AZ - PSV | Zaterdag 11 september | Eindstand: 0-3

Status
Je kunt niet meer reageren.

Bacchus

Batmin
Administrator
w6t5vh9.jpg


34716_fullimage_11380722mg0403_620x413.jpg
21:00

Eerdere duels​

AZ - PSV2 - 0
Eredivisie, 21 maart 2021
AZ - PSV1 - 0
Eredivisie, 12 mei 2019
AZ - PSV2 - 3
Eredivisie, 07 april 2018
AZ - PSV2 - 4
Eredivisie, 04 februari 2017
AZ - PSV2 - 4
Eredivisie, 02 april 2016
 
Koopmeiners, Stengs en Boadu allemaal weg. Van dit AZ is niets meer over. (Hoewel ik graag had gezien dat we Aboukhlal in Eindhoven hadden gehouden - is voetballend beter dan Vertessen, afgezien van snelheid zonder bal.)

Een soepele 0-3 dus.
 
Doe eens lief. Bij andere clubs moet je positief zijn voor PSV. Al erg genoeg dat je hoopt dat Ajax van ze wint. ;)
Ik hoop iedere wedstrijd in de Eredivisie dat PSV verliest en Ajax wint, maar tegelijkertijd dat het een spannend seizoen wordt. Dat lijkt me wel voldoende. :)
 
Ik hoop iedere wedstrijd in de Eredivisie dat PSV verliest en Ajax wint, maar tegelijkertijd dat het een spannend seizoen wordt. Dat lijkt me wel voldoende. :)
Oke vooruit. Ik hoop het zelfde, maar dan dat Ajax alles verliest en PSV alles wint, dus je komt er mee weg.
 
Jammer dat hun beste speler tegenover onze RB staat. (Onze zwakste plek)
Ik zou ook liever een nieuwe Dumfries zien dan Teze of Mwene. Maar we moeten nu ook niet doen, alsof Teze en Mwene het niveau van Excelsior hebben. Voor het gros van de eredivisiewedstrijden zijn dit gewoon prima backs. Dat past echter niet bij de ambities van PSV (top32 Europa). Dan had er echt een goede RB bij gemoeten. Teleurstellend.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan