PSV - Vitesse | Zaterdag 20 november | Eindstand 2-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
“Opvallend: PSV is voor het eerst in de clubhistorie aan een Eredivisie-wedstrijd begonnen zonder Nederlandse veldspelers. De enige Nederlander is doelman Joël Drommel.”

Auw.


(Quizvraagje: Welke ploeg was de eerste in Europa waarin geen spelers uit het land van desbetreffende competitie aan de aftrap opgesteld stond?)
 
“Opvallend: PSV is voor het eerst in de clubhistorie aan een Eredivisie-wedstrijd begonnen zonder Nederlandse veldspelers. De enige Nederlander is doelman Joël Drommel.”

Auw.


(Quizvraagje: Welke ploeg was de eerste in Europa waarin geen spelers uit het land van desbetreffende competitie aan de aftrap opgesteld stond?)
Lekker boeiend als we 3 punten pakken met 11 vreemdelingen of 0 punten met 11 Nederlanders dan heb ik de keus snel gemaakt.
 
“Opvallend: PSV is voor het eerst in de clubhistorie aan een Eredivisie-wedstrijd begonnen zonder Nederlandse veldspelers. De enige Nederlander is doelman Joël Drommel.”

Auw.


(Quizvraagje: Welke ploeg was de eerste in Europa waarin geen spelers uit het land van desbetreffende competitie aan de aftrap opgesteld stond?)
Arsenal toen?
 
Ik vind het wel een probleem. Ik kan me totaal niet associëren met een vreemdelingenlegioen. Doet me denken aan Russische of Belgische clubs.
Gakpo geblesseerd, Teze geblesseerd, Joel op goal, van ginkel en propper op de bank tja ze hadden er ook allemaal in kunnen staan in andere omstandigheden.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan