Algemene transfergeruchten

Feyenoord bezig mét Veerman. Ajax haalt Brobbey terug. En PSV? PSV heeft de kop nog in het zand. Beste John en Roger, ons middenveld heeft mét Sangaré eigenlijk nog een klasbak erbij nodig om ook de lastige potten over de streep te trekken, kun je nagaan hoe zwak ons middenveld is als ook hij een maandje weg is straks. Hup, actie!
 
Feyenoord bezig mét Veerman. Ajax haalt Brobbey terug. En PSV? PSV heeft de kop nog in het zand. Beste John en Roger, ons middenveld heeft mét Sangaré eigenlijk nog een klasbak erbij nodig om ook de lastige potten over de streep te trekken, kun je nagaan hoe zwak ons middenveld is als ook hij een maandje weg is straks. Hup, actie!
En iets voor de backpositie?
 
Feyenoord bezig mét Veerman. Ajax haalt Brobbey terug. En PSV? PSV heeft de kop nog in het zand. Beste John en Roger, ons middenveld heeft mét Sangaré eigenlijk nog een klasbak erbij nodig om ook de lastige potten over de streep te trekken, kun je nagaan hoe zwak ons middenveld is als ook hij een maandje weg is straks. Hup, actie!
En een links en rechtsback!
 
Feyenoord bezig mét Veerman. Ajax haalt Brobbey terug. En PSV? PSV heeft de kop nog in het zand. Beste John en Roger, ons middenveld heeft mét Sangaré eigenlijk nog een klasbak erbij nodig om ook de lastige potten over de streep te trekken, kun je nagaan hoe zwak ons middenveld is als ook hij een maandje weg is straks. Hup, actie!
Feyenoord en Ajax worden daar alle 2 niet beter van hoor. Dus doe maar rustig aan. Een goede rechtsback zou wel prettig zijn
 
Mwene is voor het gros vd eredivisiewedstrijden bruikbaar. Geen topper, maar mét een goed middenveld prima bruikbaar. Middenveld en keep hebben mijn prioriteit.
klopt voor de eredivisie, maar je wilt toch verder groeien? Ook voor Europees is hij niet goed genoeg geldt ook voor de wedstrijden tegen Ajax en Feyenoord
 
klopt voor de eredivisie, maar je wilt toch verder groeien? Ook voor Europees is hij niet goed genoeg geldt ook voor de wedstrijden tegen Ajax en Feyenoord
Als je de baas bent op het middenveld, zijn je backs van minder belang. Backs zijn in het moderne voetbal nauwelijks nog echte verdedigers. De as bepaalt alles.
 
Feyenoord en Ajax worden daar alle 2 niet beter van hoor. Dus doe maar rustig aan. Een goede rechtsback zou wel prettig zijn
Het gaat er niet om dat je daar direct beter van wordt maar dat je je opties vergroot. Bovendien is Brobby een zeer goede vervanger van Haller; hij heeft zich vorig jaar ook in de CL bewezen, kent Ajax en het systeem door en door en is nog heel jong en wil na de mislukte transfer naar Leipzig wel wat bewijzen. En Veerman is juist de optie die Feyenoord op het middenveld mist. Hij is ook veel beter dan Kökcü.
Wij hebben te weinig opties op het middenveld en op de back posities. En als Sangare ook nog een maand afwezig is, dan heb je nog een groter probleem, niet eens minder opties dus maar gewoon een probleem…
 
We staan 1 punt voor op Ajax; dat is boven verwachting en met een hoop kunst en vliegwerk. Maar ook met een hoop pech qua blessures en veel donderdagavond wedstrijden. We moeten nu investeren en doorpakken.

Zeker gezien het feit dat als we volgend jaar minimaal 2e worden we CL spelen. Er moet een topper bij naast Sangare en graag Luuk de Jong halen en Zahavi laten gaan. En Mvogo inruilen voor een overtuigende keeper
 
We staan 1 punt voor op Ajax; dat is boven verwachting en met een hoop kunst en vliegwerk. Maar ook met een hoop pech qua blessures en veel donderdagavond wedstrijden. We moeten nu investeren en doorpakken.

Zeker gezien het feit dat als we volgend jaar minimaal 2e worden we CL spelen. Er moet een topper bij naast Sangare en graag Luuk de Jong halen en Zahavi laten gaan. En Mvogo inruilen voor een overtuigende keeper
22 punten uit de laatste 8 wedstrijden, das geen kunst en vliegwerk, dat is constant presteren.
 
Propper helemaal fit worden zou in mijn ogen beste combi zijn met Sangare maar als dat niet meer gaat lukken om welke reden dan ook dan zou ik graag een meer voetballende nr 6/8 zien dan Guti. Veerman lijkt me dan een uitstekende optie
 
Propper helemaal fit worden zou in mijn ogen beste combi zijn met Sangare maar als dat niet meer gaat lukken om welke reden dan ook dan zou ik graag een meer voetballende nr 6/8 zien dan Guti. Veerman lijkt me dan een uitstekende optie

Kwa voetbal eigenschappen misschien maar als je kijkt hoe vaak men het hier heeft over (het gebrek aan) scouten op karakter dan denk ik niet dat Veerman helemaal is wat wij nodig hebben. Toch zo'n typische ik laat mijn oren hangen als het niet loopt voetballer die niet een middenveld op sleeptouw kan nemen als het niet loopt.

Edit: laat staan het team
Edit:
 
Laatst bewerkt:
We staan 1 punt voor op Ajax; dat is boven verwachting en met een hoop kunst en vliegwerk. Maar ook met een hoop pech qua blessures en veel donderdagavond wedstrijden. We moeten nu investeren en doorpakken.

Zeker gezien het feit dat als we volgend jaar minimaal 2e worden we CL spelen. Er moet een topper bij naast Sangare en graag Luuk de Jong halen en Zahavi laten gaan. En Mvogo inruilen voor een overtuigende keeper
Luuk de Jong gaat naar Cadiz.
Voor de rest hebben we een topkeeper nodig want dit kan echt niet en kennelijk is Mvogo niet echt een vooruitgang tov Drommel. Want anders had hij wel gespeeld.
Een goede en vooral fitte en krachtige middenvelder is gewoon noodzakelijk en niet eens als aanvulling. Guti is te licht en van Ginkel en Pröpper zijn niet fit.
 
Luuk de Jong gaat naar Cadiz.
Voor de rest hebben we een topkeeper nodig want dit kan echt niet en kennelijk is Mvogo niet echt een vooruitgang tov Drommel. Want anders had hij wel gespeeld.
Een goede en vooral fitte en krachtige middenvelder is gewoon noodzakelijk en niet eens als aanvulling. Guti is te licht en van Ginkel en Pröpper zijn niet fit.
Bij ons komt hij te kort voor de basis want hij is net te traag in alles. Als invaller is het mooi om hem er bij te hebben maar ik vraag me af of je voor die prijs ook geen betere opties kan vinden.
Ik vind Guti meer een echte goedlachse MLS voetballer die bijna zijn hele carrière daar zou kunnen spelen om daar een degelijke naam te worden. Of een paar leuke jaren bij een Serie A laagvlieger waar het net allemaal past of gewoon een degelijke loopbaan in Mexico.
Ik denk gewoon dat hij geen speler voor het moderne voetbal is maar wel specifieke kwaliteiten heeft zoals een lange trap.
 
Luuk de Jong gaat naar Cadiz.
Voor de rest hebben we een topkeeper nodig want dit kan echt niet en kennelijk is Mvogo niet echt een vooruitgang tov Drommel. Want anders had hij wel gespeeld.
Een goede en vooral fitte en krachtige middenvelder is gewoon noodzakelijk en niet eens als aanvulling. Guti is te licht en van Ginkel en Pröpper zijn niet fit.
Plus ook echt de backpositie.. en dan vooral op de positie voor Max. Mauro doet het als geforceerde back nu al beter...
 
Luuk de Jong gaat naar Cadiz.
Voor de rest hebben we een topkeeper nodig want dit kan echt niet en kennelijk is Mvogo niet echt een vooruitgang tov Drommel. Want anders had hij wel gespeeld.
Een goede en vooral fitte en krachtige middenvelder is gewoon noodzakelijk en niet eens als aanvulling. Guti is te licht en van Ginkel en Pröpper zijn niet fit.
Jij zegt een krachtige middenvelder ik wil daar aan toevoegen dat het een strateeg alla cocu moet zijn!
 
Terug
Bovenaan Onderaan