Israël & Palestina

Waarom denk je dan dat de Oeigoeren bijvoorbeeld niet gered worden? Ligt daar de waarheid ook in het midden? Of wat te denken van de 2de wereldoorlog? Die begon in 1939, maar wist je dat concentratiekampen al vanaf 1933 bestonden? Durf je nu ook te zeggen dat in de jaren ertussen, de waarheid in het midden lag?

Als dit jouw beeld van 'fair kijken' is, dan laat ik je een laatste ding zeggen: jouw poging tot fair kijken is niks waard.


Wat je opnoemt zijn idd zwarte hoofdstukken in menselijke geschiedenis, die extreem eenzijdig uitpakten maar vroeg of laat kwamen er wel sancties of gerechtigheid in sommige gevallen. Wat het leed en schade niet oplost maar er werd verantwoording en straf genomen vroeg of laat. Palestina kwestie blijft gevoelig omdat mensen alles aangrijpen om Israël maar aan te pakken. (geloof)

Burgeroorlog in Jemen, waar waren de dam demonstranten toen? De soennieten en sjiïeten slachtpartijen? Taliban die Afghanistan verkrachte, IS die dood en verderf zaaide, maaaaaaaaaaaaaar als men de kans krijgt om tegen Israël te schoppen dan is men online en offline als eerste bij. (geloof vs geloof)

Er is sprake van terreur van beide kanten hier, maar groot gedeelte van alle shit is pure jodenhaat, puur het feit dat Israël al bestaat.
 
Er is sprake van terreur van beide kanten hier, maar groot gedeelte van alle shit is pure jodenhaat, puur het feit dat Israël al bestaat.
Ja, dat ze de Palestijnen onderdrukken, onteigenen, medische zorg onthouden, als beesten behandelen zal vast veel minder een rol spelen :FP: :FP:
 
  • Leuk
Reactions: IPF
mij praat helemaal niet goed wat de Israëli’s doen maar er heerst hier wel een héééle eenzijdige benadering. Blijkbaar vindt niemand het echt storend dat er zoveel antisemitisme bestaat nog steeds.

Als je onze post ziet als anti-semitisme dan begrijp je duidelijk niet wat de de Joden als 50 jaar doen tegen de Palestijnen. Ik heb het nergens over het vermoorden of uitroeien van de Joden, ik wil wel dat ze de Palestijnen eens gaan respecteren en ze als mensen gaan behandelen.

Dat alles weer gekoppeld wordt aan anti-semitisme als we de waarheid zeggen, dat het Joodse leger kinderen vermoord is wel erg sterk. Of als ze mensen weer eens uit hun huis trappen. Laat ik het anders zeggen, mocht een Belg of Duitser mij ooit mijn huis uit willen trappen of mijn land willen bezetten dan zou ik net zo reageren als de Palestijnen doen.
 
Ja, dat ze de Palestijnen onderdrukken, onteigenen, medische zorg onthouden, als beesten behandelen zal vast veel minder een rol spelen :FP: :FP:

Aha ok, ja dan mag je idd antisemitisme in de strijd gooien, kijk ff wat ze allemaal in a'dam op de dam roepen.
Bij de volgende islamitische aanslag mogen wij dus ook roepen dat alle kut moslims dood moeten of terug naar hun eigen woestijn? Wel zo fair toch :love:
 
Aha ok, ja dan mag je idd antisemitisme in de strijd gooien, kijk ff wat ze allemaal in a'dam op de dam roepen.
Bij de volgende islamitische aanslag mogen wij dus ook roepen dat alle kut moslims dood moeten of terug naar hun eigen woestijn? Wel zo fair toch :love:
Hadden het over de situatie in M-O, over de oorsprong van het huidige conflict. Je verlegt de discussie (zoals zovaak). Kortom, je argument is kut anders zou je het wel verdedigen.
 
Aha ok, ja dan mag je idd antisemitisme in de strijd gooien, kijk ff wat ze allemaal in a'dam op de dam roepen.
Bij de volgende islamitische aanslag mogen wij dus ook roepen dat alle kut moslims dood moeten of terug naar hun eigen woestijn? Wel zo fair toch :love:
Doen we toch ook?
 
Wat je opnoemt zijn idd zwarte hoofdstukken in menselijke geschiedenis, die extreem eenzijdig uitpakten maar vroeg of laat kwamen er wel sancties of gerechtigheid in sommige gevallen. Wat het leed en schade niet oplost maar er werd verantwoording en straf genomen vroeg of laat. Palestina kwestie blijft gevoelig omdat mensen alles aangrijpen om Israël maar aan te pakken. (geloof)

Burgeroorlog in Jemen, waar waren de dam demonstranten toen? De soennieten en sjiïeten slachtpartijen? Taliban die Afghanistan verkrachte, IS die dood en verderf zaaide, maaaaaaaaaaaaaar als men de kans krijgt om tegen Israël te schoppen dan is men online en offline als eerste bij. (geloof vs geloof)

Er is sprake van terreur van beide kanten hier, maar groot gedeelte van alle shit is pure jodenhaat, puur het feit dat Israël al bestaat.
Niet heel verrassend dit staaltje whataboutism van jouw kant. Je hebt al vaak bewezen dat je een kei bent in dingen ontwijken bij discussies. Laat het voor iedereen duidelijk wezen dat je geen een vraag van mij beantwoord hebt.
Dat je andere dingen erbij haalt, heeft nu helemaal niets te maken met deze kwestie. Als een jood iets fout doet, doet hij iets fout net als bij een moslim. Je verschuilen achter 'dat is jodenhaat' wanneer iemand dat zegt is ordinair.

Laat ook weer zien dat je helemaal geen besef hebt bij de wereldwijde protesten tegen bijvoorbeeld de Saudis die in Yemen alles wat God verboden heeft aan het plegen zijn. Dat waar jij moslims van beschuldigd, doe jij met israeliers. Sterker nog, jij bagatelliseert het. Tereur aan beide kanten zeg je. Je durft niet toe te geven dat het tereur van de israelische kant vele malen groter is. Over zwarten en moslims kan je je bek niet vaak genoeg open trekken, maar nu ben je ineens je schouders aan het ophalen. Wat jouw aartsvijand akwasi doet, is een zandkorrel vergeleken met het woestijn van israel.
 
Er werden voortdurend antisemitische leuzen geroepen. Eveneens een Joods monument beklad in Cuijk. Schandelijk is dat gewoon. Ik erger me gewoon aan het feit dat iedereen hier de mond vol heeft over de wandaden van Israël waar Hamas alleen al deze week 3000(!!!) raketten op Israëlische steden heeft afgevuurd (ze kunnen alleen blijkbaar niet zo goed mikken als de Israëli’s) en er wereldwijd gedemonstreerd wordt tegen deze geweldsescalatie waar constant antisemitische leuzen worden geroepen. En dergelijke reacties heb ik hier op het forum (niet van iedereen) ook al voorbij zien komen. Dus wel degelijk sprake van antisemitisme helaas.
Dat staat overigens los van het feit dat ik het geweld van beide kanten afkeur en dat er ook alleen maar verliezers zijn in dit conflict. Het gejank over burgerdoden als je militaire installaties bewust tussen de burgerbevolking plaatst is m.i. dan ook hypocriet. Het feit dat de Palestijnse bevolking dat schijnbaar prima vindt is ook dubieus.
Maar blijkbaar is het not done om een mening te hebben die niet strookt met de linkse lobby. Het zij zo dan. Meer ga ik er niet meer over zeggen.
Je bent blijkbaar niet op de hoogte van het feit dat de Israëli's een veel beter wapenarsenaal hebben dan de Palestijnen en een zeer goed raketafweersysteem. Ik zie niet in hoe links nu tegen de Joden is. Dat was rechts toch? Of is dat iedereen? Iedereen mag hier een eigen mening hebben. Maar voer gewoon een open discussie met argumenten. Weglopen lijkt mij een teken van ongelijk?

Ik vind het spijtig dat hier in Nederland Joden worden aan gesproken op het conflict in Israël en dat er Joodse monumenten beklad worden. Typisch voor deze tijd. Mensen reageren snel primair en beschuldigen vaak de verkeerde partij. Echter, deze verkeerde reacties hebben dus niets met het conflict te maken en m.i. ook niets met het antisemitisme ten opzichte van Israëlische Joden (klaarblijkelijk wel tegen Nederlandse Joden, wat dus nogal raar is).
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Sterker nog, jij bagatelliseert het. Tereur aan beide kanten zeg je. Je durft niet toe te geven dat het tereur van de israelische kant vele malen groter is. Over zwarten en moslims kan je je bek niet vaak genoeg open trekken, maar nu ben je ineens je schouders aan het ophalen. Wat jouw aartsvijand akwasi doet, is een zandkorrel vergeleken met het woestijn van israel.

Tegen Israël als militair grootmacht zijn niet veel mensen/landen opgewassen, als zij willen vegen ze heel het gebied van de kaart in een paar uur en klaar. Dat er sprake van terreur is van beide kanten is ook logisch, dat is in elke conflictsituatie. Beide die het op zelfverdediging gooien enz zal allemaal best, daarom kies ik bewust geen kant. Ik ga alleen niet mee met alle propaganda die ook volop bezig is waardoor de 1 zielig word gemaakt en de ander automatisch fout.

En ja dan kan men 50 feiten halen waarom Palestijnen zo mogen doen, maar er zijn vast ook mensen die 50 punten kunnen noemen waarom Israël dit zo doet en hoe dat te verrechtvaardigen is vanaf hun kant. Ik ken ze niet en niemand hier van ons, ik oordeel over de buitenschil van het hele incident wat ik zie.
 
Tegen Israël als militair grootmacht zijn niet veel mensen/landen opgewassen, als zij willen vegen ze heel het gebied van de kaart in een paar uur en klaar. Dat er sprake van terreur is van beide kanten is ook logisch, dat is in elke conflictsituatie. Beide die het op zelfverdediging gooien enz zal allemaal best, daarom kies ik bewust geen kant. Ik ga alleen niet mee met alle propaganda die ook volop bezig is waardoor de 1 zielig word gemaakt en de ander automatisch fout.

En ja dan kan men 50 feiten halen waarom Palestijnen zo mogen doen, maar er zijn vast ook mensen die 50 punten kunnen noemen waarom Israël dit zo doet en hoe dat te verrechtvaardigen is vanaf hun kant. Ik ken ze niet en niemand hier van ons, ik oordeel over de buitenschil van het hele incident wat ik zie.
Als ik het allemaal zo lees ontwijk je vooral vragen en ben je vooral aan het zenden zonder op punten van anderen in te gaan. Zeker bij zo`n gevoelig onderwerp niet erg handig als je het mij vraagt.. Nuance ontbreekt volledig.. jammer..
 
En ja dan kan men 50 feiten halen waarom Palestijnen zo mogen doen, maar er zijn vast ook mensen die 50 punten leugens kunnen noemen waarom Israël dit zo doet en hoe dat te verrechtvaardigen is vanaf hun kant. Ik ken ze niet en niemand hier van ons, ik oordeel over de buitenschil van het hele incident wat ik zie.
Verbeterd voor je.

Maar wat velen toevallig weer zeggen over discussiëren met jou, daar heb ik geen behoefte meer aan. Als je niks nuttigs aan discussies hebt toe te voegen, is het beter om stil te blijven. Als ik tegen een muur wil praten, heb ik er genoeg thuis, daar heb ik jou niet voor nodig.
 
Als ik het allemaal zo lees ontwijk je vooral vragen en ben je vooral aan het zenden zonder op punten van anderen in te gaan. Zeker bij zo`n gevoelig onderwerp niet erg handig als je het mij vraagt.. Nuance ontbreekt volledig.. jammer..

Eindeloze discussie blijft dit, en niemand heeft gelijk hoe graag sommige dat ook willen of denken van zich zelf :)
Ik bekijk het van een groot afstand en hoogte, dus heel breed getrokken. Oplossingen of antwoorden heb ik op zoveel dingen niet nee, anders zat ik niet hier maar had ik een heel ander rol in de maatschappij gehad. Wat mij stoort is dat alles van 1 kant wel geroepen kan en mag worden nu, door mensen/landen bij wie Jodenhaat met de paplepel is ingegoten. Dat er maar steeds over 1 boosdoener word gesproken, in een oorlog zijn het altijd 2 ongeacht hoe groot het aandeel van de een is, onschuldig is zelden iemand.

En men roept dat Israël altijd maar ingedekt word met alles, men is vergeten dat de holocaust lesstoffen tot ophef zorgen bij de niet westerse leerlingen en dus ongewenst werden verklaard? Joodse scholen bewaakt worden, Joodse graven die nu vernield worden. Is heel makkelijk om te zeggen Joden kunnen alles doen en komen met alles weg, maar dat geld net zo voor de moslims, niemand durft gevoelige discussies over hun aan te kaarten in de politiek of maatschappij, maar ook zij worden volop gedekt en voorgetrokken. Demonstratierecht bij corona mag niet, maar op de dam mag je joden wel voor alles uitmaken.

Samengevat, oorlog is slecht, ongeacht wie of welk geloof tegen elkaar. Maar in het M-O discussie is dat normaal allemaal, al was Israël poeslief zouden andere alsnog hun als buitenbeentje porren net zo lang tot ze uithalen en dan roepen zie je joden zijn slecht. Ik vind het alleen knap dat mensen dan zo overtuigd altijd 1 kant kunnen kiezen
 
Eindeloze discussie blijft dit, en niemand heeft gelijk hoe graag sommige dat ook willen of denken van zich zelf :)
Ik bekijk het van een groot afstand en hoogte, dus heel breed getrokken. Oplossingen of antwoorden heb ik op zoveel dingen niet nee, anders zat ik niet hier maar had ik een heel ander rol in de maatschappij gehad. Wat mij stoort is dat alles van 1 kant wel geroepen kan en mag worden nu, door mensen/landen bij wie Jodenhaat met de paplepel is ingegoten. Dat er maar steeds over 1 boosdoener word gesproken, in een oorlog zijn het altijd 2 ongeacht hoe groot het aandeel van de een is, onschuldig is zelden iemand.

En men roept dat Israël altijd maar ingedekt word met alles, men is vergeten dat de holocaust lesstoffen tot ophef zorgen bij de niet westerse leerlingen en dus ongewenst werden verklaard? Joodse scholen bewaakt worden, Joodse graven die nu vernield worden. Is heel makkelijk om te zeggen Joden kunnen alles doen en komen met alles weg, maar dat geld net zo voor de moslims, niemand durft gevoelige discussies over hun aan te kaarten in de politiek of maatschappij, maar ook zij worden volop gedekt en voorgetrokken. Demonstratierecht bij corona mag niet, maar op de dam mag je joden wel voor alles uitmaken.

Samengevat, oorlog is slecht, ongeacht wie of welk geloof tegen elkaar. Maar in het M-O discussie is dat normaal allemaal, al was Israël poeslief zouden andere alsnog hun als buitenbeentje porren net zo lang tot ze uithalen en dan roepen zie je joden zijn slecht. Ik vind het alleen knap dat mensen dan zo overtuigd altijd 1 kant kunnen kiezen
Man man man, er is een casus, jij roept A. een andere forummer komt met argumenten dat A nergens op slaat, jij reageert op die post, zonder hierbij ook maar enige aandacht aan punt A te schenken. Maar je hebt het absolute gelijk en brengt punt B in. Een volgende forummer komt met argumenten dat punt B nergens op slaat, ook dat negeer je en je brengt C. in.

En dat doe je niet alleen hier maar in diverse topics, 'stoer' tegendraads zijn maar inhoudelijk werkelijk 0,0 opbrengen in de discussie, ik sluit mij, voor zover het mij lukt en jij niet te grote onzin verkondigt bij Nep Scout aan.
 
Wat CDA en VVD hadden afgelopen weken is een conflict, als er doden vallen, gebouwen instorten en er tig rakketen heen en weer vliegen mag je gerust oorlog noemen :FP: En oorlogen zijn altijd unfair, dat kan alleen fair zijn als Rusland & USA morgen gaan oorlogvoeren, dat komt in de buurt van eerlijk maar USA wint het als nog vrij gemakkelijk, alle overige mixen zijn al bij voorbaat oneerlijk.
🧐
Wat je opnoemt zijn idd zwarte hoofdstukken in menselijke geschiedenis, die extreem eenzijdig uitpakten maar vroeg of laat kwamen er wel sancties of gerechtigheid in sommige gevallen. Wat het leed en schade niet oplost maar er werd verantwoording en straf genomen vroeg of laat. Palestina kwestie blijft gevoelig omdat mensen alles aangrijpen om Israël maar aan te pakken. (geloof)

Burgeroorlog in Jemen, waar waren de dam demonstranten toen? De soennieten en sjiïeten slachtpartijen? Taliban die Afghanistan verkrachte, IS die dood en verderf zaaide, maaaaaaaaaaaaaar als men de kans krijgt om tegen Israël te schoppen dan is men online en offline als eerste bij. (geloof vs geloof)

Er is sprake van terreur van beide kanten hier, maar groot gedeelte van alle shit is pure jodenhaat, puur het feit dat Israël al bestaat.
😅
Aha ok, ja dan mag je idd antisemitisme in de strijd gooien, kijk ff wat ze allemaal in a'dam op de dam roepen.
Bij de volgende islamitische aanslag mogen wij dus ook roepen dat alle kut moslims dood moeten of terug naar hun eigen woestijn? Wel zo fair toch :love:
🤦🏻‍♂️
Tegen Israël als militair grootmacht zijn niet veel mensen/landen opgewassen, als zij willen vegen ze heel het gebied van de kaart in een paar uur en klaar. Dat er sprake van terreur is van beide kanten is ook logisch, dat is in elke conflictsituatie. Beide die het op zelfverdediging gooien enz zal allemaal best, daarom kies ik bewust geen kant. Ik ga alleen niet mee met alle propaganda die ook volop bezig is waardoor de 1 zielig word gemaakt en de ander automatisch fout.

En ja dan kan men 50 feiten halen waarom Palestijnen zo mogen doen, maar er zijn vast ook mensen die 50 punten kunnen noemen waarom Israël dit zo doet en hoe dat te verrechtvaardigen is vanaf hun kant. Ik ken ze niet en niemand hier van ons, ik oordeel over de buitenschil van het hele incident wat ik zie.
😒
Eindeloze discussie blijft dit, en niemand heeft gelijk hoe graag sommige dat ook willen of denken van zich zelf :)
Ik bekijk het van een groot afstand en hoogte, dus heel breed getrokken. Oplossingen of antwoorden heb ik op zoveel dingen niet nee, anders zat ik niet hier maar had ik een heel ander rol in de maatschappij gehad. Wat mij stoort is dat alles van 1 kant wel geroepen kan en mag worden nu, door mensen/landen bij wie Jodenhaat met de paplepel is ingegoten. Dat er maar steeds over 1 boosdoener word gesproken, in een oorlog zijn het altijd 2 ongeacht hoe groot het aandeel van de een is, onschuldig is zelden iemand.

En men roept dat Israël altijd maar ingedekt word met alles, men is vergeten dat de holocaust lesstoffen tot ophef zorgen bij de niet westerse leerlingen en dus ongewenst werden verklaard? Joodse scholen bewaakt worden, Joodse graven die nu vernield worden. Is heel makkelijk om te zeggen Joden kunnen alles doen en komen met alles weg, maar dat geld net zo voor de moslims, niemand durft gevoelige discussies over hun aan te kaarten in de politiek of maatschappij, maar ook zij worden volop gedekt en voorgetrokken. Demonstratierecht bij corona mag niet, maar op de dam mag je joden wel voor alles uitmaken.

Samengevat, oorlog is slecht, ongeacht wie of welk geloof tegen elkaar. Maar in het M-O discussie is dat normaal allemaal, al was Israël poeslief zouden andere alsnog hun als buitenbeentje porren net zo lang tot ze uithalen en dan roepen zie je joden zijn slecht. Ik vind het alleen knap dat mensen dan zo overtuigd altijd 1 kant kunnen kiezen
🤔
 
En dat doe je niet alleen hier maar in diverse topics, 'stoer' tegendraads zijn maar inhoudelijk werkelijk 0,0 opbrengen in de discussie, ik sluit mij, voor zover het mij lukt en jij niet te grote onzin verkondigt bij Nep Scout aan.

Niks stoers aan, ik geef alleen weinig toe en ontken ook weinig. Veel dingen kunnen we moeilijk oneens over zijn, maar genoeg waar de meningen over verschillen. Iedereen heeft in deze discussie zijn eigen feiten en waarheden, ik laat iedereen maar geloven wat hij wilt of welke kant hij ook kiest, ik focus me op luchtere onderwerpen vanaf nu dit is mij te eindeloos, aangezien dit al 75 jaar speelt zie ik er ook geen eind aan komen. :sleep:
 
Er werden voortdurend antisemitische leuzen geroepen. Eveneens een Joods monument beklad in Cuijk. Schandelijk is dat gewoon. Ik erger me gewoon aan het feit dat iedereen hier de mond vol heeft over de wandaden van Israël waar Hamas alleen al deze week 3000(!!!) raketten op Israëlische steden heeft afgevuurd (ze kunnen alleen blijkbaar niet zo goed mikken als de Israëli’s) en er wereldwijd gedemonstreerd wordt tegen deze geweldsescalatie waar constant antisemitische leuzen worden geroepen. En dergelijke reacties heb ik hier op het forum (niet van iedereen) ook al voorbij zien komen. Dus wel degelijk sprake van antisemitisme helaas.
Dat staat overigens los van het feit dat ik het geweld van beide kanten afkeur en dat er ook alleen maar verliezers zijn in dit conflict. Het gejank over burgerdoden als je militaire installaties bewust tussen de burgerbevolking plaatst is m.i. dan ook hypocriet. Het feit dat de Palestijnse bevolking dat schijnbaar prima vindt is ook dubieus.
Maar blijkbaar is het not done om een mening te hebben die niet strookt met de linkse lobby. Het zij zo dan. Meer ga ik er niet meer over zeggen.

Hamas heeft eigen gebouwde raketten met nog geen 10% van de kwaliteit als die van Israel, daarnaast maakt Israel gebruik van het Amerikaans luchtafweergeschut. Hamas heeft geen schijn van kans (en dat spaart levens, dus vind ik uitstekend). Heeft dus niks met mikken te maken en alles met geld / middelen. Israel wordt nou eenmaal gesteund door het Westen en Palestina niet. Daarmee keur ik 3.000 raketten absoluut niet goed. Maar als Israel daar 10% van terug schiet (wat ze doen!) dan vallen er tientallen slachtoffers meer aan Palestijnse kant. Rara, hoe kan dat..

En je mag een mening hebben hoor, maar de protesten zijn niet antisemitisch. Het is anti-Israel, zonder dat daar "joden" bijgehaald worden. Dat is waar we tegen ageren. Totaal geen sprake van antisemitisme dus, en ik vind het bijzonder verwerpelijk dat je mij en anderen dat in de mond legt. Ik ben klaar met de slachtofferrol van Israel. Het wordt tijd dat er keiharde sancties komen vanuit Europa naar Israel. Stoppen met dit landjepik en het verjagen van Palestijnen uit hun eigen land. Opnieuw is het namelijk Israel dat de aanstichter is van het geweld, door Palestijnen (onrechtmatig) uit hun huis te schoppen. En dat in de Ramadan. Toeval? Neuh.
 
Niks stoers aan, ik geef alleen weinig toe en ontken ook weinig. Veel dingen kunnen we moeilijk oneens over zijn, maar genoeg waar de meningen over verschillen. Iedereen heeft in deze discussie zijn eigen feiten en waarheden, ik laat iedereen maar geloven wat hij wilt of welke kant hij ook kiest, ik focus me op luchtere onderwerpen vanaf nu dit is mij te eindeloos, aangezien dit al 75 jaar speelt zie ik er ook geen eind aan komen. :sleep:
Waarom moet er sowieso een kant gekozen worden.. Ik vind die tegenstellingen echt bullshit. Iedereen wil volgens mij dat het daar rustig wordt. Daar moet je beginnen. Gelukkig wordt er internationaal opgeroepen tot diplomatie. Als je de boel daar echt wil stabiliseren dan moet je desnoods maar weer een nieuw akkoord op tafel leggen. In ieder geval (weer) om de tafel. Of je nu pro Israël of Palestina bent. Dat wordt een lange diplomatieke weg..
 
Waarom moet er sowieso een kant gekozen worden.. Ik vind die tegenstellingen echt bullshit. Iedereen wil volgens mij dat het daar rustig

Wishfull thinking, de kanten worden meestal bewust gekozen en een klein deel onbewust. En iedereen wilt vrede ja, maar geen van de partijen zal water bij de wijn doen. Ga er maar van uit dat dit nog 75 jaar drama blijft daar. Op zich prima mits er geen militaire drama en spanningen zijn, bekvechten onderling is prima mee te leven.
 
bekvechten onderling is prima mee te leven.
Volgens mij is het nu net het probleem dat er voor een kant niet mee te leven is. Continu verdreven worden uit huizen, groeiende bevolking, kleiner woongebied, meer beperkingen en controles. Water, stroom en internet dat regelmatig afgesloten wordt. Baanonzekerheid door gesloten grenzen.
 
Volgens mij is het nu net het probleem dat er voor een kant niet mee te leven is. Continu verdreven worden uit huizen, groeiende bevolking, kleiner woongebied, meer beperkingen en controles. Water, stroom en internet dat regelmatig afgesloten wordt. Baanonzekerheid door gesloten grenzen.
Precies, het is geen gelijke strijd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan