PSV - FC Groningen | Zaterdag 28 augustus | Eindstand: 5-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Matusiwa zou bij PSV Sangaré uit de basis spelen. Doet nooit iets raars, pakt veel ballen af en levert de bal altijd bij de goede kleur in.

Sangare betere balafpakker, Matusiwa betrouwbaarder aan de bal. Wel lekker als je ze allebei kan opstellen in een wedstrijd waar je een wedstrijd over de streep moet trekken tegen een goede tegenstander
 
f0olPN4J


:PSV:

Gelukkig hadden we de extra tijd. :D
 
Gakpo blijft zich maar verbeteren. Echt fan van hem en zijn spel nu nog in Oranje schitteren. Volgend jaar is hij niet meer bij PSV.

Rendement was vorig seizoen mijn grootste punt van kritiek. Als hij dit seizoen een mooi aantal doelpunten en assists pakt is hij niet meer te houden. Vorig seizoen was het nog iets teveel om de zoveel wedstrijden een prachtige goal, maar viel het rendement met 7 goals en 2 assists in 23 wat tegen. Cody moet met goals + assists minimaal 1 in 2 kunnen lopen.
 
Rendement was vorig seizoen mijn grootste punt van kritiek. Als hij dit seizoen een mooi aantal doelpunten en assists pakt is hij niet meer te houden. Vorig seizoen was het nog iets teveel om de zoveel wedstrijden een prachtige goal, maar viel het rendement met 7 goals en 2 assists in 23 wat tegen. Cody moet met goals + assists minimaal 1 in 2 kunnen lopen.
Vorig seizoen zat er in het hele team veel te veel eigen belang en vonden de meeste spelers het maar moeilijk een bal af te spelen als ze 20 mtr voor doel stonden. Dit jaar lijkt die balans er goed uit te zien en gunnen ze elkaar meer. Althans die indruk heb ik...denk dat Gakpo dan ook behoorlijk wat assists op zijn naam zal schrijven dit jaar.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan