Real Sociedad - PSV | Donderdag 9 december | Eindstand: 3-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Geen CL tegen 10 man van Benfica. Geen Europa League. Geen enkele topwedstrijd gewonnen. Wat heet, kansloos eraf gegaan tegen Ajax en Feyenooit en vandaag tegen Sociedad.

Als het aan mij had gelegen. Had ik die Schmidt per direct naar Leipzig gestuurd. Zonder twijfel.
En verplicht die middelmaat van de afdeling scouting en TD meenemen.
 
Maar oke, er moet iets gebeuren. Of dat nou de TD, scouting, trainer, AD ...is. (of allemaal). Kwaad moeten ze worden.
 
Lekker man voor zo'n Real Sociedad. Je moet scoren en je mag counteren.

Dit is behoorlijk klassiek. PSV valt aan terwijl dat niet hoeft. Geeft beste kansen weg. Is energie al 70% kwijt.
En tweede helft kunnen we ook uittekenen. PSV stopt er nog meer energie in en we krijgen, tussen het tijdrekken door, 2 counters om de oren.
Bal terugleggen op de 11, altijd iemand vrij. Want middenvelders zijn dan pleite.

Gakpo in de spits is zonde van z'n kwaliteiten.
Götze heeft het nog niet vandaag.
Guti #tikkiebreed kan het (nog steeds) niet.
Dit dus. Ook door mijzelf al aangehaald, en het ED denkt er ook zo over. Het was gewoon stupide. Als we zelf gegroepeerd hadden verdedigd tegen Sociedad met wat snelheid voorin. Pfff.. In plaats daarvan lekker vastlopen tegen twee rijen van vier man.

PSV heeft geen ploeg om op een gelijkspel te spelen, verkondigde trainer Schmidt in aanloop naar de doorslaggevende Europa League-wedstrijd tegen Real Sociedad al. En dat bleek ook maar weer: terwijl de Eindhovenaren genoeg hadden aan een punt, namen ze van begin af aan al veel risico’s. De Basken stelden zich daar ook op in en loerden op de counter.
 
Belachelijke makkelijk gegeven strafschop. Schandalige rode kaart en 5 van de 7 gele kaarten voor PSV waren onterecht.
De schandaal Schiri doet zijn bijnaam eer aan.
PSV heeft het niet gered doordat ze de hele wedstrijd 1 man minder hadden op het veld. De Schiri had net zo goed een blauw shirt aan kunnen trekken.
:unsure: Een wit ook goed? :rolleyes:
 
Dit doet gewoon pijn 3-0 tegen de nr 5 van Spanje. Op naar het verliezers van de verliezers toernooi toernooi. Is er ook nog een Europacup 4 of 5 en kunnen we niet gewoon daar in stromen of hebben RKC en Gohead het Nederlandse ticket al? :(
 
Dit doet gewoon pijn 3-0 tegen de nr 5 van Spanje. Op naar het verliezers van de verliezers toernooi toernooi. Is er ook nog een Europacup 4 of 5 en kunnen we niet gewoon daar in stromen of hebben RKC en Gohead het Nederlandse ticket al? :(
En nog meer kans op blessures tegen die slagersteams.. echt, gewoon bedanken voor de eer
 
Ja, want we laten al jaar in, jaar uit zien dat we met twee vingers in de neus meekunnen in de EL. Wees blij dat er een nieuwe Europese competitie is waar we wel een keertje een ronde kunnen door bekeren.
Liever ga ik vol voor de competitie. Er is in de conf League niets te halen
 
Ik merk dat het me weinig doet. De vele slechte prestaties van PSV in Europa in het afgelopen decennium hebben hun weerslag blijkbaar.

En dat mag en dat kan natuurlijk niet!


Schmidt, daar was ik al klaar mee. Echt zonde dat Leipzig niet door is gegaan.

Maar Toon en John kunnen beter ook iets anders gaan doen.
Dit wordt het gewoon niet. Hier gaat echt structureel iets verkeerd.....
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan