Real Sociedad - PSV | Donderdag 9 december | Eindstand: 3-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Wat zie jij dan? De afvoerpijp in de kleedkamer?
Ik zie Go ahead, ik zie Utrecht.. noem dan een Feyenoord die met minimale middelen iets neerzetten.. met geld een kwaliteitsselectie kopen, nee bijzonder inderdaad
 
Geen enkele uitgespeelde kans van zowel Sociedad als PSV. Toch verliezen met 3-0. Alleen maar fouten en spelen zonder gevaarlijk te worden. Net op het moment dat er gepresteerd moet worden word er afgehaakt. Fouten, geen visie, geen strijd en vooral dus geen resultaat. Geen incident meer iig.
 
Gelukkig is Boscagli geschorst voor de volgende Europese wedstrijd. Waardeloze dramatische verdediger. Hoef ik die ook ff 1 wedstrijd niet te zien.

Niet van de scheids verloren trouwens. Die deed pas gekke dingen toen PSV 2-0 acherstond. Gewoon weer het lachertje van Nederland. Dat eindeloze getik naar elkaar voor de zestien, wordt je compleet gestoord van. Zo voorspelbaar en zo makkelijk te verdedigen. Gakpo in de spits opstellen, was ook de domste keus ooit die je kon maken.

Derde in de competitie. Conference League volgend jaar. Veel belabberde wedstrijden al gezien. Een godswonder nog dat je 2 punten achter staat op Ajax. Ik hoop dat dit de laatste jaar wordt van Schmidt. Ga maar lekker bij Leipzig prutsen of welke club dan ook in Duitsland.
 
Het begint met een s en eindigt op midt

Tja die zorgde ook voor die voortvarend start. Het is weer helemaal mis en Schmidt blijkt ook weer niet inventief genoeg een wedstrijd naar z'n hand te zetten. Kan aan de spelers liggen. Kan aan de coach liggen. Kan aan van alles liggen. Maar we zijn het alweer een poosje helemaal kwijt als het ertoe doet.
 
Geen enkele uitgespeelde kans van zowel Sociedad als PSV. Toch verliezen met 3-0. Alleen maar fouten en spelen zonder gevaarlijk te worden. Net op het moment dat er gepresteerd moet worden word er afgehaakt. Fouten, geen visie, geen strijd en vooral dus geen resultaat. Geen incident meer iig.
Makkelijk gegeven pingel, Makkelijk gegeven rode kaart en een persoonlijke fout..
 
In dit geval had Schmidt beter op de counter kunnen en moeten spelen. Wij hoefden het spel niet te maken......tactisch echt een slechte wedstrijd van Schmidt.
 
Ik snap vaak niks van Schmidt. Wat ik wel snap is dat zolang lange Jan en John de dienst uitmaken bij de aankopen, we langzaam maar zeker steeds verder afglijden.

Ja, ik denk ook dat dat de enige resterende conclusie is. Het is niet van gisteren. Het moet volledig op de schop. Leuk dat we tegen Heracles waarschijnlijk wel winnen. Daar doen we het niet voor.
 
Belachelijke makkelijk gegeven strafschop. Schandalige rode kaart en 5 van de 7 gele kaarten voor PSV waren onterecht.
De schandaal Schiri doet zijn bijnaam eer aan.
PSV heeft het niet gered doordat ze de hele wedstrijd 1 man minder hadden op het veld. De Schiri had net zo goed een blauw shirt aan kunnen trekken.
 
Het is gewoon een matig elftal. Te weinig echte kwaliteit. Ook weinig echte PSV-ers. Behalve Gakpo misschien. In elke linie moet er minstens een topspeler bij wil je in de toekomst wel verder komen. Maar dan moet je ook een goede TD hebben die de juiste spelers weet te halen, en een goede trainer.
Op zich zit er kwaliteit in. Je hebt alleen wel een trainer nodig die weet waar de zwakke plekken zitten (zowel van je eigen ploeg als de tegenstander) en hoe die te omzeilen.
We doen nu standaard hetzelfde, terwijl ook weer vanavond de tegenstander een hele duidelijke en winnende tactiek kiest.
 
We hebben officieel de slechtste keeper van de eredivisie volgens statistieken. Schrijnend dar 1 en 2 pasveer en unnestall zijn
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan