Feyenoord

Hebben ze een scout aangetrokken ofzo? Nu opeens weer Aursnes van Molde gekocht. Die heeft ook nog niet in de Eredivisie gespeeld, dus hoe ze daar nu bij komen, geen idee.
 
Hebben ze een scout aangetrokken ofzo? Nu opeens weer Aursnes van Molde gekocht. Die heeft ook nog niet in de Eredivisie gespeeld, dus hoe ze daar nu bij komen, geen idee.
Nou, volgens VI zelfs een verbeterde versie van Midstjø.
Is nog niet aan het aantal interlands van beide heren af te lezen overigens.
 
Denk ook dat het noodzaak is om op deze markten te scouten. Een aanwinst voor Feyenoord kost in de eredivisie al gauw 7 - 10 miljoen euro. Dat geld hebben ze nog niet 1,2,3 liggen.
 
Denk ook dat het noodzaak is om op deze markten te scouten. Een aanwinst voor Feyenoord kost in de eredivisie al gauw 7 - 10 miljoen euro. Dat geld hebben ze nog niet 1,2,3 liggen.
Bovendien heb je dan ook de kans dat je nu iemand goedkoop oppikt, zich heel goed ontwikkelt in de Eredivisie en je hem dan voor een veelvoud kunt verkopen. Dat is ook de strategie bij de meeste Eredivisieclubs, maar Feyenoord haalt normaliter alleen spelers die ze al kennen.
 
Bovendien heb je dan ook de kans dat je nu iemand goedkoop oppikt, zich heel goed ontwikkelt in de Eredivisie en je hem dan voor een veelvoud kunt verkopen. Dat is ook de strategie bij de meeste Eredivisieclubs, maar Feyenoord haalt normaliter alleen spelers die ze al kennen.
Die kans heb je zeker, maar het grootste effect is denk ik het feit dat je talenten zich eraan kunnen optrekken en die meer waard worden.
 
Onder andere Diemers mag weg bij Feyenoord.

Wel een rotstreek hoor, al met al. Diemers was al rond met Groningen, maar Feyenoord moest per se tussen beiden komen. Maar iedereen wist en zag meteen dat die stap te groot was, en nu wordt ie naar de uitgang gewerkt. Zijn carriere weg, Groningen de lul en Feyenoors niks aan gehad.
 
Ik had Vlap wel een interessante alternatief gevonden voor Veerman. Helemaal omdat hij blijkbaar gehuurd kon worden. Gezien de portemonnee van Feyenoord niet onbelangrijk. Die Noor die ze gehaald hebben is volgens berichtgeving meer een controlerende middenvelder.
 
Onder andere Diemers mag weg bij Feyenoord.

Wel een rotstreek hoor, al met al. Diemers was al rond met Groningen, maar Feyenoord moest per se tussen beiden komen. Maar iedereen wist en zag meteen dat die stap te groot was, en nu wordt ie naar de uitgang gewerkt. Zijn carriere weg, Groningen de lul en Feyenoors niks aan gehad.
Ook wel een beetje eigen schuld natuurlijk, hij kon zelf ook wel zien dat hij dat niet aankon.

Maar goed, ik snap ook wel dat je de kans pakt als hij zich voordoet.
 
Ook wel een beetje eigen schuld natuurlijk, hij kon zelf ook wel zien dat hij dat niet aankon.

Maar goed, ik snap ook wel dat je de kans pakt als hij zich voordoet.
Hij deed het vorig seizoen best aardig. Ik dacht dat hij nog een van de beteren was?
 
En dan de kop:

'Napoli kan niet voldoen aan Feyenoord-vraagprijs van vijftien miljoen'​

op VP inzake Senesi.

'Kan niet voldoen':left: :lmao: , yeah right
'Wil niet voldoen' is een betere verwoording:rolleyes:. Rijke clubs zijn net als rijke mensen; proberen alsnog alles voor een habbekrats op te pikken.:braak:
 
En dan de kop:

'Napoli kan niet voldoen aan Feyenoord-vraagprijs van vijftien miljoen'​

op VP inzake Senesi.

'Kan niet voldoen':left: :lmao: , yeah right
'Wil niet voldoen' is een betere verwoording:rolleyes:. Rijke clubs zijn net als rijke mensen; proberen alsnog alles voor een habbekrats op te pikken.:braak:
Nu heeft corona wel ervoor gezorgd dat Nederlandse clubs dichterbij de zogenaamde subtop van Europa is gekomen. Komt vooral door de strengere regelhandhaving in Nederland, lijkt mij. De luchtballon in vooral zuid-Europa is niet geknapt, wel wat leeggelopen.
 
Nu heeft corona wel ervoor gezorgd dat Nederlandse clubs dichterbij de zogenaamde subtop van Europa is gekomen. Komt vooral door de strengere regelhandhaving in Nederland, lijkt mij. De luchtballon in vooral zuid-Europa is niet geknapt, wel wat leeggelopen.
Napoli bezet met een omzet van €182,8 miljoen euro plek nr.21 van de rijkste clubs ter wereld.
De marktwaarde van het team van SSC Napoli is bijna 500 miljoen euro; daarmee staan ze op plek 17 van de waardevolste teams ter wereld.
Maar 15 miljoen kunnen ze niet aftikken voor Senesi... uhuh, sure.
 
Napoli bezet met een omzet van €182,8 miljoen euro plek nr.21 van de rijkste clubs ter wereld.
De marktwaarde van het team van SSC Napoli is bijna 500 miljoen euro; daarmee staan ze op plek 17 van de waardevolste teams ter wereld.
Maar 15 miljoen kunnen ze niet aftikken voor Senesi... uhuh, sure.
Nee, daarvoor moeten ze eerst Insigne verkopen aan ons😆.
 

Dick krijgt dus niks, maar dit deel
Feyenoord stelt dat áls de club zich inderdaad plaatst voor de poulefase er met een delegatie van de spelers zal worden gesproken om te kijken hoe ze kunnen meedelen in een deel van de opbrengst.
is wat mij betreft ook bijzonder, er is dus niets vastgelegd over wie waar recht op heeft?
 

Dick krijgt dus niks, maar dit deel
is wat mij betreft ook bijzonder, er is dus niets vastgelegd over wie waar recht op heeft?
Je zou verwachten dat Advocaat bij zijn 87e voetbalcontract wel zou weten waar hij op moet letten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan