Nou willen die grootmuilen komende zondag ook nog een erehaag van Feyenoord.
Hoe zielig en arrogant kun je zijn om dat te willen?
Ze kunnen ook nooit normaal doen daar.
 
Nou willen die grootmuilen komende zondag ook nog een erehaag van Feyenoord.
Hoe zielig en arrogant kun je zijn om dat te willen?
Ze kunnen ook nooit normaal doen daar.
Volgens mij komt dit niet vanuit Ajax zelf, maar de Ajax aanbiddende media. Als je sensatie wil moet je de comment sectie op VI eens lezen onder het bericht over advocaat die reageert op de erehaag. Gaat los daar

Zelf vind ik die erehaag complete onzin. Mooie traditie wanneer het altijd al zo is geweest, teken van respect. Maar nu ineens ermee beginnen kan ik me totaal niet in vinden.
 
Volgens mij komt dit niet vanuit Ajax zelf, maar de Ajax aanbiddende media. Als je sensatie wil moet je de comment sectie op VI eens lezen onder het bericht over advocaat die reageert op de erehaag. Gaat los daar

Zelf vind ik die erehaag complete onzin. Mooie traditie wanneer het altijd al zo is geweest, teken van respect. Maar nu ineens ermee beginnen kan ik me totaal niet in vinden.
Ik weet wel dat ajax destijds, na de 3-0, in Eindhoven niet wist hoe snel ze van het veld konden gaan.
 
Ach, Advocaat heeft al moeite genoeg om zijn spelers fatsoenlijk op het veld te krijgen, laat staan dat hij ze netjes op een rijtje kan zetten...
 
Nou willen die grootmuilen komende zondag ook nog een erehaag van Feyenoord.
Hoe zielig en arrogant kun je zijn om dat te willen?
Ze kunnen ook nooit normaal doen daar.

Ajax vormde in 2018 geen erehaag voor landskampioen PSV

link

Ajax-coach Erik ten Hag zou het op prijs stellen als Feyenoord zondag zijn ploeg feliciteert met het behalen van de landstitel. Een erehaag zou mogelijk zijn, iets wat Ten Hag drie jaar geleden niet deed bij kampioen PSV.

Het hoeft ook helemaal niet zo'n erehaag.
Nergens voor nodig. :rolleyes:
 

Ajax vormde in 2018 geen erehaag voor landskampioen PSV

link

Ajax-coach Erik ten Hag zou het op prijs stellen als Feyenoord zondag zijn ploeg feliciteert met het behalen van de landstitel. Een erehaag zou mogelijk zijn, iets wat Ten Hag drie jaar geleden niet deed bij kampioen PSV.

Het hoeft ook helemaal niet zo'n erehaag.
Nergens voor nodig. :rolleyes:
Dat was ook niet de wedstrijd nadat wij kampioen werden, slechte vergelijking om je gelijk te willen halen.
 
Maar in de Europese finales wordt de erehaag ook niet gevormd in de eerste wedstrijd van het volgende seizoen...
Ja, nou best. Lees dat die erehaag bv door Roda bij ons werd gedaan 1e wedstrijd nadat we kampioen waren geworden. T is hier geen traditie dus laten we ajb niet zeiken om te zeiken zeg.
 
Het gaat waarschijnlijk niet om de haag maar om Ten Hag. :cautious: ;)
Ten Ha[a]g zeikt dus mijns inziens. Maar de wedstrijd PSV-ajax heeft daar geen kont mee te maken. Geen aandacht aanbesteden, morgen genieten hoe feyenoord geslacht wordt en balen dat die :SC: wint.
 
Terug
Bovenaan Onderaan