Be The Ball, Ik zal maar meteen van wal steken. Ik zie dat je veel van de grappen over Promes hebt geliked, maar die van mij niet. Ik heb alle mogelijkheden bekeken maar dit snijdt geen hout. Ik wil niet het mes op je keel zetten maar heb je er steekhoudende argumenten voor? Heb ik ergens je de pas afgesneden? Misschien heb ik ergens jouw insteek verkeerd begrepen en je in de vingers gesneden? Ik zal niet klagen, ik kan immers met het mes tussen de tanden op een onderwerp inhakken en het mes snijdt aan twee kanten, incasseren moet ik dan ook kunnen. Maar dit uitsluiten hakt erin. Laten we een keer de hoofden bij elkaar steken en het hierover hebben.
 
Be The Ball, Ik zal maar meteen van wal steken. Ik zie dat je veel van de grappen over Promes hebt geliked, maar die van mij niet. Ik heb alle mogelijkheden bekeken maar dit snijdt geen hout. Ik wil niet het mes op je keel zetten maar heb je er steekhoudende argumenten voor? Heb ik ergens je de pas afgesneden? Misschien heb ik ergens jouw insteek verkeerd begrepen en je in de vingers gesneden? Ik zal niet klagen, ik kan immers met het mes tussen de tanden op een onderwerp inhakken en het mes snijdt aan twee kanten, incasseren moet ik dan ook kunnen. Maar dit uitsluiten hakt erin. Laten we een keer de hoofden bij elkaar steken en het hierover hebben.
Uit-steken-de post Mohr. Mijn excuses nog. Het moet ook geen steekspel worden, helemaal eens. Ik wil je een hart onder de riem steken. Wij gaan dat overleg aan en dan kunnen we steekproefgewijs kijken hoe we vorderen. Maar als we er niet uitkomen, zou ik steekpenningen willen voorstellen ter compensatie.

Alleen ben ik nu aan het dineren en ik ben bang dat mijn steek koud wordt.
 
Tijd om deze onzin aan bandé te leggen. Nieuw onderwerp:

 
Tijd om deze onzin aan bandé te leggen. Nieuw onderwerp:

Bijzonder. Ik zou niet meteen een kant durven kiezen. Al is het wel fijn om dit te roepen: :SC:
 
Bijzonder. Ik zou niet meteen een kant durven kiezen. Al is het wel fijn om dit te roepen: :SC:

Mocht het waar zijn dan is dat natuurlijk een vaag verhaal. Maar het kan ook een verschil in cultuur zijn, dat Ajax wel dingen doet maar dat hij een andere manier verwacht.
 
Tijd om deze onzin aan bandé te leggen. Nieuw onderwerp:

Dat je een post van mij onzin noemt, steekt mij, maar vooruit.
 
Bijzonder. Ik zou niet meteen een kant durven kiezen. Al is het wel fijn om dit te roepen: :SC:
Ik wel. Ajax gaat altijd bijzonder slecht om met verhuurde spelers. Dit lees je helaas te vaak en dan met name in de gebruikelijke interviews van de verhuurde spelers bij clubs uit de ED wanneer ze tegen Ajax spelen. Ik weet niet of Ajax mij volgt want ik heb niks meer van ze gehoord sinds de verhuur. Ik richt mij dan ook volledig op deze club en zal er alles voor geven etc.

Vind het niet netjes van Ajax. Er zou best een team manager even kunnen bellen al is het maar 5 minuten per kwartaal. Ook zou je als club zijnde halverwege de verhuur een evaluatie kunnen sturen zodat speler weet dat de club op de speler let en op welke punten men verbetering wil zien.
 
Laatst bewerkt:
'Ajax begint steeds meer te lijken op een omhooggevallen popster die met een handdoekje om zijn nek een paar fans in de kleedkamer laat.
Voor honderd euro per persoon mogen ze hem even aanraken.
Ajax had altijd al kapsones, maar de laatste tijd begint het, zelfs voor een Amsterdammer, ondraaglijke vormen aan te nemen.

...maar de verheerlijking van Ajax begint absurde vormen aan te nemen.

.....God schiep in zeven dagen de aarde en omdat hij nog wat tijd over had deed hij, als cadeautje aan de mens, Ajax gratis erbij. '


Deze quote is niet van mij.

Doe je eigen onderzoek ! :maniac:
 
'Ajax begint steeds meer te lijken op een omhooggevallen popster die met een handdoekje om zijn nek een paar fans in de kleedkamer laat.
Voor honderd euro per persoon mogen ze hem even aanraken.
Ajax had altijd al kapsones, maar de laatste tijd begint het, zelfs voor een Amsterdammer, ondraaglijke vormen aan te nemen.

...maar de verheerlijking van Ajax begint absurde vormen aan te nemen.

.....God schiep in zeven dagen de aarde en omdat hij nog wat tijd over had deed hij, als cadeautje aan de mens, Ajax gratis erbij. '


Deze quote is niet van mij.

Doe je eigen onderzoek ! :maniac:
Wie die uitspraak deed was geen theoloog, God schiep de aarde in 6 dagen en rustte op de 7e..
 
Terug
Bovenaan Onderaan