Brrrrr kut Spurs. Willen blijkbaar ook nog eens Ten Hag wegplukken bij ons, lees ik nu. Wat een ontzettende kutclub. Kutclub, gewoon helemaal kut! En anders niets!

Ten Hag zal in Amsterdam pas echt gemist worden wanneer zijn opvolger lang niet hetzelfde rendement uit de spelersgroep haalt als onze Tukkerse Tovenaar. Lang niet altijd eens geweest met zijn keuzes, maar hij heeft uitstekend gepresteerd. Zijn cijfers zijn ongekend.

Bah, balen dit. Kut Spurs.
 
Net zoals de afgelopen 3 jaar?

In jaar 1 hebben we het zelf ongelofelijk laten liggen, daar hadden we gewoon kampioen moeten worden
Jaar 2, dat was een van de slechtste selecties die we in jaren hebben gehad
Jaar 3, was gewoon niet goed genoeg.

1 ding is wel zeker. Ten Hag blijft Ten Hag. Die heeft ieder seizoen een aantal maanden nodig om door te hebben dat zijn systeem soms voor geen meter werkt. Dan gaat hij bijvoorbeeld maanden met Labyad aankloten en in de CL zijn hele succesvolle systeem met Tadic in de spits niet meer hanteren. Totdat hij na een half jaar het licht ziet en gaat doen wat de gemiddelde persoon al vanaf dag 1 riep. Hij maakt vaak genoeg misstappen waar wij dan van moeten profiteren. Ondanks dat we natuurlijk de komende 38 jaar 150% kansloos zijn, is het wel leuk als we een keer met maar 15 punten verschil 2e worden met ons prutsclubje.
 
robpsv11 - heb je college statistiek gehad van Q? (38 jaar, 150%)

Ik ben het met jullie allemaal eens. Ten Hag heeft z'n fratsen. Niet voor niets noem ik hem onze Tukkerse Tovenaar.

Dat neemt niet weg dat zijn statistieken van een andere planeet lijken. Stond vandaag weer een mooi artikel over in VI. Ronduit indrukwekkend in alle competities, kan niet anders zeggen. Hij haalt er - hoe je het wendt of keert - steeds weer veel uit. En ja, er zijn uiteraard nuances, zoals dat PSV het hier en daar heeft laten liggen, etc. Maar net zoals dat het te makkelijk is om TH alleen obv zijn statistieken te bombarderen tot de Tukkerse Pep, is het te makkelijk om te doen alsof zijn prestaties alleen tot bloei zijn gekomen door andermans falen. De waarheid zal ergens in het midden liggen.

Wel 100% met Rob eens dat ik hoop dat we komend seizoen gvd eens vanaf het begin met een logische opstelling aanvangen en de Labyadjes en Promesjes ons bespaard blijven. Maar daar heb ik opzich wel vertrouwen in.
 
robpsv11 - heb je college statistiek gehad van Q? (38 jaar, 150%)

Ik ben het met jullie allemaal eens. Ten Hag heeft z'n fratsen. Niet voor niets noem ik hem onze Tukkerse Tovenaar.

Dat neemt niet weg dat zijn statistieken van een andere planeet lijken. Stond vandaag weer een mooi artikel over in VI. Ronduit indrukwekkend in alle competities, kan niet anders zeggen. Hij haalt er - hoe je het wendt of keert - steeds weer veel uit. En ja, er zijn uiteraard nuances, zoals dat PSV het hier en daar heeft laten liggen, etc. Maar net zoals dat het te makkelijk is om TH alleen obv zijn statistieken te bombarderen tot de Tukkerse Pep, is het te makkelijk om te doen alsof zijn prestaties alleen tot bloei zijn gekomen door andermans falen. De waarheid zal ergens in het midden liggen.

Wel 100% met Rob eens dat ik hoop dat we komend seizoen gvd eens vanaf het begin met een logische opstelling aanvangen en de Labyadjes en Promesjes ons bespaard blijven. Maar daar heb ik opzich wel vertrouwen in.
65% kans van niet :cautious:
 
robpsv11 - heb je college statistiek gehad van Q? (38 jaar, 150%)

Ik ben het met jullie allemaal eens. Ten Hag heeft z'n fratsen. Niet voor niets noem ik hem onze Tukkerse Tovenaar.

Dat neemt niet weg dat zijn statistieken van een andere planeet lijken. Stond vandaag weer een mooi artikel over in VI. Ronduit indrukwekkend in alle competities, kan niet anders zeggen. Hij haalt er - hoe je het wendt of keert - steeds weer veel uit. En ja, er zijn uiteraard nuances, zoals dat PSV het hier en daar heeft laten liggen, etc. Maar net zoals dat het te makkelijk is om TH alleen obv zijn statistieken te bombarderen tot de Tukkerse Pep, is het te makkelijk om te doen alsof zijn prestaties alleen tot bloei zijn gekomen door andermans falen. De waarheid zal ergens in het midden liggen.

Wel 100% met Rob eens dat ik hoop dat we komend seizoen gvd eens vanaf het begin met een logische opstelling aanvangen en de Labyadjes en Promesjes ons bespaard blijven. Maar daar heb ik opzich wel vertrouwen in.
Jij hebt een dusdanige omslag getoond m.b.t. Ten Hag, van TH criticus tot TH-wappie, dat ik niet weet of ik dit soort posts serieus moet nemen, zeker als je woorden gaat gebruiken zoals 'Tukkerse tovenaar'. Maakt het er niet echt geloofwaardig op bij mij :lmao:
 
Lokale wc juffrouw is d
robpsv11 - heb je college statistiek gehad van Q? (38 jaar, 150%)

Jij + niemand hier kan het hebben als men beweert dat PSV geen kans heeft om kampioen te worden aankomende 10 jaar, ja op papier maar in praktijk nee. Dan kloppen de statistieken niet, ben je nepfan of heb je geen verstand van voetbal altijd.. Wat worden de aankomende jaren toch kut dat ik me gelijk ga krijgen helaas :sad:
 
Lokale wc juffrouw is d


Jij + niemand hier kan het hebben als men beweert dat PSV geen kans heeft om kampioen te worden aankomende 10 jaar, ja op papier maar in praktijk nee. Dan kloppen de statistieken niet, ben je nepfan of heb je geen verstand van voetbal altijd.. Wat worden de aankomende jaren toch kut dat ik me gelijk ga krijgen helaas :sad:
Als Leicester kampioen kan worden boven Man United, Man City, Tottenham, Liverpool en Chelsea, kan PSV best een keer kampioen worden boven Ajax.
 
Terug
Bovenaan Onderaan