Ritsu Doan (A)

Ja, is ook een aanname, maar ik zeik m niet af, maar prijs m ook niet de hemel in, simpelweg omdat we niet alle ins en outs kennen. Wat jij doet is afzeiken zonder die ins en outs te kennen, dat vind ik zonde.
Ja want ik haal hem compleet neer in mijn post... Afzeiken en kritisch zijn, 2 hele verschillende dingen. Ik ben kritisch op jdj omdat ik vind dat die niet goed gehandeld heeft. En dat mag.
 
In de laatste 17 competitiewedstrijden 2 goals en 0 assists. Je mag blij zijn als Bielefeld de optie licht. 5 miljoen voor Doan is veel geld. 7,5 miljoen betalen voor Doan die zeer onopvallend speelde bij Groningen is een misdaad tegen de technische directeursgilde.
 
Iedereen gaat er vanuit dat we maar 5 mln voor Doan gaan krijgen. Maar wat nu als Doan naar betere clubs kan en dus niet eens bij Bielefeld wil blijven🤔 Kan PSV er dus meer voor krijgen zolang Doan niet daar tekent. Daar zijn ook manieren voor te bedenken.
Yakuza?
 
Iedereen gaat er vanuit dat we maar 5 mln voor Doan gaan krijgen. Maar wat nu als Doan naar betere clubs kan en dus niet eens bij Bielefeld wil blijven🤔 Kan PSV er dus meer voor krijgen zolang Doan niet daar tekent. Daar zijn ook manieren voor te bedenken.
Normaal gesproken hebben zij het recht om die speler voor een bepaald bedrag over te nemen. Lichten zij die optie niet dan kan je hem proberen te verkopen aan een ander.
 
Normaal gesproken hebben zij het recht om die speler voor een bepaald bedrag over te nemen. Lichten zij die optie niet dan kan je hem proberen te verkopen aan een ander.
Doan moet dan toch ook nog akkoord gaan, anders is het gewoon weer PSV of een andere club dan Bielefeld
 
Directeur van Arminia Bielefeld zei een paar dagen geleden dat het onwaarschijnlijk is dat ze z'n optie lichten. Hebben ze geen budget voor. Maar misschien is het gewoon tactiek om dit nu te zeggen en dat ze het toch doen, wie weet.

Er zullen vast wel andere rechterrijtje Bundesliga clubs zijn die interesse hebben, daarbij kan je de prijs dan onderhandelen. Lijkt me wel gunstig.

 
In de laatste 17 competitiewedstrijden 2 goals en 0 assists. Je mag blij zijn als Bielefeld de optie licht. 5 miljoen voor Doan is veel geld. 7,5 miljoen betalen voor Doan die zeer onopvallend speelde bij Groningen is een misdaad tegen de technische directeursgilde.
Met 5 goals is hij mede-topscoorder bij Armenia. Terwijl hij me niet de persoon lijkt voor de doelpunten. Voor een degradatiekandidaat is het gewoon moelijker scoren en zal een doelpuntaantal vaak wat minder zijn. Maar Doan is gewoon enorm belangrijk geweest voor Armenia. Ik vond hem voor de leeftijd ook best goed doen bij Groningen. Dus zeer onopvallend vind ik niet terecht. Was eigenlijk gewoon een prima speler en een talent.

Nu nog is hij 22/23 en heeft zojuist een jaar bundesliga ervaring opgedaan. Kan me best voorstellen dat hij nog stappen gaat maken. Voor nu is het denk ik het beste, voor alle partijen, als Armenia de optie ligt. Want daar is hij een basisspeler terwijl hij hier op de bank zal belanden. Maar goed als Armenia hem niet kan betalen dan zie ik het best zitten om Doan nog een kans te geven. Zeker als Mo gaat kan Doan nog van belang zijn.
 
Directeur van Arminia Bielefeld zei een paar dagen geleden dat het onwaarschijnlijk is dat ze z'n optie lichten. Hebben ze geen budget voor. Maar misschien is het gewoon tactiek om dit nu te zeggen en dat ze het toch doen, wie weet.

Er zullen vast wel andere rechterrijtje Bundesliga clubs zijn die interesse hebben, daarbij kan je de prijs dan onderhandelen. Lijkt me wel gunstig.


Ook de schuld van John, wie spreekt er nou 5 miljoen af met een club die een laag budget heeft. Prutser.
 
Iedereen gaat er vanuit dat we maar 5 mln voor Doan gaan krijgen. Maar wat nu als Doan naar betere clubs kan en dus niet eens bij Bielefeld wil blijven🤔 Kan PSV er dus meer voor krijgen zolang Doan niet daar tekent. Daar zijn ook manieren voor te bedenken.
Precies. De optie niet lichten geeft PSV de mogelijkheid er nog een paar miljoentjes bij te snoepen.
 
Arminia heeft toch besloten om de koopoptie niet te lichten. Verkopen voor meer dan 5M hoop ik of misschien nog een kans geven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan