Ik vind het één van de mooiere shirts van afgelopen tijd.
Mooiste vind ik nog altijd dat 'Kroatie-shirt' Zwart die geblokte baan.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het één van de mooiere shirts van afgelopen tijd.
Mooiste vind ik nog altijd dat 'Kroatie-shirt' Zwart die geblokte baan.

Niet zo positief..........
Dit item is om het shirt te bashen, of het nu mooi of niet mooi is.
Alleen al de sponsor en het merk is genoeg om het helemaal de grond in te beuken.
 
Ik weet echt niet welke debiel/trendsetter begonnen is met grijs in uitshirtjes, maar het is serieus om te kotsen, bij iedereen gewoon pff :/

[IMG2=JSON]{"data-align":"none","data-size":"full","src":"http:\/\/scontent.cdninstagram.com\/t51.2885-15\/e35\/13266938_532024023664201_2137917022_n.jpg?ig_cache_key=MTI1ODc1OTA0OTM4ODU4Mzk5Ng%3D%3D.2"}[/IMG2]

[IMG2=JSON]{"data-align":"none","data-size":"full","src":"http:\/\/4.bp.blogspot.com\/-PqsoCiXycxU\/UMT4EsWv8SI\/AAAAAAAAAP4\/BLmVhz6tFsQ\/s1600\/hajduk-3rd-away7.png"}[/IMG2]

5716695_922de0aa-afda-4572-bfd4-cfaad9ef661a.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik weet echt niet welke debiel/trendsetter begonnen is met grijs in uitshirtjes, maar het is serieus om te kotsen, bij iedereen gewoon pff :/

[IMG2=JSON]{"data-align":"none","data-size":"full","src":"http:\/\/scontent.cdninstagram.com\/t51.2885-15\/e35\/13266938_532024023664201_2137917022_n.jpg?ig_cache_key=MTI1ODc1OTA0OTM4ODU4Mzk5Ng%3D%3D.2"}[/IMG2]

[IMG2=JSON]{"data-align":"none","data-size":"full","src":"http:\/\/4.bp.blogspot.com\/-PqsoCiXycxU\/UMT4EsWv8SI\/AAAAAAAAAP4\/BLmVhz6tFsQ\/s1600\/hajduk-3rd-away7.png"}[/IMG2]

5716695_922de0aa-afda-4572-bfd4-cfaad9ef661a.jpg

Ik denk dat een roze shirtje jouw geweldig zou staan......
 
Als er ooit een competitie komt voor begrafenisondernemers dan zal 80% ook zo in zwart/grij spelen
:FP:

Een shirt moet iets uitstralen, positiefs of vrolijks, of zakelijk. Bij voetbal is grijs/zwart gewoon dood en dood zonde, letterlijk en figuurlijk.
 
Als er ooit een competitie komt voor begrafenisondernemers dan zal 80% ook zo in zwart/grij spelen
:FP:

Een shirt moet iets uitstralen, positiefs of vrolijks, of zakelijk. Bij voetbal is grijs/zwart gewoon dood en dood zonde, letterlijk en figuurlijk.

Heb jij echt ooit wel eens een keer een dag dat je niet op alles wat met PSV te maken heeft gaat zitten zeiken ?
 
Als er ooit een competitie komt voor begrafenisondernemers dan zal 80% ook zo in zwart/grij spelen
:FP:

Een shirt moet iets uitstralen, positiefs of vrolijks, of zakelijk. Bij voetbal is grijs/zwart gewoon dood en dood zonde, letterlijk en figuurlijk.


Dat jij vindt dat iets positiefs of vrolijks moet zijn. :lol:

Ik zou zeggen, wie de schoen past, trekken hem aan.
 
Heb jij echt ooit wel eens een keer een dag dat je niet op alles wat met PSV te maken heeft gaat zitten zeiken ?

Ja, dan hoor je me stukke minder. Goede dingen en dagen spreken voor zich, ik reageer liever op de nare dingen, en 'gellukig' is er meer dan genoeg om te huilen en klagen bij PSV.

Dus ik ben zeker wel poosje zoet ja.
 
Ja, dan hoor je me stukke minder. Goede dingen en dagen spreken voor zich, ik reageer liever op de nare dingen, en 'gellukig' is er meer dan genoeg om te huilen en klagen bij PSV.

Dus ik ben zeker wel poosje zoet ja.

Ben je wel al onder behandeling voor je manische depressiviteit ?
 
Ben je wel al onder behandeling voor je manische depressiviteit ?

Maak je maar niet druk, ik ben kern gezond :)
Ik heb alleen een schijthekel aan blinde fanboys en mensen die alles maar pikken zonder hun mond open te doen. Er zijn teveel mensen die leven met de gedachte van ''het is van PSV, dus is het automatisch goed en keur ik het dus ook meteen goed" Nou ik dus niet, om een mooie quote uit me verleden er bij te halen, ik heb genoeg liefde en schijt aan PSV :)

Ik kan er van genieten en ik kan het tot de grond afbranden, veel positiefs is er ook amper. Goede gaan weg, prutsers blijven, geld is bijna op, uitshirtjes die niet om aan te zien zijn, juppieeeee allemaal.
 
Ja, dan hoor je me stukke minder. Goede dingen en dagen spreken voor zich, ik reageer liever op de nare dingen, en 'gellukig' is er meer dan genoeg om te huilen en klagen bij PSV.

Dus ik ben zeker wel poosje zoet ja.

Binnenkort gaat Zoet ook weg... Dus niet meer zo heel lang denk ik. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan