Feyenoord

Die wieffert lijkt ook maar graag weg te willen bij feyenoord, is zowat met alle clubs in gesprek

Iedereen wil de voetbal god hebben natuurlijk. Helaas zijn wij kansloos, kunnen nooit aan die vraagprijs van 200 miljard voldoen.
30 miljoen ontvangen voor een zeer beperkte middenvelder die 2 jaar terug nog bij Excelsior speelde. Ben benieuwd hoeveel wij gaan krijgen wanneer we Veerman of Schouten ( met zoveel jaren ervaring in Italië ) gaan verkopen.

Welke subset van de database is er gepakt hier? Midfielders wereldwijd? Eredivisie? Top 10 leagues?
De laatste 365 dagen die het huidig seizoen (in dit geval afgelopen seizoen) een hogere weging geeft, vergeleken met gelijke posities uit 14 competities buiten de top 5 om. Spelers in top 5 competitie worden met top 5 spelers vergeleken

Effe heul snel doorheen gescand want zit op het werk, dus kan zijn dat ik in de haast wat verkeerd heb gelezen of over het hoofd heb gezien

3 assists en 3 goals is dus de inschatting per seizoen. Veel geld voor een box-2-box middenvelder. En o ja, elke wedstrijd pakt hij ook bijna 2 ballen af.

Ik vind het maar matige stats.
Relatief tot de rest zijn het dus helemaal niet zo'n matige stats. Getuige de groene balkjes

Relatief tot de rest zijn het dus helemaal niet zo'n matige stats. Getuige de groene balkjes
Op goals en assists is dus ongeveer één op de drie spelers beter. Zo sterk is dat toch niet? Van de top15 competities. Dat is zo’n beetje inclusief Lichtenstein.

Op goals en assists is dus ongeveer één op de drie spelers beter. Zo sterk is dat toch niet? Van de top15 competities. Dat is zo’n beetje inclusief Lichtenstein.
Die statistieken zijn inderdaad niet súper. Maar eerlijk is eerlijk: Schouten beoordelen we ook niet op zijn scorend vermogen. Hij wordt (volgens mij) ook vergeleken met meer aanvallendere collega's op het middenveld. Dus dat spreekt ook wel in zijn voordeel obv die statistiek

Overigens ben ik helemaal in voor een potje ongefundeerd Feyenoord bashen hoor. Heerlijk is dat. Maar statistisch gezien doet hij het goed

Die statistieken zijn inderdaad niet súper. Maar eerlijk is eerlijk: Schouten beoordelen we ook niet op zijn scorend vermogen. Hij wordt (volgens mij) ook vergeleken met meer aanvallendere collega's op het middenveld. Dus dat spreekt ook wel in zijn voordeel obv die statistiek

Overigens ben ik helemaal in voor een potje ongefundeerd Feyenoord bashen hoor. Heerlijk is dat. Maar statistisch gezien doet hij het goed
Schouten is ook een ander type, vind ik. Wieffer is niet slecht, maar een beetje een grijze muis. Ik mis hem niet bij Oranje.

Schouten is ook een ander type, vind ik. Wieffer is niet slecht, maar een beetje een grijze muis. Ik mis hem niet bij Oranje.
Enige reden waarom ik hem (of De Roon) wel mis is het gebrek aan opties op 6. Naast Schouten moet je nu Blind of Veerman daar neerzetten.

Ik ook niet, maar ik denk niet dat je de gemiddelde speler van het NL elftal kunt halen voor een 30 miljoen. Vooral niet op 24 jarige leeftijd

Terug
Bovenaan Onderaan