AZ - PSV | Zaterdag 11 september | Eindstand: 0-3

Status
Je kunt niet meer reageren.
We winnen nu dus ook slechte wedstrijden. Dat geeft me een heel goed gevoel. Als in onder Hiddink. Braswedstrijd? Toch winnen. Mooi om Schmidt te zien juichen!

En wat betreft Zahavi. Die is vaak echt beslissend voor ons met goals en als op opbouw in de aanval. Heel blij met hem. Dan heeft ie maar een offday hoor.
 
Een van de betere spelers vandaag. Samen met Ramalho, Obispo en Boscagli. Maar kijk ook naar het intelligente spel van Götze - vandaag niet zo dominant, maar zo belangrijk.
Midtsjö was hun uitblinker.
Die staat op papier het dichtst bij Götze.

Wat is de reden dat bij balbezit van de tegenstanders hun middenvelders zo makkelijk gevonden werden en daar relatief grote ruimtes waren?

Meestal heb ik wel een mening waarom, maar nu niet.

-Ligt het nou aan Götze en staat hij positioneel totaal verkeerd en schermt hij de passlijnen van verdediging naar middenveld niet af.
-Zijn de twee controleurs weer bezig Peppi en Kokki van zichzelf te maken omwille van het heilige systeem.
-Of sluit de verdediging van PSV niet goed aan.
- Of moeten Gakpo en Madueke allebei iets naar binnen knijpen bij balbezit tegenstander.

-Of ligt dat aan AZ die daar aan overbevolking doet, waardoor ze niet verder komen dan 25 meter voor het doel, omdat er dan niemand meer over is. En vindt PSV dat prima en laten ze het ook expres zo gebeuren.
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen na Groningen gisteren ook live bij AZ - PSV geweest. AZ het betere veldspel PSV dodelijk effectief, maar willen we dit jaar prijzen pakken moet het veldspel echt een stuk beter.
Ramalho veruit de beste man wat een kanjer is dat! Vanaf volgende wedstrijd kunnen jullie weer van mij op het forum genieten :D:ROFL:
 
Wat ik het meest bijzondere vind aan de goal van Boscagli: nadat de bal de paal schampt, gaat de bal nog steeds omhoog.
Van 30 meter.
Uit stand.
Zondagsschot dus, ook al had ie em wel zo bedoeld. Gaat van de 10 keer 9 keer mis. Soms moet het even meezitten en wordt het een juweeltje.
 
Goedemorgen na Groningen gisteren ook live bij AZ - PSV geweest. AZ het betere veldspel PSV dodelijk effectief, maar willen we dit jaar prijzen pakken moet het veldspel echt een stuk beter.
Ramalho veruit de beste man wat een kanjer is dat! Vanaf volgende wedstrijd kunnen jullie weer van mij op het forum genieten :D:ROFL:
Je hebt natuurlijk gelijk. Maar PEC deed ook niet onder voor Ajax. Je hebt er van die potten bij zitten. Als je die dan toch wint, dan mag je niet klagen. Ik blijf de selectie dun vinden. Ineens zit je zonder Sangaré, heeft Noni een dipje en komen de internationals niet helemaal top terug van de interlands. Gisteren waren we de gelukkigste van de 2.
 
89e minuut, mooie aanval, 2x een goede actie van Bruma die eigenlijk gewoon het brein achter de aanval is. Bal stuitert raar op, komt nog een keer voor, in een split second tracht Bruma nog te koppen maar raakt de lat. Reactie halve forum, die vent kan niks... Volgens mij weet ik wie de rol van Rosario heeft overgenomen...
 
Je hebt natuurlijk gelijk. Maar PEC deed ook niet onder voor Ajax. Je hebt er van die potten bij zitten. Als je die dan toch wint, dan mag je niet klagen. Ik blijf de selectie dun vinden. Ineens zit je zonder Sangaré, heeft Noni een dipje en komen de internationals niet helemaal top terug van de interlands. Gisteren waren we de gelukkigste van de 2.
Ach, dan heb ik zo'n wedstrijd liever tegen de nummer 3 van vorig jaar dan een club uit het rechterrijtje welk tot nu toe 0x scoorde en alles verloor.
 
Midtsjö was hun uitblinker.
Die staat op papier het dichtst bij Götze.

Wat is de reden dat bij balbezit van de tegenstanders hun middenvelders zo makkelijk gevonden werden en daar relatief grote ruimtes waren?

Meestal heb ik wel een mening waarom, maar nu niet.

-Ligt het nou aan Götze en staat hij positioneel totaal verkeerd en schermt hij de passlijnen van verdediging naar middenveld niet af.
-Zijn de twee controleurs weer bezig Peppi en Kokki van zichzelf te maken omwille van het heilige systeem.
-Of sluit de verdediging van PSV niet goed aan.
- Of moeten Gakpo en Madueke allebei iets naar binnen knijpen bij balbezit tegenstander.

-Of ligt dat aan AZ die daar aan overbevolking doet, waardoor ze niet verder komen dan 25 meter voor het doel, omdat er dan niemand meer over is. En vindt PSV dat prima en laten ze het ook expres zo gebeuren.
Volgens mij is de reden vrij simpel: het ontbreken van Sangare, daardoor hadden we geen controle op het middenveld en konden we Gakpo, Madueke en Zahavi niet bereiken. Normaal zou Propper de vervanger van Sangare zijn, waardoor je je onder de druk uit kon voetballen, maar die was er ook niet. Balen, maar het is goed afgelopen
 
We winnen nu dus ook slechte wedstrijden. Dat geeft me een heel goed gevoel. Als in onder Hiddink. Braswedstrijd? Toch winnen. Mooi om Schmidt te zien juichen!

En wat betreft Zahavi. Die is vaak echt beslissend voor ons met goals en als op opbouw in de aanval. Heel blij met hem. Dan heeft ie maar een offday hoor.
Wanneer is Zahavi nou zo beslissend geweest? Hij heeft toch voor de spits van PSV die altijd speelt toch veel en veel te weinig goals gemaakt? En kom nou niet aan met die 2 goals tegen Ajax, die voor 80% op het conto van Malen konden worden geschreven
 
Mooi goals. Alleen de samenvatting gezien helaas. Ik moet zeggen dat de nieuwe AZ keeper er niet te soepel uit ziet. Een Deense Zoet…
 
Wanneer is Zahavi nou zo beslissend geweest? Hij heeft toch voor de spits van PSV die altijd speelt toch veel en veel te weinig goals gemaakt? En kom nou niet aan met die 2 goals tegen Ajax, die voor 80% op het conto van Malen konden worden geschreven
Galatasaray, Olympiakos, Rozenburg, Ajax (vrije trap, 100% conto Zahavi) Groningen en dit jaar ook bij Cambuur (belangrijke 2 0).

Dit waren even voorbeelden die ik zo kon bedenken. Kan Zahavi beter? Ja dat denk ik wel. Is Zahavi beslissend geweest voor psv? Dat ook zeker.
 
Galatasaray, Olympiakos, Rozenburg, Ajax (vrije trap, 100% conto Zahavi) Groningen en dit jaar ook bij Cambuur (belangrijke 2 0).

Dit waren even voorbeelden die ik zo kon bedenken. Kan Zahavi beter? Ja dat denk ik wel. Is Zahavi beslissend geweest voor psv? Dat ook zeker.
Hier verschillen we in, dat de spits an PSV regelmatig scoort, is niet meer dan logisch, en daar zitten uiteraard ook een paar belangrijke bij, maar ik vind het voornamelijk tegenvallen. Ik hoop dat we het erover eens zijn dat Zahavi simpelweg niet goed genoeg is om mee te doen met het PSV spel. Hij komt echt heel veel tekort, handelingssnelheid, gewone snelheid, techniek, bal controle. Dat kun je namelijk gewoon elke wedstrijd zien. Dat hoeft voor een spits niet fataal te zijn als hij vaak scoort, en dat doet hij ook niet. Het is niet zo erg als Berg, maar hij zit ook heel ver af van bv Malen, Kezman. Ik hoop dat Vinicius goed is, dan kan Zahavi lekker aar de bank
 
Ach, dan heb ik zo'n wedstrijd liever tegen de nummer 3 van vorig jaar dan een club uit het rechterrijtje welk tot nu toe 0x scoorde en alles verloor.
Is weinig meer over van de nummer 3 van vorig jaar en ze hebben maar 3 punten tot nu toe. Zo eerlijk moeten we wel zij al zijn de goals allemaal erg mooi en de overwinning erg zoet voor ons.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan