor dat Malen ego was. Maar man man man als psv aanstaat op tv terwijl niemand dat wilt zien en je vrienden (Ajacieden) ook zeggen van: “wat is psv goed maar ze missen alles” dan baal je ook flink. Blijf dr bij leuk dat Mwene scoorde zolang die dit soort dingen doet verdiend hij het meer dan Teze. En Maxi weer met het gif, snap het 10 miljoen, blessures, miskoop (niet mee eens). Maar wat gun ik het die man. Als invaller met geluk (en doorzettingsvermogen) pakt die gewoon weer een assists. Ik ben iemand die vaak klaagt over de mentaliteit binnen de selectie met het idee tanden erin en Ff gas dr op! En my man Maxi die heeft dat, die man is zo gretig op zoek naar goals echt fantastisch. Moet ik zeggen dat onze Yorbe ook altijd lekker fel is. Misschien loop ik vooruit op de zaken maar volgend jaar Gakpo, Maxi en Vertessen als aanval, ja het is jong, maar qua mentaliteit heb je dr wel 3 toppers staan denk ik
 
Wow. Nu pas besef ik me dat het best wel bijzonder is dat PSV de winterkampioen is. Wie had dat gedacht aan het begin van het seizoen? Maar goed, nog een lange weg te gaan, 16 finales tegoed. Maar vertrouwen in een goede afloop is i.i.g. groter op dit moment dan aan het begin van het seizoen. :PSV:


Hoe gaan we ooit de afwezigheid van Sangare opvangen?
Echt? Na de fruitschaal zag ik het wel positief in. Nu is het vertrouwen wel weer iets gestegen tov een maand terug.
We hadden een rode kaart bij GAE ervoor nodig om deze pittige wedstrijd over de streep te trekken inderdaad.
Niet eens. Op een corner na bakte GA er ook niks van. En toen de rode kaart gevallen was, wisselde Schmidt de speler die het meeste van ruimte gebruik kan maken.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan