PSV - Vitesse | Zaterdag 20 november | Eindstand 2-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Wat een rare commentator.
' alweer geen Nederlander in het veld'.
Dat boeit toch niemand??
Hoe leuk is het als Gakpo, Gini, Bergwijn en Memphis goed presteren in het NL-elftal?
Of wanneer Malen de winnende scoort voor Dortmund vandaag?

Alleen buitenlanders is a: meestal een hoge aanschafwaarde en b: meestal weinig restwaarde en c: minder uitstraling voor de jeugdopleiding en dus op de transfermarkt.

Helemaal een afgang als PSV een paar dagen geleden zelf zegt 75% aan eigen opleiding in de selectie wil.
 
Nationaliteit maakt me niks uit, wel of er spelers bij zitten waar ik binding mee heb. Dat heb ik eerder bij Sangaré (geen Nederlander) dan Drommel (wel een Nederlander).
Maar ja, halve selectie geblesseerd, niet heel gek dat er nu geen Nederlanders in staan.
 
3 punten in de zak, 2 mooie doelpunten en verder (zeker de 2e helft) niet om aan te gluren. Meer kan ik er niet van maken. Misschien Romero eens wat langer dan 5’ laten spelen volgende keer.
 
'Vreemdelingenlegioen' zegt een fan??
Ik snap het niet.
Wat snap jij precies niet?? Als je bijna geen enkele Nederlander in het elftal hebt, dan heeft dat juist voor de fans de vorm van een vreemdelingen legioen. De fans willen zich altijd kunnen identificeren met het elftal. Waarom denk jij dat Cody een soort merchandising vorm voor PSV met het merk “Eintovenaar”?
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan