Nederlands Elftal

slechts 5 verdedigers tegen een grootmacht als Georgië, Frank is wel een lefgozer.
Ik snap ergens dat hij gezien de kwaliteit vd selectie het wil oefenen.. maar dan hadden we betere tegenstanders moeten charteren, al ging t tegen Schotland nou ook niet bepaald goed. Kijkende naar de poule fase wedstrijden.. daar ga je toch niet 532 spelen lijkt me. Waardeloos systeem. Bondscoach nog veel waardelozer.
 
Ik snap ergens dat hij gezien de kwaliteit vd selectie het wil oefenen.. maar dan hadden we betere tegenstanders moeten charteren, al ging t tegen Schotland nou ook niet bepaald goed. Kijkende naar de poule fase wedstrijden.. daar ga je toch niet 532 spelen lijkt me. Waardeloos systeem. Bondscoach nog veel waardelozer.
Tja, nu ga je vermoedelijk 4 wedstrijden 5-3-2 een systeem inslijten tegen tegenstanders die afwachtend spelen. Wedstrijd na de poulefase, als het om het eggie gaat speel je tegen een compleet andere tegenstander, heb je nog niks aan je oefenen.
 
Ahh, top. Weghorst, Roon en die laffe formatie; weet ik in elk geval zeker dat ik dit prachtige weertje niet hoef te verspillen aan een of andere zaadpot vanavond. Terug het terras op. Frank, held!
 
Dus Weghorst zou eerst niet eens mee gaan, maar omdat er 26 mee mogen, kon ie wel mee. En nu is ie ineens beoogd basisspeler? :braak:

Pfff, nog nooit zo weinig uitgekeken naar een eindronde als nu. En dat is incl. Wk2002, ek2016 en wk2018...
 
Ik weet niet meer zo goed wat ik nu nog over dit Oranje met zijn bondscoach moet zeggen.
Ik had het idee dat de ondergrens allang bereikt was, maar nee. En dan moet de wedstrijd tegen nr 91 van de wereldranking nog beginnen.

Wel goed voor PSV. De (toekomstige) spelers blijven heel en nemen toch wat sportieve frustraties mee naar de club.
 
Gakpo op de tribune wat een koekwaus dan weet je al genoeg over zijn speeltijd in die 3 EK wedstrijden..
Had hem dan tenminste 'uitgetest' in deze onzinnige wedstrijd.
 
Dus Weghorst zou eerst niet eens mee gaan, maar omdat er 26 mee mogen, kon ie wel mee. En nu is ie ineens beoogd basisspeler? :braak:

Pfff, nog nooit zo weinig uitgekeken naar een eindronde als nu. En dat is incl. Wk2002, ek2016 en wk2018...
Ook al zo vreemd.
Gakpo niet eens in de selectie? Had hem dan het jeugd EK laten spelen en had Babel lekker meegenomen voor de sfeer.
Belachelijk ja.
 
Tja Blind weer eens op snelheid geklopt in de 1e minuut zodat de aanvaller 1 op 1 bij de keeper komt. Ik blijf hem een zwakke plek vinden, hoe goed hij ook schijnt mee te passen
 
Als je zo kijkt hoe Dumfries speelt in deze 3-mansverdediging, dan kan ik me niet aan de indruk ontrekken dat Madueke en zeker Van Ginkel dat nog beter in kunnen vullen bij PSV.
Madueke rechtsback.
En gaan.
(Dan wel samen in het rijtje Teze-Ramalho-Mwene-Max)
 
Terug
Bovenaan Onderaan